Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind jij ergens een rechtzetting daarvan?Dat is een artikel van 2023..
Wat heeft het eerste deel van je zin te maken met het tweede?Het gepreek van het zijn geen echte clubsupporters mag toch ook stoppen , tis ni da ze elkaar bellen en zeggen welk stadion gaan we zitten om te kunnen aflappen .
Bij Club thuis hebben die ondertussen al een tijdje stadionverbod.Die zwartgekleede mannen zitten elke keer int stadion lol
Ze lappen af voor zichtzelf. Er waren ook Anderlcht-"fans" betrokken bij de rellen hoor.Ze lappen af voor de kleuren van hun club
Dat doet er niemand.Niet goed te spreken ofc .
Anderlecht Club is al weken uitverkocht. Daar zijn geen kaarten meer voor te vinden. Dus het zou me sterk lijken als er veel club fans tussen Anderlecht zouden zittenDie burgemeester van Anderlecht heeft toch ook nul komma nul kennis van zaken en probeert zich enkel maar populair te maken bij het kiesvee.
De komende competitiewedstrijd is nu gewoon vragen dat iedereen naar Brussel afzakt en club supporters in de thuisvakken...
Nu de politiekers in kwestie kunnen weer even een speekmedaille op zichzelf kleven en doen alsof ze wel degelijk iets doen.
Niet alleen de hoofdstadFijn dat ge in uw hoofdstad nog niet meer kunt gaan en staan waar ge wilt door die vuiligheid daar.
Bewust/opzettelijk/onbewust is allemaal intentie. Daar kan je nooit op beoordelen want je kan niet in de speler zijn hoofd kijken
Voor mij moet je hem ook nie fluiten hoor, beweer ik helemaal nergens
Maar ik reageerde op het artikel dat men als reden aanhaalt:
"volgens de internationale spelregels (IFAB) was de beslissing van Vergoote correct. In de regels staat duidelijk: “Er is geen sprake van een overtreding met betrekking tot hands als een speler wordt geraakt op de hand of arm door een bal die van een teamgenoot komt, tenzij die bal direct in het doel gaat of er onmiddellijk gescoord wordt.” Aangezien de bal via Brandon Mechele tegen de arm van Vanaken belandde, interpreteerde scheidsrechter Vergoote het reglement dus correct en verdiende paars-wit geen strafschop voor het handspel."
Als dat de regel is en er is geen nuance in het reglement dan mag je gewoon slaan naar een terugspeelpass zonder gevolg.
Ik mag hopen dat ge met vuiligheid de hooligans bedoelt...?Fijn dat ge in uw hoofdstad nog niet meer kunt gaan en staan waar ge wilt door die vuiligheid daar.
Dat vind ik ook veiligheid, maar die zijn daar niet permanent. Ik heb het over rellende jongeren die iedere gelegenheid aangrijpen om te rellen.Ik mag hopen dat ge met vuiligheid de hooligans bedoelt...?
Wat voor rechts en populistisch gezwets is me dat weer? Tis hier geen vlaams-belang forum he.Dat vind ik ook veiligheid, maar die zijn daar niet permanent. Ik heb het over rellende jongeren die iedere gelegenheid aangrijpen om te rellen.
Wat voor rechts en populistisch gezwets is me dat weer? Tis hier geen vlaams-belang forum he.
Oorzaak gevolg much? Hadden die hooligans geen winkels vernield en onschuldige mensen in elkaar getimmerd die niets met voetbal te maken hadden, dan was er niets gebeurd. Dat was gewoon gratuite racistisch geweld, dat hard gestraft moet worden. De fout/oorzaak ligt hier niet bij rellende jongeren maar wel bij laffe breindode maar vooral laffe hooligans.
Haha. Hier gaan we weer. Mij direct als Vlaams Belanger wegzetten.Wat voor rechts en populistisch gezwets is me dat weer? Tis hier geen vlaams-belang forum he.
Oorzaak gevolg much? Hadden die hooligans geen winkels vernield en onschuldige mensen in elkaar getimmerd die niets met voetbal te maken hadden, dan was er niets gebeurd. Dat was gewoon gratuite racistisch geweld, dat hard gestraft moet worden. De fout/oorzaak ligt hier niet bij rellende jongeren maar wel bij breindode maar vooral laffe hooligans.
Nee niet dat ik weet inderdaad. De enige problemen die ik weet waren met Standard en Fenerbahçe een paar keerIn het lotto park zijn er toch nog geen rellen geweest tss Rsca en Club ?
Waarom zouden wij dan niet welkom zijn ? Combiregeling parking op in stadion en erna weer weg.Nee niet dat ik weet inderdaad. De enige problemen die ik weet waren met Standard en Fenerbahçe een paar keer
Die hebben geen bang van zodra jullie in het stadion zijn. Die hebben bang dat jullie bussen worden beschoten met kogels en molotovs. Dat is wat er wordt opgeroepen door de jongeren daar waar jullie hooligans graag keet gingen maken. Anderlecht fans gaan jullie bussen niet aanvallen hoorWaarom zouden wij dan niet welkom zijn ? Combiregeling parking op in stadion en erna weer weg.
Ja in die optie had ik het nog niet bekeken. En dan zou het mss beter zijn dat we thuis blijven.Die hebben geen bang van zodra jullie in het stadion zijn. Die hebben bang dat jullie bussen worden beschoten met kogels en molotovs. Dat is wat er wordt opgeroepen door de jongeren daar waar jullie hooligans graag keet gingen maken. Anderlecht fans gaan jullie bussen niet aanvallen hoor