Heynen laat zijn man gewoon lopen. Slecht verdedigd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt waar Jutgla, haal dat truitje uit uw broek. Precies ne preminiem uit de jaren 90.
Leek mij dat Jutgla(?) op de lijn stond, of heb ik dat nu zo slecht gezienOmdat het contact buiten de 16 is..

Zo kan je nooit gouden schoen worden hèHeynen laat zijn man gewoon lopen. Slecht verdedigd.

Dan hadden ze beelden moeten laten zien van de zijkant. Met de beelden dat we zagen kan je dat niet zienLeek mij dat Jutgla(?) op de lijn stond, of heb ik dat nu zo slecht gezien![]()
Da's ook weer waar inderdaad.Dan hadden ze beelden moeten laten zien van de zijkant. Met de beelden dat we zagen kan je dat niet zien
Lekker sportief van Genk dit![]()
Dat was bijna weer een fenomenale assist van Hans.
Dat contact van Bonsuh Baah leek me toch ook niet koosjer. Landde toch serieus met de Studs op het scheenbeen van Mechele

Hans kreeg al voor minder roodDat contact van Bonsuh Baah leek me toch ook niet koosjer. Landde toch serieus met de Studs op het scheenbeen van Mechele

Dat was bijna weer een fenomenale assist van Hans.
Vanaken, gisteren wat te laat blijven feesten
Hans AndersNo look pass
Kunt moeilijk beweren dat dat penalty is hè..Karetsas, roep die maar meteen op voor de RD! Los van de kwaliteit, dat interview toont meteen dat die gast juist in elkaar zit.