Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het doel van’t spel of wade tegenkandidaten helpen niet echt om hem erin te houden.

een waarheid als eenToch kei gemakkelijk als kijker om juist te gokken?
Het lag er te dik op dat het niet Italië zou zijn en wel Kroatië, dus gewoon colosseum Kroatie intikken en eerste link = Pula
. Vroeger voor het internet en smarthphone tijdperk waren zo'n spelen wel spannender. Luisteren op de radio, cassettebandjes handmatig acherstevoor in je speler afdraaien (met alle gevolgen vandien). Met fiets of openbaar vervoer ter plaatse op zoek naar hints...(de zilveren klepel met na-feestje in het kasteel van Horst). autozoektocht door alle vlaamse provincies (ok, we waren jong en nog niet zo milieubewust). Laatste grote was de Mercator waar de tempeliers en de Hanzesteden de hoofdrol speelden.heel vlaanderen denkt precies dezelfe coté , toch niet zo een moeilijk spel
Jup.Ik zie dit programma soms met een half oog, dus ik weet niet of het al vaker is vermeld, maar die ene opdracht op het plein die zich telkens herhaalde was toch bijna een kopie van een opdracht in De Mol vorig(?) jaar?
Ik vind diejen Gino een grote blaaskaak. Doet alsof hij veel weet en kan om dan telkens af te gaan...Die Gino…
“Iedereen kent toch die namen van die pasta?”
Om dan er maar twee juist te hebben.![]()
Misschien daarom dat hij zijn mond niet kan toehouden bij het kauwen van kauwgom?grote blaaskaak
Ik geef ze het voordeel van de twijfel omdat het spel al heel lang in de maak is en het dan wel heel kortdag zou zijn om het te kopiërenIk zie dit programma soms met een half oog, dus ik weet niet of het al vaker is vermeld, maar die ene opdracht op het plein die zich telkens herhaalde was toch bijna een kopie van een opdracht in De Mol vorig(?) jaar?
. Los daarvan vind ik deze versie precies beter in elkaar steken.Dat is al een running joke als wij kijken, Gino zit 80% van de tijd fout. Dat zou niet erg zijn, maar hij kondigt altijd aan dat hij het wel weet.Ik vind diejen Gino een grote blaaskaak. Doet alsof hij veel weet en kan om dan telkens af te gaan...

Ik zie dit programma soms met een half oog, dus ik weet niet of het al vaker is vermeld, maar die ene opdracht op het plein die zich telkens herhaalde was toch bijna een kopie van een opdracht in De Mol vorig(?) jaar?