Sportinggboy Well-known member Supporter 5 februari 2025 #321 Heynen laat zijn man gewoon lopen. Slecht verdedigd.
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 5 februari 2025 #322 Carrion zei: Echt waar Jutgla, haal dat truitje uit uw broek. Precies ne preminiem uit de jaren 90. Klik om te vergroten...
Carrion zei: Echt waar Jutgla, haal dat truitje uit uw broek. Precies ne preminiem uit de jaren 90. Klik om te vergroten...
P Pinkman Well-known member 5 februari 2025 #323 Silence zei: Omdat het contact buiten de 16 is.. Klik om te vergroten... Leek mij dat Jutgla(?) op de lijn stond, of heb ik dat nu zo slecht gezien
Silence zei: Omdat het contact buiten de 16 is.. Klik om te vergroten... Leek mij dat Jutgla(?) op de lijn stond, of heb ik dat nu zo slecht gezien
Silence Well-known member 5 februari 2025 #324 Sportinggboy zei: Heynen laat zijn man gewoon lopen. Slecht verdedigd. Klik om te vergroten... Zo kan je nooit gouden schoen worden hè
Sportinggboy zei: Heynen laat zijn man gewoon lopen. Slecht verdedigd. Klik om te vergroten... Zo kan je nooit gouden schoen worden hè
Sportinggboy Well-known member Supporter 5 februari 2025 #325 Pinkman zei: Leek mij dat Jutgla(?) op de lijn stond, of heb ik dat nu zo slecht gezien Klik om te vergroten... Dan hadden ze beelden moeten laten zien van de zijkant. Met de beelden dat we zagen kan je dat niet zien
Pinkman zei: Leek mij dat Jutgla(?) op de lijn stond, of heb ik dat nu zo slecht gezien Klik om te vergroten... Dan hadden ze beelden moeten laten zien van de zijkant. Met de beelden dat we zagen kan je dat niet zien
P Pinkman Well-known member 5 februari 2025 #326 Lekker sportief van Genk dit Sportinggboy zei: Dan hadden ze beelden moeten laten zien van de zijkant. Met de beelden dat we zagen kan je dat niet zien Klik om te vergroten... Da's ook weer waar inderdaad.
Lekker sportief van Genk dit Sportinggboy zei: Dan hadden ze beelden moeten laten zien van de zijkant. Met de beelden dat we zagen kan je dat niet zien Klik om te vergroten... Da's ook weer waar inderdaad.
Remake Crew Member Crowdfunder FE 5 februari 2025 #327 Hoofdblessure is toch meteen spel stil leggen?
Silence Well-known member 5 februari 2025 #328 Pinkman zei: Lekker sportief van Genk dit Klik om te vergroten... Je kan niet verwachten dat die spurtende speler achteruit kijkt Laforge en zijn assistenten moeten stilleggen bij hoofdblessure
Pinkman zei: Lekker sportief van Genk dit Klik om te vergroten... Je kan niet verwachten dat die spurtende speler achteruit kijkt Laforge en zijn assistenten moeten stilleggen bij hoofdblessure
Spooky Well-known member 5 februari 2025 #330 We zijn gewoon de betere ploeg op het veld van genk, dit mogen we echt niet meer afgeven nu, zeker na wat op antwerp gebeurd is
We zijn gewoon de betere ploeg op het veld van genk, dit mogen we echt niet meer afgeven nu, zeker na wat op antwerp gebeurd is
Sportinggboy Well-known member Supporter 5 februari 2025 #333 Dat contact van Bonsuh Baah leek me toch ook niet koosjer. Landde toch serieus met de Studs op het scheenbeen van Mechele
Dat contact van Bonsuh Baah leek me toch ook niet koosjer. Landde toch serieus met de Studs op het scheenbeen van Mechele
Silence Well-known member 5 februari 2025 #334 Pinkman zei: Dat was bijna weer een fenomenale assist van Hans. Klik om te vergroten... No look pass
Silence Well-known member 5 februari 2025 #335 Sportinggboy zei: Dat contact van Bonsuh Baah leek me toch ook niet koosjer. Landde toch serieus met de Studs op het scheenbeen van Mechele Klik om te vergroten... Denk eerder op de enkel. Ook te weinig voor de VAR denk ik Mechele zijn eigen fout eh, niemand verwacht dat die daar los over die bal maait
Sportinggboy zei: Dat contact van Bonsuh Baah leek me toch ook niet koosjer. Landde toch serieus met de Studs op het scheenbeen van Mechele Klik om te vergroten... Denk eerder op de enkel. Ook te weinig voor de VAR denk ik Mechele zijn eigen fout eh, niemand verwacht dat die daar los over die bal maait
blub Well-known member 5 februari 2025 #336 Sportinggboy zei: Dat contact van Bonsuh Baah leek me toch ook niet koosjer. Landde toch serieus met de Studs op het scheenbeen van Mechele Klik om te vergroten... Hans kreeg al voor minder rood
Sportinggboy zei: Dat contact van Bonsuh Baah leek me toch ook niet koosjer. Landde toch serieus met de Studs op het scheenbeen van Mechele Klik om te vergroten... Hans kreeg al voor minder rood
E E-gised Active member 5 februari 2025 #337 Leuke wedstrijd die goed op en af gaat met brugge die geweldige corners trapt
W Wotan0017 Member 5 februari 2025 #338 Karetsas, roep die maar meteen op voor de RD! Los van de kwaliteit, dat interview toont meteen dat die gast juist in elkaar zit.
Karetsas, roep die maar meteen op voor de RD! Los van de kwaliteit, dat interview toont meteen dat die gast juist in elkaar zit.
SomeDude Banned 5 februari 2025 #339 Pinkman zei: Dat was bijna weer een fenomenale assist van Hans. Klik om te vergroten... Wotan0017 zei: Vanaken, gisteren wat te laat blijven feesten Klik om te vergroten... Silence zei: No look pass Klik om te vergroten... Hans Anders
Pinkman zei: Dat was bijna weer een fenomenale assist van Hans. Klik om te vergroten... Wotan0017 zei: Vanaken, gisteren wat te laat blijven feesten Klik om te vergroten... Silence zei: No look pass Klik om te vergroten... Hans Anders
Silence Well-known member 5 februari 2025 #340 Wotan0017 zei: Karetsas, roep die maar meteen op voor de RD! Los van de kwaliteit, dat interview toont meteen dat die gast juist in elkaar zit. Klik om te vergroten... Kunt moeilijk beweren dat dat penalty is hè.. Wel goed, we gaan Vanaken oproepen voor de 10, we gaan Karetsas oproepen voor de 10 Je zou bijna vergeten dat KDB ook een Belg is
Wotan0017 zei: Karetsas, roep die maar meteen op voor de RD! Los van de kwaliteit, dat interview toont meteen dat die gast juist in elkaar zit. Klik om te vergroten... Kunt moeilijk beweren dat dat penalty is hè.. Wel goed, we gaan Vanaken oproepen voor de 10, we gaan Karetsas oproepen voor de 10 Je zou bijna vergeten dat KDB ook een Belg is