BerendOtten
New member
Ik zag haar een maand geleden. Ze was anders, nuchterder. Nog steed wie ze was en van wie ik hou, maar iets meer geremd. Ze noemde het vandaag tijdens onze (4u lang durende) videocall: niet meer all-in durven gaan.
Ze vertelde dat ze een appartement gaat kopen in chiang mai en wellicht in september vertrekt naar daar voor… zolang ze visa krijgt. Ik krijg het ontzettend moeilijk wanneer ze dat zegt. Ik breek. En dan spreekt ze de moeilijkste woorden uit die ik ooit heb moeten verwerken
“You have me in a heartbeat”
(Ik ben letterlijk aan het bleiten terwijl ik dit typ)
Ze is bereid om alles voor mij te laten vallen maar begrijpt dat ik dat niet wil en kan. Want kleine kinderen moeten hun ouders hebben.
Ze vertelde dat ze een appartement gaat kopen in chiang mai en wellicht in september vertrekt naar daar voor… zolang ze visa krijgt. Ik krijg het ontzettend moeilijk wanneer ze dat zegt. Ik breek. En dan spreekt ze de moeilijkste woorden uit die ik ooit heb moeten verwerken
“You have me in a heartbeat”
(Ik ben letterlijk aan het bleiten terwijl ik dit typ)
Ze is bereid om alles voor mij te laten vallen maar begrijpt dat ik dat niet wil en kan. Want kleine kinderen moeten hun ouders hebben.