Beker van België 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen Var aanwezig in de kwartfinales, door dat ze geen goede beelden van eupen- gent kunnen maken hebben ze beslist dat niemand de var krijgt.
Ik ga hier nu wss een domme vraag stellen. Maar hoe is het mogelijk dat de VAR geen goede beelden kan maken in een match tussen twee eerste klassers?

Ik ga hier nu wss een domme vraag stellen. Maar hoe is het mogelijk dat de VAR geen goede beelden kan maken in een match tussen twee eerste klassers?
Omdat er geen TV-ploeg aanwezig is, hebben ze te weinig camerastandpunten om goede beelden te kunnen gebruiken. :unsure:
Dat gaat er bij mij toch ook niet in dat dat dan niet overal voorzien is voor de werking van de VAR.

Omdat er geen TV-ploeg aanwezig is, hebben ze te weinig camerastandpunten om goede beelden te kunnen gebruiken. :unsure:
Dat gaat er bij mij toch ook niet in dat dat dan niet overal voorzien is voor de werking van de VAR.
Belgisch voetbal is amateurisme ten top. Op elk vlak.

Hier is maar 1 logische oplossing voor, geen VAR in de kwartfinales. De een match wel en de andere niet is vervalsing. Nuja van mijn part mogen ze dat hele VAR gedoe gewoon afschaffen. Met 100 camera's maken ze nog foutieve beslissingen. Geef me dan maar zoals vroeger. Was veel spannender. Als je nu scoort is het telkens kijken naar de arbiter die dan soms minuten lang nodig heeft om een simpele goal goed te keuren.

Die VAR was toch een serieuze investering in de tijd? Ik dacht dat dat net om die camera's ging, blijkbaar niet dus :unsure:

Die VAR was toch een serieuze investering in de tijd? Ik dacht dat dat net om die camera's ging, blijkbaar niet dus :unsure:
Heel professioneel om met een busje rond te toeren. Misschien dat dat volgend jaar beter wordt indien ze op een vaste locatie komen te zitten

Was dat niet omdat ze Dan direct de beelden krijgen vinden via kabel en dus kleine tijdswinst hebben tgover ons die moeten wachten op de satellite transmission.

Hier is maar 1 logische oplossing voor, geen VAR in de kwartfinales. De een match wel en de andere niet is vervalsing. Nuja van mijn part mogen ze dat hele VAR gedoe gewoon afschaffen. Met 100 camera's maken ze nog foutieve beslissingen. Geef me dan maar zoals vroeger. Was veel spannender. Als je nu scoort is het telkens kijken naar de arbiter die dan soms minuten lang nodig heeft om een simpele goal goed te keuren.
Mjah afschaffen, dan gaan we weer over iets anders zagen he.
Het kan natuurlijk beter, maar is de VAR dan echt zo slecht?

Ja er worden nog altijd zaken gefloten, onterecht gegeven, zelfs na review, maar als we nu van 10 fouten per week naar 2-3 gaan is dat toch alleen maar vooruitgang, toch?

Ja er worden nog altijd zaken gefloten, onterecht gegeven, zelfs na review, maar als we nu van 10 fouten per week naar 2-3 gaan is dat toch alleen maar vooruitgang, toch?
Dat er fouten worden gemaakt kan je nog door de vingers zien maar vooral de verschillende interventies van dezelfde fases stoort mij enorm. De ene keer is handsbal in de 16 niets, de volgende keer is net dezelfde fase ineens wel een penalty om vervolgens dezelfde fase de week nadien opnieuw te laten passeren. Dat klopt gewoon allemaal niet. Volgens mij kennen ze zelf de regels niet meer 100%. Zoals vroeger : aangeschoten is nooit penalty. Dat was voor iedereen duidelijk. In mijn ogen laten ze ook nog veel te veel fases ongemoeid terwijl de beelden meestal zeer duidelijk zijn. En als ze dan overduidelijk de bal misslaan zoals die offside goal van Mechelen in Beerschot komen ze altijd met een uitleg om het goed te praten. Als ze hun fouten wekelijks zouden accepteren ipv zich er proberen uit te praten zullen ze wel beter worden. Nu worden al die fouten steeds bedekt. Er worden geen sancties gegeven.

Handspel is nooit 100% duidelijk geweest, de enige regel om dat 100% duidelijk te maken is alles fluiten met contact tegen de arm, maar dat willen we ook niet. Ik denk echt wel dat er sancties worden uitgedeeld achter de schermen, maar je kan die moeilijk openbaar maken anders gaan die voetballers nog minder respect tonen of zelf druk zetten.

Handspel is nooit 100% duidelijk geweest, de enige regel om dat 100% duidelijk te maken is alles fluiten met contact tegen de arm, maar dat willen we ook niet. Ik denk echt wel dat er sancties worden uitgedeeld achter de schermen, maar je kan die moeilijk openbaar maken anders gaan die voetballers nog minder respect tonen of zelf druk zetten.
Handspel gaat altijd interpretatie blijven, europees zie je veel top verdedigers met de handen op de rug spelen als er een voorzet komt dat is er bewust mee bezig zijn.
En wat offside betreft halen ze er toch veel fouten uit, die fase op beerschot was omdat ze geen correct beeld hadden dat zijn pijnlijke dingen waar men uit moet leren.

Aan al degene die roepen om de VAR af te schaffen. Ik nodig jullie uit om eens wat matchen in 1B te bekijken. Wat zou ik blij zijn met zelfs een onbekwame VAR. De rangschikking zou er al heel wat anders uit gezien hebben...

Voila, ik denk dat we liever terug gaan naar vroeger, tot het zover zou zijn. Je ziet maar wat je mist als het weg is :p

Dat is zoals zeggen dat je geen flitspaal mag zetten op de E40 omdat er op de E17 ook geen staan.

Club had beter die match tegen Gent laten doorgaan. Hier hadden de beloften ook wel van gewonnen.
Zo zwak weeral... Hein met zijn late wissels ook altijd :help:

Maar neen, het is de schuld van Club hoor dit.
De spelers van Gent waren zo opgeladen en gemotiveerd voor de clash tegen Club. Aangezien Club schrik had van Gent en de match weigerde te spelen zijn de spelers van Gent in een zwart gat gevallen en is het moeilijk om hen opnieuw op te laden voor een bekerduel tegen "maar" Eupen.
(woorden van Hein btw)

De Bilde als commentator .. hopelijk erger ik me niet aan het voetbal da we gaan spelen , want die kerel er nog bovenop is vant goede teveel .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan