Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

  • Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

  • Ik heb een partner al bedrogen.

  • Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

  • Geen van bovenstaande.


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Of andersom, ook veel kinderen die meer op de buurman lijken dan op de papa.
Aangezien de meeste mannen die hun vrouw bedriegen dat met een vrouw doen moeten er bijna evenveel vrouwen zijn die hun man bedriegen.
Niet dat ik wil ontkennen dat vrouwen hun man bedriegen, maar dat hoeft toch niet met iemand anders in een relatie te zijn?
 
Laatst bewerkt:
Playboy vriend bedroog moeder van zijn kinderen met drie vrouwen, allemaal in een stabiele relatie met kroost, de kans dat het uitkomt is dan miniem zei hij mij, die gaan heel hun leven niet op het spel zetten voor een voske.

"Dat is één van de laagste dingen die je kan doen imo [...] het draait dan even niet meer allemaal om jezelf."
Er bestaat een circuit van mooie mensen die zo'n gedachten soms aan de kant zetten. Na verloop van tijd slaat de sleur toe; er wordt geflirt en de mogelijkheid is er en dan gebeurt dat gewoon.
 
De reacties op het verhaal van BerendOtten zijn wel echt vanuit de typische BG-Ivoren Toren geschreven, amai. Goed, de manier waarop het geschreven is, zorgt misschien wel voor wat meer scepticisme en arrogantie, maar toch. Vooral vanuit eigen, privileged situatie een hoop cliches neerpennen. Wel goed in lijn met de rest van de subforums, dat wel.

Voor iemand die samen is met iemand die lijdt aan BPD en daar weigert iets aan te doen, was het wel even lachen om bepaalde cliches te lezen die met volle 100% overtuiging neergepend werden en eenieder die daar niet aan voldoet, zou het zichzelf aandoen of is lager dan het laagste. "Ge moet het uitpraten en er samen aan werken en als dat niet gaat er een einde aan maken" haha, goeike.

Maar goed, misschien vat ik sommige zwart/wit reacties iets te persoonlijk op en is het gebrek aan nuance veroorzaakt door het niveau van de beginposts. Er is blijkbaar een serieus stuk in geknipt geweest en ik ben nogal vrij laat op het feestje, dus bepaalde context is me misschien ontgaan.
 
De reacties op het verhaal van BerendOtten zijn wel echt vanuit de typische BG-Ivoren Toren geschreven, amai. Goed, de manier waarop het geschreven is, zorgt misschien wel voor wat meer scepticisme en arrogantie, maar toch. Vooral vanuit eigen, privileged situatie een hoop cliches neerpennen. Wel goed in lijn met de rest van de subforums, dat wel.

Voor iemand die samen is met iemand die lijdt aan BPD en daar weigert iets aan te doen, was het wel even lachen om bepaalde cliches te lezen die met volle 100% overtuiging neergepend werden en eenieder die daar niet aan voldoet, zou het zichzelf aandoen of is lager dan het laagste. "Ge moet het uitpraten en er samen aan werken en als dat niet gaat er een einde aan maken" haha, goeike.

Maar goed, misschien vat ik sommige zwart/wit reacties iets te persoonlijk op en is het gebrek aan nuance veroorzaakt door het niveau van de beginposts. Er is blijkbaar een serieus stuk in geknipt geweest en ik ben nogal vrij laat op het feestje, dus bepaalde context is me misschien ontgaan.
Iedereen gaat vanuit zijn eigen ervaringen posten hé, en ik denk dat de meesten hier huiveren van het idee dat de zakenreis van de partner gewoon een vogelvakantie was met de bijzit waarmee die al maanden bezig is.

En als je dan optie C -doe maar gewoon verder- uitsluit moet je toch gewoon kiezen tussen de twee werelden lijkt me.
 
Ik heb het al enkele keren gezien in mijn omgeving. De man gaat vreemd in de jaren na kinderen (soms al na enkele maanden). Te weinig seks, geen vrijheid, 't is niet meer wat het was of een andere flauwe reden.
Tgoh ja, ik ga vreemdgaan ook niet goedpraten maar de meeste verhalen hebben toch twee kanten. Er zijn nogal wat relaties waarbij het partner-zijn volledig verschuift naar ouder-zijn. Allemaal goed en wel hé en zeker in de tropenjaren kan je bijna niet anders, en dan worden de kinderen groter en zelfstandiger en blijkt dat die andere volwassene in huis plots een vreemde is geworden.

Los van bovenstaande ligt de focus in dit topic nogal op vreemdgaande mannen. Maar maak u geen illusies, heel wat vrouwen zijn evengoed vreemdgangers.

Vreemdgaan in een relatie is meestal vooral een symptoom van problemen in uw relatie of problemen met uzelf. Efkes vluchten uit de realiteit maar op zich lost het fundamenteel niks op.
 
Vreemdgaan in een relatie is meestal vooral een symptoom van problemen in uw relatie of problemen met uzelf. Efkes vluchten uit de realiteit maar op zich lost het fundamenteel niks op.
Sommige problemen vallen niet op te lossen, uit mekaar gaan heeft in veel situaties te veel nadelen.
 
Sommige problemen vallen niet op te lossen, uit mekaar gaan heeft in veel situaties te veel nadelen.
Ik ken iemand en hij is dus homo. Maar hij is getrouwd met een vrouw. Hij poept dus met mannen maar toch blijven ze samen.

Het huis staat blijkbaar op zijn naam en ze zijn gehuwd met scheiding van goederen (wat dus zijn levensverzekering is tov haar). Dus als ze scheiden krijgt ze blijkbaar gene rotte cent. Hij wil zelf ook niet scheiden, want dan zou ze de vuile was buitenzetten en dat wil hij ook weer niet. Dus ze blijven voor de schone schijn gewoon samen. Ze zijn ook al bijna 30 jaar gehuwd.

Maar goed, dat is hun zaak he, als ze daarover goede afspraken gemaakt hebben, is er geen probleem he. En ja dan sta ik er soms bij voor piet de lul en moet ik het aanhoren van hem en daarna van haar en ... ach ja .. :support:

Ik wilde gewoon even een voorbeeld aanhalen dat het soms inderdaad zoals je zegt 'complicated' kan zijn. En dat het soms gemakkelijker is om niet te scheiden.
 
Bedrog is pas bedrog als je een grens overschrijdt die jullie als koppel hebben vastgelegd. Weinig koppels leggen die grens zeer expliciet vast en gaan dan uit van de algemeen aanvaarde norm in dit land: monogamie. Zelf heb ik niks met monogamie maar dat betekent niet dat ik een vrijgeleide heb om zomaar rond te vogelen.

Oordelen over de overspelige affaires van specifieke koppels is erg moeilijk omdat je vaak de volledige achtergrond, nuances en dieperliggende motivaties niet kent. Het is altijd makkelijk om de bedrieger te overladen met alle zonden van Israël maar als je naar de achterliggende motivaties kijkt dan kan het best wel 's een ander verhaal zijn.

Mijn vriendin mag wat mij betreft de lakens delen met wie ze maar wil en dat werkt hier prima :)
 
Bedrog is pas bedrog als je een grens overschrijdt die jullie als koppel hebben vastgelegd.

Mijn vriendin mag wat mij betreft de lakens delen met wie ze maar wil en dat werkt hier prima :)
En dat is voor jullie dan ook geen bedrog, maar voor de meeste mensen wel. Of ze weten toch op z'n minst hoe hun partner het zou zien.

Wie hier over bedrog post, als dader of als "slachtoffer" weet dat het ook bedrog is in de ogen van zijn/haar partner he.
 
En dat is voor jullie dan ook geen bedrog, maar voor de meeste mensen wel. Of ze weten toch op z'n minst hoe hun partner het zou zien.

Wie hier over bedrog post, als dader of als "slachtoffer" weet dat het ook bedrog is in de ogen van zijn/haar partner he.
Helemaal mee eens :)
 
Zonder teveel op de man te willen spelen.

Ik blijf het zeer raar vinden, dat je er een groter drama van maakt dat er iemand(schoonbroer topic) in uwe auto heeft gezeten dan in uw madam.
Ik denk dat de schoonbroer op de madam wel een drama zal zijn.
 
Denk dat de schoonzus hem dan meteen de laan uitstuurt... Nog niet zo'n slecht idee eigenlijk. Kans dat mijn vriendin horizontale activiteiten wilt uitvoeren met de kerel is echter nihil :)
Dit is toch dé manier om uw zus ervan te overtuigen wat voor een pipo die kerel is? Spreek af met uw vriendin dat ze die kerel wat begint te verleiden en film dat allemaal stiekem, laat uw zus dat filmke zien. Compleet in FC de Kampioenen stijl inclusief drama en misverstanden. Succes gegarandeerd!
 
Dit is toch dé manier om uw zus ervan te overtuigen wat voor een pipo die kerel is? Spreek af met uw vriendin dat ze die kerel wat begint te verleiden en film dat allemaal stiekem, laat uw zus dat filmke zien. Compleet in FC de Kampioenen stijl inclusief drama en misverstanden. Succes gegarandeerd!

Op een of ander feestje en het verkeerde filmpje opzetten :unsure:
 
Terug
Bovenaan