Beker van België 2022-2023

Favoriete chips

• Totaal aantal stemmers
    107
Ja. En daarom mogen fans van mij ook reageren. Dat was naar aanleiding van Lamkel Ze, die deed hetzelfde. Dan moet ge ook niet janken dat fans reageren.
Waarom zegt ge dan "die viering zegt genoeg"? Komt in mijn ogen beetje tegenstrijdig over wat je hier nu zegt en wat je daarvoor zegt.

Antwerp met het middenveld Yusuf (22j), Scott (20j) en Vermeeren (17j). Ik ben benieuwd want dat is wel heel jong en onervaren tegen toch een mature ploeg.

De poppen gaan even aan het dansen na een opstootje tussen Vukotic en Janssen. Heel veel lijkt er niet aan de hand, maar Wesli De Cremer trekt tot verbijstering van de Antwerp-bank rood voor Janssen. Antwerp al bijzonder vroeg met een man minder.

Geweldig :biglaugh: Ik ga God of War spelen.

Janssen rood, maar die gaat sowieso mogen spelen tegen Club zeker? Ben niet aan het kijken dus geen idee of het terecht is of niet.

Janssen rood, maar die gaat sowieso mogen spelen tegen Club zeker? Ben niet aan het kijken dus geen idee of het terecht is of niet.
Beelden staan op Sporza.

Moeilijke vind ik. Janssen revancheert zich wel, maar die van Beveren doet dan ook belachelijk. Of beide rood, of beide geel lijkt me meer terecht.

Beelden staan op Sporza.

Moeilijke vind ik. Janssen revancheert zich wel, maar die van Beveren doet dan ook belachelijk. Of beide rood, of beide geel lijkt me meer terecht.
Op basis van wat moet die van Beveren rood krijgen?

Lijkt me gewoon helemaal correct.
Overtreding = geel
Revanche/slag = rood

Foeifoei nooit penalty.

Heel mooi en zuiver bal weggetikt.
Wel heel ff de hand op de schouder, maarja als ge die zondag niet geeft moet ge deze daarvoor ook nie geven. Goedkoop en onterecht

Terug
Bovenaan