Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

  • Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

  • Ik heb een partner al bedrogen.

  • Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

  • Geen van bovenstaande.


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Instagram, blijkbaar ook interesse in resident evil.
Ik praat er al even mee en er is niet achter geld gevraagd.
Met die gesprekken was toch niets mis? Had je toen ook het idee dat je dat beter niet vertelde aan je vrouw? Dan was dat contact toch al direct niet zo onschuldig in uw ogen?

En als ze zomaar i love you zegt zonder aanleiding, naar uw gevoel, en gij hebt geen interesse kan je daar toch makkelijk op zeggen dat ge het een hele toffe vindt maar dat ge alleen vriendschappelijk wilt babbelen. En als dat niet lukt voor haar dan neemt ge afstand 🤷‍♀️
 
Ok ben al tijdje aan het appen met een vrouw uit de us ( Allabama) de kans die ik die ooit zie is 0%..
Maar ik verberg het wel voor mijn vrouw kan je dat als bedrog zien. Af en toe zegt ze zo i love you etc. Ma ik voel daar niks voor
Zeker?
Zijn er hier mensen die al in de vs gewoond hebben ? wat heb je bv allemaal nodig ( hoeveel eigen vermogen ). Volgend jaar zijn onze afbetalingen gedaan ( auto ).
Eigen huis heb ik niet
 
Sinds ik het contact verbroken heb geblokt op instagram , is ze echt alles uit de kast aant halen nu via Facebook met foto's die ik liever niet zie.
Die is in haar eigen wereld gaan leven dat ik haar partner ben lol. Zal al mijn kanalen mogen blokken voor haar.
 
  • Wow
Waarderingen: Pan
Sinds ik het contact verbroken heb geblokt op instagram , is ze echt alles uit de kast aant halen nu via Facebook met foto's die ik liever niet zie.
Die is in haar eigen wereld gaan leven dat ik haar partner ben lol. Zal al mijn kanalen mogen blokken voor haar.
Heb je haar wel de waarheid gezegd dat ze in een waas leeft en dat ze de realiteit onder de ogen moet zien?
Of heb je haar gewoon zonder pardon geblokkeerd zonder enige uitleg en boe of bah?

Ik zou gewoon 1x de waarheid / jou mening versturen naar haar en zeggen dat je wenst dat ze u vanaf nu permanent met rust laat en nog voor haar antwoord af te wachten haar 'blokkeren'. Maar goed je doet er mee wat je wil.
 
"NEXT TIME ON CATFISH:"
Sinds ik het contact verbroken heb geblokt op instagram , is ze echt alles uit de kast aant halen nu via Facebook met foto's die ik liever niet zie.
Die is in haar eigen wereld gaan leven dat ik haar partner ben lol. Zal al mijn kanalen mogen blokken voor haar.
 
Laatst bewerkt:
Catffish is om geld vragen en dat is niet het geval geweest, of zie ik het verkeerd?
Nee, dat kan via phishing gebeuren. Catfish gaat eerder om mensen die zich online anders voordoen en bijvoorbeeld foto's van een model gebruiken om dan een internetrelatie aan te gaan. Als de "oprechte" persoon in die relatie dan wil afspreken vindt de catfish altijd wel een excuus om dat niet te doen. Op MTV heb je dat programma Catfish, waarbij sommige "relaties" jarenlang duren. Waanzinnig hoe sommige mensen dat laten gebeuren zonder daar rationeel over na te denken - en daarbij maken ze zichzelf wijs dat ze veel baat hebben aan die relatie. Gaat eigenlijk eerder om emotionele manupulatie maar het kan natuurlijk dat er wordt gehengeld naar geld in zo'n relatie.
 
Nee, dat kan via phishing gebeuren. Catfish gaat eerder om mensen die zich online anders voordoen en bijvoorbeeld foto's van een model gebruiken om dan een internetrelatie aan te gaan. Als de "oprechte" persoon in die relatie dan wil afspreken vindt de catfish altijd wel een excuus om dat niet te doen. Op MTV heb je dat programma Catfish, waarbij sommige "relaties" jarenlang duren. Waanzinnig hoe sommige mensen dat laten gebeuren zonder daar rationeel over na te denken - en daarbij maken ze zichzelf wijs dat ze vekkeel baat hebben aan die relatie. Gaat eigenlijk eerder om emotionele manupulatie maar het kan natuurlijk dat er wordt gehengeld naar geld in zo'n relatie.
Ja dat kan maar eens ze zo begon te praten heb ik de boot afgehouden. En uiteindelijk geblokkeerd
Zal mij geen twee keer over komen.
 
Ja dat kan maar eens ze zo begon te praten heb ik de boot afgehouden. En uiteindelijk geblokt
Dat is het beste wat je kan doen voor je gezin.

Ik heb zelf gelukkig nog nooit bedrog meegemaakt, maar ik denk dat ik wel kan begrijpen waarom mensen overgaan tot bedrog. Je zit weer helemaal in die verliefde roes en je kan niet van elkaar afblijven. Als je x aantal jaar samen bent en x aantal jaar getrouwd en je zit met de sleur van je gezin en een carrière kan het wel eens verlokkelijk zijn om het "gras aan de andere kant" te verkennen. Garantie op succes is echter onbestaande en een kapotgemaakt gezin heeft verstrekkende gevolgen. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om dat mijn vrouw en dochter te kunnen aandoen, maar iedere mens is feilbaar en het vlees is zwak.
 
Dat is het beste wat je kan doen voor je gezin.

Ik heb zelf gelukkig nog nooit bedrog meegemaakt, maar ik denk dat ik wel kan begrijpen waarom mensen overgaan tot bedrog. Je zit weer helemaal in die verliefde roes en je kan niet van elkaar afblijven. Als je x aantal jaar samen bent en x aantal jaar getrouwd en je zit met de sleur van je gezin en een carrière kan het wel eens verlokkelijk zijn om het "gras aan de andere kant" te verkennen. Garantie op succes is echter onbestaande en een kapotgemaakt gezin heeft verstrekkende gevolgen. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om dat mijn vrouw en dochter te kunnen aandoen, maar iedere mens is feilbaar en het vlees is zwak.
Heb het mijn vrouw nu eerlijk verteld. Vandaag, het enige dat ze me kan verwijten is dat ik het niet in het begin verteld heb.
 
Heb het mijn vrouw nu eerlijk verteld. Vandaag, het enige dat ze me kan verwijten is dat ik het niet in het begin verteld heb.
Dat is heel moedig van je en ook van je vrouw. Hoe je het ook draait of keert, iedereen kan wel eens bedriegen (de definitie van bedriegen is voor elk persoon/relatie anders natuurlijk). Zonder het te willen goedpraten, maar als jouw berichten zie in andere topics, kan ik ergens wel begrijpen dat je misschien nood hebt aan wat positieve aandacht. En misschien ook wel veilig speelt met iemand zover dat je niet over kunt gaan naar fysiek bedriegen.
 
Terug
Bovenaan