Bompaization

Active member
In ‘Bestemming X’ gaan tien onbekende Vlamingen op een roadtrip doorheen Europa. Ze doen dat aan boord van een bus met geblindeerde ramen, volledig afgeschermd van de buitenwereld. Elke aflevering opnieuw moeten ze elk afzonderlijk proberen te bepalen waar ze zich precies bevinden. Wie met zijn gok het verst van de werkelijke locatie zit moet de bus verlaten. Tips over die locatie kunnen ze onderweg verzamelen tijdens een hele reeks opdrachten met een hoge spektakelwaarde.
 
Maar het moet toch land zijn van één van de autos?

Er ging enkel gezegd worden of ze zich wel of niet in het land van van hun auto bevonden maar niet dat het daarom sowieso een van de andere twee zou zijn.

Het einde van de aflevering maakt wel veel duidelijk van wat we wel of juist niet kunnen verwachten van het programma. Ik ben alleszins fan. Toch wel een van de meest vernieuwende programma's die we de laatste jaren in Vlaanderen op tv te zien kregen.
 
Ik kijk 20 minuten uitgesteld, herken het kasteel meteen en wil m´n pin op Parijs zetten, maar daar staat al mooi Parijs op.
Laat de kijker toch iets langer dan 2 minuten zoeken... :scream:
 
Dacht al dat er iets niet klopte want er is geen ferry meer van oostende naar Ramsgate, of bij uitbreiding van Belgie naar Engeland.
 
Ik was ook mee met parijs maar uitgesteld kijken, hier stopt het meespelen dus al :wtf:
Sowieso na dover wissant herkend dus ze zaten terug in frankrijk, en dan kasteel wat beginnen zoeken en gewoon alles was te logisch dat het fake was. En hun reactie maakte het af om goed te gokken.
 
Heb ik iets gemist? De witte kliffen, daar waren de auto’s toch links aan het rijden? Ik weet dat die ook in Bretagne zijn maar daardoor had ik het toch op dover. Of halen ze shots chronologisch door elkaar?
 
Terug
Bovenaan