Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met Hoefkens is dat Lang niet zeker...Lang mag toch echt wel starten tegdn Antwerp vind ik

Die viering zegt weer genoeg.Zijn gedrag als in elke match zich enorm hard inzetten?
Jullie kijken dus echt nooit een match van Lang precies en baseren jullie enkel op enkele (niet slimme) interviews.
Lang zet zich altijd 100% in tijdens de match, is altijd heel sportief. De bagger die hij door iedereen over zich krijgt is echt 100% onterecht.
Met 120 minuten in zijn benen? En zoals hier al werd aangehaald, kijkt hij niet op een inspanning meer of minder.Lang mag toch echt wel starten tegdn Antwerp vind ik
Kwist dat dit ging komenDie viering zegt weer genoeg.

Zondsg met Skov en Jutgla en Vanaken in de basis, da’s wel al een serieus verschil héMet 120 minuten in zijn benen? En zoals hier al werd aangehaald, kijkt hij niet op een inspanning meer of minder.
Match was naar het beeld van de laatste weken, zwak, zwakker, zwakst.
Dit belooft voor zondag
Toevallig dat die ook overal in België wordt uitgejouwd. Gewoon klotemaniertjes, dikke nek,...Kwist dat dit ging komen
Hij legt even de vinger op de mond nadat hij een hele wedstrijd is uitgejouwd? Mag het? Voor de rest loopt hij gewoon naar de eigen supporters.
120 minuten uitgefloten geweest voor geen reden. Ik had een heel rondje gelopen met mijn vinger op mijn mond tbh.Die viering zegt weer genoeg.
Skov, Jutgla, Vanaken en dan Lang ipv Buchanan en ik zie mogelijkheden.Zondsg met Skov en Jutgla en Vanaken in de basis, da’s wel al een serieus verschil hé
Ronaldo werd in Spanje ook in elk stadion uitgefloten, hoge bomen vangen veel wind zeker?Toevallig dat die ook overal in België wordt uitgejouwd. Gewoon klotemaniertjes, dikke nek,...
Maar natuurlijk wel een fantastische voetballer.
120 minuten uitgefloten geweest voor geen reden. Ik had een heel rondje gelopen met mijn vinger op mijn mond tbh.
Bon, blij dat de marteling voorbij is. Hopelijk zondag beter
Lang is nu niet bepaald een hoge boom. Al zal hij daar zelf anders over denkenRonaldo werd in Spanje ook in elk stadion uitgefloten, hoge bomen vangen veel wind zeker?
Klopt wel dat Lang niet de meest bescheiden voetballer is, maar waarom die dan elke keer moet worden uitgefloten is mij een raadsel. 't Is nu niet dat hij een historie heeft met Patro Eisden of zo hé. Sowieso is dat pure marginaliteit weer van die supporters. Je speelt godverdekke once in a lifetime tegen het grote Club Brugge in de beker en dan ga je je met zulke zaken bezighouden in plaats van vol achter uw ploeg te staan. Begrijpen wie begrijpen kan.
.Ronaldo werd in Spanje ook in elk stadion uitgefloten, hoge bomen vangen veel wind zeker?
Klopt wel dat Lang niet de meest bescheiden voetballer is, maar waarom die dan elke keer moet worden uitgefloten is mij een raadsel.
Lang denkt datem nen hoge boom isLang is nu niet bepaald een hoge boom. Al zal hij daar zelf anders over denken.