Spooky Well-known member 4 mei 2025 #681 Gewoon Nilsson verkopen en volgend seizoen: Jutgla + Vermant
J JelleCa Well-known member 4 mei 2025 #682 Toch weer veel te makkelijk dit, onze verdedigers moeten echt leren beter te anticiperen.
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 4 mei 2025 #683 Nu moet ge wel die match winnen want anders wordt die foto een beetje gênant.
Solleke89 Well-known member 4 mei 2025 #684 Onze vuile uitdager maakt hier wel een dikke goal. Vervelende Vlieg Vermant
Waelvis Well-known member Crowdfunder FE 4 mei 2025 #687 Carrion zei: Nu moet ge wel die match winnen want anders wordt die foto een beetje gênant. Klik om te vergroten... Dit wordt eerder 5-0 dan dat RSCA dit nog kan rechttrekken hoor.
Carrion zei: Nu moet ge wel die match winnen want anders wordt die foto een beetje gênant. Klik om te vergroten... Dit wordt eerder 5-0 dan dat RSCA dit nog kan rechttrekken hoor.
Zero_Fifty Well-known member Crowdfunder FE 4 mei 2025 #688 Spooky zei: Gewoon Nilsson verkopen en volgend seizoen: Jutgla + Vermant Klik om te vergroten... Jutgla zn tijd is ook wel gekomen vind ik.
Spooky zei: Gewoon Nilsson verkopen en volgend seizoen: Jutgla + Vermant Klik om te vergroten... Jutgla zn tijd is ook wel gekomen vind ik.
Spooky Well-known member 4 mei 2025 #689 Zero_Fifty zei: Jutgla zn tijd is ook wel gekomen vind ik. Klik om te vergroten... Er zijn beter spitsen maar vind hem echt wel ca va en bij Club passen
Zero_Fifty zei: Jutgla zn tijd is ook wel gekomen vind ik. Klik om te vergroten... Er zijn beter spitsen maar vind hem echt wel ca va en bij Club passen
Nrt Well-known member 4 mei 2025 #690 BigBear zei: Volgens de huidige regels was dit 100% penalty, daar is gewoon geen discussie over. Genk heeft lichtere penalties tegen gekregen... Klik om te vergroten... Tegen ons mag dat. Daar kraait toch geen haan naar.
BigBear zei: Volgens de huidige regels was dit 100% penalty, daar is gewoon geen discussie over. Genk heeft lichtere penalties tegen gekregen... Klik om te vergroten... Tegen ons mag dat. Daar kraait toch geen haan naar.
P Pinkman Well-known member 4 mei 2025 #692 BigBear zei: Volgens de huidige regels was dit 100% penalty, daar is gewoon geen discussie over. Genk heeft lichtere penalties tegen gekregen... Klik om te vergroten... Helemaal niet. In het reglement staat duidelijk het woord "onnatuurlijk", dit was geen onnatuurlijke beweging van Hans.
BigBear zei: Volgens de huidige regels was dit 100% penalty, daar is gewoon geen discussie over. Genk heeft lichtere penalties tegen gekregen... Klik om te vergroten... Helemaal niet. In het reglement staat duidelijk het woord "onnatuurlijk", dit was geen onnatuurlijke beweging van Hans.
sharpshot Well-known member 4 mei 2025 #693 Pinkman zei: Helemaal niet. In het reglement staat duidelijk het woord "onnatuurlijk", dit was geen onnatuurlijke beweging van Hans. Klik om te vergroten... Bal kwam ook van een Club speler en dan kan het blijkbaar ook niet? Maar dat zal voor iemand zijn die de regels wil opzoeken
Pinkman zei: Helemaal niet. In het reglement staat duidelijk het woord "onnatuurlijk", dit was geen onnatuurlijke beweging van Hans. Klik om te vergroten... Bal kwam ook van een Club speler en dan kan het blijkbaar ook niet? Maar dat zal voor iemand zijn die de regels wil opzoeken
Bloembak Well-known member Crowdfunder FE 4 mei 2025 #696 Carrion zei: Nu moet ge wel die match winnen want anders wordt die foto een beetje gênant. Klik om te vergroten... Had mss wel geel mogen krijgen voor de langdradige viering. Om 4min later zijn 2e dan te krijgen haha.
Carrion zei: Nu moet ge wel die match winnen want anders wordt die foto een beetje gênant. Klik om te vergroten... Had mss wel geel mogen krijgen voor de langdradige viering. Om 4min later zijn 2e dan te krijgen haha.
Zero_Fifty Well-known member Crowdfunder FE 4 mei 2025 #697 Spooky zei: Wel een statement: Vanaken er 20min voor tijd afhalen Klik om te vergroten... Al zn derde wissel, ik vind het wel wat vroeg, zeker gezien de volgende pas int weekend is. Heeft wel al een tijdje last geloof ik.
Spooky zei: Wel een statement: Vanaken er 20min voor tijd afhalen Klik om te vergroten... Al zn derde wissel, ik vind het wel wat vroeg, zeker gezien de volgende pas int weekend is. Heeft wel al een tijdje last geloof ik.
Remake Crew Member Crowdfunder FE 4 mei 2025 #698 Spooky zei: Wel een statement: Vanaken er 20min voor tijd afhalen Klik om te vergroten... Hij was al niet 100% fit, dus dat is gewoon sparen voor de competitie.
Spooky zei: Wel een statement: Vanaken er 20min voor tijd afhalen Klik om te vergroten... Hij was al niet 100% fit, dus dat is gewoon sparen voor de competitie.
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 4 mei 2025 #699 Hij deed denk ik ook bij z'n wissel teken dat z'n enkel tegenwerkt.
W witloof Well-known member 4 mei 2025 #700 Anderlecht is toch wel heel zwak, krijgt geen enkel gevaar gecreëerd.