Met VAR ook.Je merkt wel dat er zonder VAR bijna bij elke goal discussie is![]()
We zijn een soort land dat altijd de fout op een ander zoekt. Nooit zelfkritiek.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met VAR ook.Je merkt wel dat er zonder VAR bijna bij elke goal discussie is![]()
Verschrikkelijk.Ashimeru die loopt precies altijd in zijn tuin. Straalt toch echt niks goesting uit?
Een WK is geen WK zonder een krakerige overslaande stem van Eddy DemarezGaat deze Eddy echt commentaar geven op het WK ?
Gaat deze Eddy echt commentaar geven op het WK ?
Dus Eddy Karl EN ImkeGecondoleerd![]()
WK voetbal in Qatar: programmagids en afspraken bij Sporza | sporza
Tussen zondag 20 november en zondag 18 december zit u bij Sporza op de eerste rij om het WK voetbal in Qatar te volgen. Kom hier te weten wanneer de matchen precies gespeeld worden en wat je van ons kunt verwachten.sporza.be
Wel zonde want zijn 1ste seizoen (denk ik?) was die echt geweldig
Sinds zijn geweldige Emma Meesteman woordspeling kan de man nog weinig misdoen bij mij.Een WK is geen WK zonder een krakerige overslaande stem van Eddy Demarez

KSV DiksmuideDie Karl voor welke ploeg supportert dien feitelijk , gewoon uit interesse![]()
Rood kan niet hè. Hij speelt gewoon de bal dus de intentie op de bal te spelen is dus dat is geen roodJe kan de penalty fluiten want hoewel de verdediger de bal speelt, bracht hij Amuzu ook uit balans. Als verdediger vind je dit geen penalty, als aanvaller wel. Moeilijke beslissing en misschien ook reden waarom er slechts geel wordt gegeven?
DiksmuideDie Karl voor welke ploeg supportert dien feitelijk , gewoon uit interesse![]()
Was die geen laatste man?Rood kan niet hè. Hij speelt gewoon de bal dus de intentie op de bal te spelen is dus dat is geen rood
Normaal nooit echt fan van verdedigers ( buiten onzen ex trainer en Debast) maar man ik heb een boon voor N'Diaye
Jawel, maar ze geen dubbele bestraffing (rood + penalty) meer in principe.Was die geen laatste man?