Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit wordt eerder 5-0 dan dat RSCA dit nog kan rechttrekken hoor.Nu moet ge wel die match winnen want anders wordt die foto een beetje gênant.![]()
Jutgla zn tijd is ook wel gekomen vind ik.Gewoon Nilsson verkopen en volgend seizoen: Jutgla + Vermant
Er zijn beter spitsen maar vind hem echt wel ca va en bij Club passenJutgla zn tijd is ook wel gekomen vind ik.
Tegen ons mag dat. Daar kraait toch geen haan naar.Volgens de huidige regels was dit 100% penalty, daar is gewoon geen discussie over. Genk heeft lichtere penalties tegen gekregen...
Helemaal niet.Volgens de huidige regels was dit 100% penalty, daar is gewoon geen discussie over. Genk heeft lichtere penalties tegen gekregen...
Bal kwam ook van een Club speler en dan kan het blijkbaar ook niet?Helemaal niet.
In het reglement staat duidelijk het woord "onnatuurlijk", dit was geen onnatuurlijke beweging van Hans.
Had mss wel geel mogen krijgen voor de langdradige viering.Nu moet ge wel die match winnen want anders wordt die foto een beetje gênant.![]()
Al zn derde wissel, ik vind het wel wat vroeg, zeker gezien de volgende pas int weekend is. Heeft wel al een tijdje last geloof ik.Wel een statement: Vanaken er 20min voor tijd afhalen
Hij was al niet 100% fit, dus dat is gewoon sparen voor de competitie.Wel een statement: Vanaken er 20min voor tijd afhalen