Beker van België 2024-2025

Slecht werk ja maar met fans zoals jij zullen we ook niet ver meer komen.

Ik uit ook veel kritiek maar het uw rivaal gunnen. Dan kan je er beter mee stoppen
Ja kijk. Ik heb het hier al 100 keer gezegd. Al die haat of afkeer voor andere clubs gaat volledig aan mij voorbij. Van mij mag de club die het beste voetbal speelt gerust met de prijzen naar huis.

Ik zal altijd voor een goed voetballend Anderlecht supporteren. Maar als we het niet verdienen, hoeft het voor mij niet.

Geen idee waarom ik er daarom mee zou moeten stoppen.

Op welke zender wordt de finale uitgezonden? Kan dat precies nergens terugvinden of ligt dat nu aan mij? 😅

Allee, die belachelijke trend wordt hier nu ook al door een hoop leeghoofden overgenomen. Triestig.

Naart schijnt Bruggesups de rust gaan verstoren aant hotel , zijn die zo onzeker over hun eigen team ?

Jammer genoeg geen Frank Raes, hopelijk kan Aster dit jaar ook een "Is dat zijn broer?" uit z'n hoed toveren.

Sabbe nog met een blessure juist voor de match, hopelijk is die wel fit in de laatste 3 matchen anders heb je daar buiten Siquet niemand

Hopelijk krijgen we een leuke en faire match.

Alles beter dan een 4-0 nederlaag gaat voor mij boven verwachting zijn, maar spannend gaat het toch niet worden denk ik.

Terug
Bovenaan