nu toch wel makkelijk te voorspellen de eindbestemming , alleen is die 2 minuten net te kort om exact te bepalen , moest toch even opzoeken waar het exact was.
 
Nu zat ik er recht op. Ik wou mee doen met het spel op vtm, maar krijg geen pin te zien. Waarschijnlijk omdat ik vorige keer niet mee gedaan heb?
 
nu toch wel makkelijk te voorspellen de eindbestemming , alleen is die 2 minuten net te kort om exact te bepalen , moest toch even opzoeken waar het exact was.

Ah je hebt maar 2 minuten? Daarmee dat ik hem niet meer kon zetten, om dat direct op die kaart te vinden in 2 minuten...
 
Ik zat weer er 50 kilometer vanaf. Ik maak de fout om een gebouw te lokaliseren, maar daarna niet verder te zoeken naar andere aanwijzingen.
 
Omdat die 3 helemaal niet alles gezien hebben, dat zou je toch moeten weten als je het programma vandaag gevolgd hebt?
Ja, maar ze zaten er maar paar honderd km naast want het was nog 500km ofzo tot eindbestemming. Tov de andere kandidaten die niets weten, hadden zij veel hoger moeten geeïndigd zijn.
 
Terug
Bovenaan