Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

  • Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

  • Ik heb een partner al bedrogen.

  • Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

  • Geen van bovenstaande.


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Dit is toch dé manier om uw zus ervan te overtuigen wat voor een pipo die kerel is? Spreek af met uw vriendin dat ze die kerel wat begint te verleiden en film dat allemaal stiekem, laat uw zus dat filmke zien. Compleet in FC de Kampioenen stijl inclusief drama en misverstanden. Succes gegarandeerd!
Kerel is niet echt het type van mijn vriendin maar los daarvan denk ik dat mijn zus dan ook een topic kan starten over 'hoe omgaan met de stomme stoten van de partner van mijn broer' :)
 
Dit is toch dé manier om uw zus ervan te overtuigen wat voor een pipo die kerel is? Spreek af met uw vriendin dat ze die kerel wat begint te verleiden en film dat allemaal stiekem, laat uw zus dat filmke zien. Compleet in FC de Kampioenen stijl inclusief drama en misverstanden. Succes gegarandeerd!
Dit is wel allesbehalve ethisch ok, natuurlijk.
 
Dit is wel allesbehalve ethisch ok, natuurlijk.
Uiteraard, denk dat we hier allemaal een beetje aan het grappen zijn he.

- Geen exclusiviteit in de relatie betekent niet dat er geen zelf opgelegde ethiek is.
- Swingen gebeurt in een kader en buiten dat specifieke kader nooit. Dat wordt dus zeker niet opgedrongen.
- Verwachten dat mijn vriendin de vriend van mijn zus zou verleiden om daarmee die relatie te beëindigen zou ik uiteraard nooit of te nimmer doen. Ben er overigens ook zeker van dat mijn vriendin zoiets nooit zou doen.
 
Of het verhaal echt is of niet, vind ik toch de moraalridders toch nogal fel van wal steken. Inderdaad, er zijn geen prijzen te winnen met die situatie en persoonlijk vind ik dat het op een vrij jonge leeftijd gebeurd, maar het zal niet de enige zijn in die situatie. Om dit maar te schetsen: er komt gewoon op mainstream tv reclame voor een website om je partner te bedriegen.

Wat ik adviseer is een psycholoog: voor die mensen is zo’n verhaal schering en inslag; maar die gaan je hopelijk doen ontdekken wat je echt wil.
De plasticiteit van het verhaal schetst enkel maar de lust, wat mogelijk de kern van het probleem is.
 
Ok ben al tijdje aan het appen met een vrouw uit de us ( Allabama) de kans die ik die ooit zie is 0%..
Maar ik verberg het wel voor mijn vrouw kan je dat als bedrog zien. Af en toe zegt ze zo i love you etc. Ma ik voel daar niks voor
 
Ok ben al tijdje aan het appen met een vrouw uit de us ( Allabama) de kans die ik die ooit zie is 0%..
Maar ik verberg het wel voor mijn vrouw kan je dat als bedrog zien. Af en toe zegt ze zo i love you etc. Ma ik voel daar niks voor
Wat zijn de afspraken met jouw partner daarover? Zonder die te kennen is elk antwoord op die vraag nogal buiten de kwestie 🤷
 
Ok ben al tijdje aan het appen met een vrouw uit de us ( Allabama) de kans die ik die ooit zie is 0%..
Maar ik verberg het wel voor mijn vrouw kan je dat als bedrog zien. Af en toe zegt ze zo i love you etc. Ma ik voel daar niks voor
Dat is toch niet die persoon van die Apple gift card?

En ja, in normale relaties zou dat ook beschouwd worden als bedrog.
Je voelt het zelf ook zo aan, want je houdt het verborgen voor jouw partner.
 
Ok ben al tijdje aan het appen met een vrouw uit de us ( Allabama) de kans die ik die ooit zie is 0%..
Maar ik verberg het wel voor mijn vrouw kan je dat als bedrog zien. Af en toe zegt ze zo i love you etc. Ma ik voel daar niks voor

Wat wil je hiermee bereiken?
Van waar ken je die vrouw?

Mag ik de nummer van je vrouw om wat te chatten? :unsure:
 
Dat is toch niet die persoon van die Apple gift card?

En ja, in normale relaties zou dat ook beschouwd worden als bedrog.
Je voelt het zelf ook zo aan, want je houdt het verborgen voor jouw partner.
Neen, heb dat niet gedaan was btw voor een vriend ma je kan daar niks mee betalen.
Is begonnen over wat praten over ons land en gewoontes etc
Ma nu begint ze zo i love you berichten te sturen pfff
 
Neen, heb dat niet gedaan was btw voor een vriend ma je kan daar niks mee betalen.
Is begonnen over wat praten over ons land en gewoontes etc
Ma nu begint ze zo i love you berichten te sturen pfff

Oke en dan nogmaals van waar ken je die dame?
Ik krijg niet ineens random WhatsApp berichten van een vrouw zo zomaar.

En ook dikke red flag zo I love you sturen naar iemand die je nog nooit gezien hebt?
Wie weet ben je een scammer :unsure:
 
Neen, heb dat niet gedaan was btw voor een vriend ma je kan daar niks mee betalen.
Is begonnen over wat praten over ons land en gewoontes etc
Ma nu begint ze zo i love you berichten te sturen pfff

lol bro...

Je gaat ze nooit zien dus heeft toch geen enkel nut. Lijkt me spam.
 
Oke en dan nogmaals van waar ken je die dame?
Ik krijg niet ineens random WhatsApp berichten van een vrouw zo zomaar.

En ook dikke red flag zo I love you sturen naar iemand die je nog nooit gezien hebt?
Wie weet ben je een scammer :unsure:
Instagram, blijkbaar ook interesse in resident evil.
Ik praat er al even mee en er is niet achter geld gevraagd.
 
Ik chat af en toe ook met mannen (via discord) die ik heb leren kennen via online games. Twee daarvan beschouw ik als een soort van vrienden en ik kan met hen goed praten. Maar mijn man weet van hun bestaan en wat soort 'relatie' ik met die gasten hebben. Hij heeft zelf al eens mee gegamed met een van hen.

Ik denk het moment dat je voelt dat je iets niet kan vertellen aan je partner, dat je toch eens moet gaan afvragen waarom.
Zo'n vriendschap/chat whatever achterhouden klinkt gewoon als bedrog.
 
Terug
Bovenaan