Ik hoop dat Gino

Zeno is toch nice? Ja hij is naar de tip gelopen terwijl hij vroeg om dat niet te doen, maar sinds wanneer is het een teamspel? Er staat 50.000 euro op't spel.

Die reclame voor kauwgom mag wel stoppen want das rete irrititant. Hopelijk cringet Gino bij het zien van de beelden waarop te zien is hoe hij kauwt gelijk een koe

't is ne knappe ja, maar wel beetje baasmakerke :D.

Kzou wel eens willen knuffelen met de Emiel, Zeno en Briek. :support:
 
Ik had eigenlijk verwacht dat diegene die het laatst in de bus ging zijn nadat de Jef erin zat, eruit ging gaan. Dat niveau van mindfuck durven ze precies nog niet :D.
Had dat ook gehoopt. Zeker toen die Gino ineens wegliep.
 
Leuk programma. Net uitgesteld gekeken. Jammer dat we deze aflevering toch echt teveel tips kregen naar de locatie.
De kandidaten. Ja. Den Gino is toch echt een beetje te vol van zijn eigen. Nog geen enkele aflevering zat hij dicht bij de locatie en toch de slimmerik van de groep spelen.
Wat heb ik geleerd: Slovenië is een prachtig land!
 
De aflevering is wat statischer dan de vorige. Zou sneu zijn voor Jef als hij er al na 1 aflevering uit moet, de tegenkandidaten helpen niet echt om hem erin te houden.
 
Ik gok op Kroatië. Kan ook gewoon zijn omdat ik mensen ken die daar ook wijnboeren zijn dat ik dat daarom denk. Maar het heeft er veel van weg.
 
yep, Pula amfitheater. toch weer 56088 puntjes. Spijtig dat ik de eerste aflevering te laat bekeek en de tweede net te laat lockte.
 
Terug
Bovenaan