Beker van België 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken cafévoetballers die beter zijn dan de meeste Cercle spelers. Shit seg, hoe erbarmelijk kan je spelen.

Aan de laatste 10 minuten te zien speelt Anderlecht nog altijd maar matchen van 80minuten? Stevige kansen nog voor cercle.

yupyup maar om 1 of andere reden wil Yves nooit de beker winnen en wil hij er altijd uitgaan met een B-ploeg
Weet niet wat de grootste teleurstelling was, de verloren finale tegen Lokeren of eruit tegen Cercle (dat net niet zakte) in de halve finale doordat we daar 2-2 speelden in de terugmatch (prachtige sfeer toen trouwens).

Zwakke tweede helft. Maar DE rode draad van dit seizoen blijft toch, hoe zwak de refs fluiten.

Ploegen die constant lopen schoppen en smijten komen daar toch al te vaak goed mee weg. Niet door malafide refs, maar gewoon door incompetentie. Is het niet de rol van de ref om de spelers te beschermen?

En dan mag zo een Visser bv een Europese match fluiten, nadat hij de week ervoor een 30 tal foute belsissingen nam in de Belgische competitie ...

Waarom willen ze eigenlijk telkens werken met loting in de beker ?
Kunnen ze niet beter werken met echt een toernooi formule zoals het EK/WK in de knock-out fase

1x een loting en dan zit je in helft A of B en ken je ook een eventueel parcours richting de finale al.
De eerste klassers komen pas in de 16e finales erbij dus ploeg 1vs2 - 3vs4 etc
Dan weet je als winnaar van duel 1 dat je speelt tegen de winnaar van duel 2

Waarom willen ze eigenlijk telkens werken met loting in de beker ?
Kunnen ze niet beter werken met echt een toernooi formule zoals het EK/WK in de knock-out fase

1x een loting en dan zit je in helft A of B en ken je ook een eventueel parcours richting de finale al.
De eerste klassers komen pas in de 16e finales erbij dus ploeg 1vs2 - 3vs4 etc
Dan weet je als winnaar van duel 1 dat je speelt tegen de winnaar van duel 2
En laat de ploegen uit de lagere reeksen maar altijd thuis spelen

Weet niet wat de grootste teleurstelling was, de verloren finale tegen Lokeren of eruit tegen Cercle (dat net niet zakte) in de halve finale doordat we daar 2-2 speelden in de terugmatch (prachtige sfeer toen trouwens).
De finale voor mij minder erg. We hebben daar gewoon een fantastische dag gehad (met oa optreden van de Turbo alive Band). Wat zot feestje was dat.

Die halve finale op Cercle was veeeeel erger, vooral omdat we het zelf weggesmeten hebben. Al onze halve finales die we verloren zijn een grotere ontgoocheling dan die dag in Brussel

De finale voor mij minder erg. We hebben daar gewoon een fantastische dag gehad (met oa optreden van de Turbo alive Band). Wat zot feestje was dat.

Die halve finale op Cercle was veeeeel erger, vooral omdat we het zelf weggesmeten hebben. Al onze halve finales die we verloren zijn een grotere ontgoocheling dan die dag in Brussel
Yup, de heizel had al de sfeer op voorhand.

Benieuwd hoe het zit met Vanaken en Lang ... zullen wel niet starten zeker?
Althans Lang zie ik zeker niet starten gezien die toch redelijk ziek geweest is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan