Beker van België 2022-2023

Favoriete chips

• Totaal aantal stemmers
    107
Wel zonde want zijn 1ste seizoen (denk ik?) was die echt geweldig

Was een half seizoen echt heel goed. Maar daarna gewoon vaak gewoon onze zwakste speler. Hoorndol wordt je er van. Vorig seizoen in de winter nog een stuiptrekking, maar 2022 gewoon rampzalig.

Gewoon Sadiki zetten. Zal ook nog zijn foutjes maken, maar zal wel nog bijleren Itt Amirke.

Nu als je die penalty fase terug ziet. Ik ben nog niet zo zeker of de VAR zou tussenkomen.

De ref zag dat duwtje in de rug en zal op basis van dat penalty fluiten.
Er is geen handleiding waarin staat hoe hard je mag duwen natuurlijk.

Je kan de penalty fluiten want hoewel de verdediger de bal speelt, bracht hij Amuzu ook uit balans. Als verdediger vind je dit geen penalty, als aanvaller wel. Moeilijke beslissing en misschien ook reden waarom er slechts geel wordt gegeven?

Je kan de penalty fluiten want hoewel de verdediger de bal speelt, bracht hij Amuzu ook uit balans. Als verdediger vind je dit geen penalty, als aanvaller wel. Moeilijke beslissing en misschien ook reden waarom er slechts geel wordt gegeven?
Rood kan niet hè. Hij speelt gewoon de bal dus de intentie op de bal te spelen is dus dat is geen rood

Normaal nooit echt fan van verdedigers ( buiten onzen ex trainer en Debast) maar man ik heb een boon voor N'Diaye
FAFayGZXIAANw8h.jpg

Terug
Bovenaan