Hans Moleman
Well-known member
Slecht werk moet niet beloond worden.
Deze is Brugge gegund.
Al blijven bekerfinales altijd wel iets speciaal.
Deze is Brugge gegund.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slecht werk ja maar met fans zoals jij zullen we ook niet ver meer komen.Slecht werk moet niet beloond worden.
Deze is Brugge gegund.
Ja kijk. Ik heb het hier al 100 keer gezegd. Al die haat of afkeer voor andere clubs gaat volledig aan mij voorbij. Van mij mag de club die het beste voetbal speelt gerust met de prijzen naar huis.Slecht werk ja maar met fans zoals jij zullen we ook niet ver meer komen.
Ik uit ook veel kritiek maar het uw rivaal gunnen. Dan kan je er beter mee stoppen
VTM 2 dacht ik.Op welke zender wordt de finale uitgezonden? Kan dat precies nergens terugvinden of ligt dat nu aan mij?![]()
Idd, vanaf 17u20.VTM 2 dacht ik.
Hier ook vertrekken om 11 uurBinnen uurtje aanzetten![]()

Hans is ne speciale , rivalen moeten eraan .Slecht werk ja maar met fans zoals jij zullen we ook niet ver meer komen.
Ik uit ook veel kritiek maar het uw rivaal gunnen. Dan kan je er beter mee stoppen
Naart schijnt Bruggesups de rust gaan verstoren aant hotel , zijn die zo onzeker over hun eigen team ?
NF13. Dat zijn gewoon een bende idioten die door de fans uitgespuwd worden. Dat moet je geen "bruggesups" noemen.Naar het schijnt diezelfde groep van de befaamde "groet" tegen Standard.