Beker van België 2022-2023

Favoriete chips

• Totaal aantal stemmers
    107
Zijn gedrag als in elke match zich enorm hard inzetten?
Jullie kijken dus echt nooit een match van Lang precies en baseren jullie enkel op enkele (niet slimme) interviews.
Lang zet zich altijd 100% in tijdens de match, is altijd heel sportief. De bagger die hij door iedereen over zich krijgt is echt 100% onterecht.
Die viering zegt weer genoeg.

Lang mag toch echt wel starten tegdn Antwerp vind ik
Met 120 minuten in zijn benen? En zoals hier al werd aangehaald, kijkt hij niet op een inspanning meer of minder.

Match was naar het beeld van de laatste weken, zwak, zwakker, zwakst.
Dit belooft voor zondag

Met 120 minuten in zijn benen? En zoals hier al werd aangehaald, kijkt hij niet op een inspanning meer of minder.

Match was naar het beeld van de laatste weken, zwak, zwakker, zwakst.
Dit belooft voor zondag
Zondsg met Skov en Jutgla en Vanaken in de basis, da’s wel al een serieus verschil hé

Moet zeggen wel wat teleurgesteld in Nusa vandaag. Ok is nog echt zeer jong, maar had toch wat meer verwacht van hem vandaag. Niet dat Buchanan beter was...

Kwist dat dit ging komen :laugh:

Hij legt even de vinger op de mond nadat hij een hele wedstrijd is uitgejouwd? Mag het? Voor de rest loopt hij gewoon naar de eigen supporters.
Toevallig dat die ook overal in België wordt uitgejouwd. Gewoon klotemaniertjes, dikke nek,...

Maar natuurlijk wel een fantastische voetballer.

Toevallig dat die ook overal in België wordt uitgejouwd. Gewoon klotemaniertjes, dikke nek,...

Maar natuurlijk wel een fantastische voetballer.
Ronaldo werd in Spanje ook in elk stadion uitgefloten, hoge bomen vangen veel wind zeker?

Klopt wel dat Lang niet de meest bescheiden voetballer is, maar waarom die dan elke keer moet worden uitgefloten is mij een raadsel. 't Is nu niet dat hij een historie heeft met Patro Eisden of zo hé. Sowieso is dat pure marginaliteit weer van die supporters. Je speelt godverdekke once in a lifetime tegen het grote Club Brugge in de beker en dan ga je je met zulke zaken bezighouden in plaats van vol achter uw ploeg te staan. Begrijpen wie begrijpen kan.

120 minuten uitgefloten geweest voor geen reden. Ik had een heel rondje gelopen met mijn vinger op mijn mond tbh.

Bon, blij dat de marteling voorbij is. Hopelijk zondag beter

Ik denk dat je zelf niet echt kan oordelen over die "geen reden". Als eigen supporter bekijk je die dingen altijd anders. Logisch uiteraard en niets mis mee, maar het is niet omdat je als eigen supporter geen reden ziet dat die reden er niet is voor anderen. Neem onze ex-speler Thorstvedt maar eens. Die kreeg zelfs recent in een analyse over ons seizoen een veeg uit de pan van neutrale analysten owv zijn mentaliteit en zijn ego, terwijl wij dat uiteraard absoluut anders zagen. Wij zagen ook iemand die hard werkte, zich dubbel plooide voor de ploeg en enkel (arrogant) reageerde wanneer hij zelf geambeteerd werd. De rest van het land zag een onruststoker en een arrogante zak die constant uitdaagde.

Ronaldo werd in Spanje ook in elk stadion uitgefloten, hoge bomen vangen veel wind zeker?

Klopt wel dat Lang niet de meest bescheiden voetballer is, maar waarom die dan elke keer moet worden uitgefloten is mij een raadsel. 't Is nu niet dat hij een historie heeft met Patro Eisden of zo hé. Sowieso is dat pure marginaliteit weer van die supporters. Je speelt godverdekke once in a lifetime tegen het grote Club Brugge in de beker en dan ga je je met zulke zaken bezighouden in plaats van vol achter uw ploeg te staan. Begrijpen wie begrijpen kan.
Lang is nu niet bepaald een hoge boom. Al zal hij daar zelf anders over denken :unsure: .

Klopt wel dat Lang niet de meest bescheiden voetballer is, maar waarom die dan elke keer moet worden uitgefloten is mij een raadsel.

tgoh, vorig jaar op Gent heeft die een hele match liggen zagen en mekkeren, zonder speciaal goed te spelen (ok, heel Brugge was toen zwak).
Zo'n speler een hele match uitfluiten is gewoon om die uit zijn kot te proberen lokken, in de hoop dat hij zich gaat laten vangen. En soms lukt dat bij die kerel.

dat er daar geen geschiedenis is tussen Patro en Brugge, dat speelt toch niet? Hoeveel kleine ploegskes dat bij ons niet komen zingen van "anti-buffalo", terwijl dat ze zelf per ongeluk hun 5 jaar in eerste klasse aan het doen zijn...

en "once in a lifetime tegen brugge". 't is nu niet alsof ge écht Bayern Brugge zijt he. Patro was ook al content geweest als ze Mechelen of Charleroi geloot hadden, denk ik.

Terug
Bovenaan