36En hoeveel van die Apple Pay kaarten ben je nu kwijt?![]()
Edit is maar een grap heb niks gegeven.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
36En hoeveel van die Apple Pay kaarten ben je nu kwijt?![]()
Heb je haar wel de waarheid gezegd dat ze in een waas leeft en dat ze de realiteit onder de ogen moet zien?Sinds ik het contact verbroken heb geblokt op instagram , is ze echt alles uit de kast aant halen nu via Facebook met foto's die ik liever niet zie.
Die is in haar eigen wereld gaan leven dat ik haar partner ben lol. Zal al mijn kanalen mogen blokken voor haar.
Sinds ik het contact verbroken heb geblokt op instagram , is ze echt alles uit de kast aant halen nu via Facebook met foto's die ik liever niet zie.
Die is in haar eigen wereld gaan leven dat ik haar partner ben lol. Zal al mijn kanalen mogen blokken voor haar.
Catffish is om geld vragen en dat is niet het geval geweest, of zie ik het verkeerd?"NEXT TIME ON CATFISH:"
Nee, dat kan via phishing gebeuren. Catfish gaat eerder om mensen die zich online anders voordoen en bijvoorbeeld foto's van een model gebruiken om dan een internetrelatie aan te gaan. Als de "oprechte" persoon in die relatie dan wil afspreken vindt de catfish altijd wel een excuus om dat niet te doen. Op MTV heb je dat programma Catfish, waarbij sommige "relaties" jarenlang duren. Waanzinnig hoe sommige mensen dat laten gebeuren zonder daar rationeel over na te denken - en daarbij maken ze zichzelf wijs dat ze veel baat hebben aan die relatie. Gaat eigenlijk eerder om emotionele manupulatie maar het kan natuurlijk dat er wordt gehengeld naar geld in zo'n relatie.Catffish is om geld vragen en dat is niet het geval geweest, of zie ik het verkeerd?
Ja dat kan maar eens ze zo begon te praten heb ik de boot afgehouden. En uiteindelijk geblokkeerdNee, dat kan via phishing gebeuren. Catfish gaat eerder om mensen die zich online anders voordoen en bijvoorbeeld foto's van een model gebruiken om dan een internetrelatie aan te gaan. Als de "oprechte" persoon in die relatie dan wil afspreken vindt de catfish altijd wel een excuus om dat niet te doen. Op MTV heb je dat programma Catfish, waarbij sommige "relaties" jarenlang duren. Waanzinnig hoe sommige mensen dat laten gebeuren zonder daar rationeel over na te denken - en daarbij maken ze zichzelf wijs dat ze vekkeel baat hebben aan die relatie. Gaat eigenlijk eerder om emotionele manupulatie maar het kan natuurlijk dat er wordt gehengeld naar geld in zo'n relatie.
Dat is het beste wat je kan doen voor je gezin.Ja dat kan maar eens ze zo begon te praten heb ik de boot afgehouden. En uiteindelijk geblokt
Heb het mijn vrouw nu eerlijk verteld. Vandaag, het enige dat ze me kan verwijten is dat ik het niet in het begin verteld heb.Dat is het beste wat je kan doen voor je gezin.
Ik heb zelf gelukkig nog nooit bedrog meegemaakt, maar ik denk dat ik wel kan begrijpen waarom mensen overgaan tot bedrog. Je zit weer helemaal in die verliefde roes en je kan niet van elkaar afblijven. Als je x aantal jaar samen bent en x aantal jaar getrouwd en je zit met de sleur van je gezin en een carrière kan het wel eens verlokkelijk zijn om het "gras aan de andere kant" te verkennen. Garantie op succes is echter onbestaande en een kapotgemaakt gezin heeft verstrekkende gevolgen. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om dat mijn vrouw en dochter te kunnen aandoen, maar iedere mens is feilbaar en het vlees is zwak.
Dat is heel moedig van je en ook van je vrouw. Hoe je het ook draait of keert, iedereen kan wel eens bedriegen (de definitie van bedriegen is voor elk persoon/relatie anders natuurlijk). Zonder het te willen goedpraten, maar als jouw berichten zie in andere topics, kan ik ergens wel begrijpen dat je misschien nood hebt aan wat positieve aandacht. En misschien ook wel veilig speelt met iemand zover dat je niet over kunt gaan naar fysiek bedriegen.Heb het mijn vrouw nu eerlijk verteld. Vandaag, het enige dat ze me kan verwijten is dat ik het niet in het begin verteld heb.
Neen idd. Zodra je er een gezicht kan opplakken komt dat eens zo hard binnen. En komt dat kookpunt van woede snel..Weken/maanden mij quasi elke dag "makker" noemen en achter mijne rug mijn vriendin poepen dat zijn nu toch dingen waar ik mij mij niet over ga zetten en dan moet ge achteraf ook niet meer vriendelijkheid van mij verwachten.
Dan staat er je nog maar een ding te doen heIn mijn eerste lange relatie verschillende keren bedrogen geweest, deed me eigenlijk weinig behalve de keer dat het met een kameraad van mij was.
Ondertussen zes jaar getrouwd met andere vrouw.
Dacht dat ik het zelf nooit zou doen, maar gisteren mijn partner bedrogen. Wil het niet goed praten, maar partner houdt al twee jaar de boot af wat betreft seks en blokt me elke keer af wanneer ik voorstel om naar een open relatie te gaan.
Enfin. Twee. Relatietherapie of vertrekken. Als derde optie is er nog ongelukkig zijn, maar die zal wel niemand verkiezen zeker.@kay-gell Nog steeds samen met degene die je leerde kennen na het bedrog?

Ik vraag me dan altijd af; weet de persoon met wie je je partner hebt bedrogen, dat je getrouwd bent?In mijn eerste lange relatie verschillende keren bedrogen geweest, deed me eigenlijk weinig behalve de keer dat het met een kameraad van mij was.
Ondertussen zes jaar getrouwd met andere vrouw.
Dacht dat ik het zelf nooit zou doen, maar gisteren mijn partner bedrogen. Wil het niet goed praten, maar partner houdt al twee jaar de boot af wat betreft seks en blokt me elke keer af wanneer ik voorstel om naar een open relatie te gaan.
Het is nog altijd geen vrijgeleide tot bedrog, maar daarin is communicatie wel belangrijk. Er zullen wel mensen zijn die kunnen leven zonder seks of tevreden zijn met soloseks, maar in een relatie moet je de verwachtingen wel afstemmen op elkaar.En, als je als partner uw man of vrouw al 2j van seks ontzegt, dan weet je toch gewoon dat je bedrogen kan worden?
Zij weet dat ik getrouwd ben, zelf is ze alleenstaande moeder.Ik vraag me dan altijd af; weet de persoon met wie je je partner hebt bedrogen, dat je getrouwd bent?