Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

  • Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

  • Ik heb een partner al bedrogen.

  • Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

  • Geen van bovenstaande.


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Telkens seks gehad op de eerste date?
Jup..vraag me niet hoe het komt. In het middelbaar werd ik als "nerdy" afgestempeld..nu zou ik op dates "super zelfzeker" overkomen volgens de meesten. Nochtans..eerste keer in 13 jaar dat ik date (minnares niet meegerekend)
 
Jup..vraag me niet hoe het komt. In het middelbaar werd ik als "nerdy" afgestempeld..nu zou ik op dates "super zelfzeker" overkomen volgens de meesten. Nochtans..eerste keer in 13 jaar dat ik date (minnares niet meegerekend)
Mogelijk gewoon maturiteit en het gevoel dat je toch niets te verliezen hebt? Dat geeft toch heel wat zelfzekerheid tegenover een zenuwachtige adolescent met nerdallures. De ene keer dat ik op een first date met iemand in de lakens heb gedoken was de "opzet" al vrij snel nogal duidelijk en we gingen daar heel nonchalant mee om. Dat is lang niet bij iedere date het geval geweest en ik heb zeker in mijn jongere jaren héél blauwtjes gelopen, misschien omdat die luchtigheid en nonchalance telkens de grote afwezigen waren.
 
Het feit dat zoveel mensen mekaar bedriegen (zowel mannen als vrouwen) zegt toch dat er iets niet volledig juist is?
In 100'en andere topics zie je mensen die tot de dood strijden met het argument "er zullen we onderliggende redenen zijn" maar als hier dan iemand zegt dat er meer is en zijn uitleg wil geven, dan boeit het allemaal niet en blaffen ze hem af?


Ik ben een jaar of 8 geleden bedrogen, 'tis kut, ze ging studeren en op kot iemand leren kennen waar het beter klikte (of waar ze gewoon meer bij kon zijn aangezien ze langs mekaar woonde). Ik dump haar uit zware vermoedens (it didn't add up), hij dump zijn vriendin van 6 jaar, week later zijn mijn ex en die gast samen. 2 jaar samen geweest tot hij haar bedroog toen zij op Erasmus was. Het was kut, ik voelde me slecht, zeker enkele jaren extra achterdochtig geweest waardoor ik volgende korte relaties ook om zeep heb geholpen.

Niet bedriegen is natuurlijk het beste, maar laten we eerlijk zijn: Het is niets wat gisteren niet gebeurde en het is niets wat morgen niet meer gaat gebeuren. Praat, maar dan moeten alle betrokkenen ook bereid zijn om te praten en hun eigen tekortkomingen in te zien.

Op de hele puberroman hier, het was nuttiger voor dit topic geweest als je inderdaad je eigen relatie eerst zou uitleggen voordat je in de hele roman springt. Verder kan ik nog "begrijpen" dat je het 1 keer doet, 2 worst case, maar dan moet je voor jezelf toch ook gaan uitmaken "ik wil dit duidelijk meer dan mijn huidig leven" en stap dan ook uit je huidig leven. Kinderen zijn ook niet gelukkig bij ouders die duidelijk moeten scheiden, just get it over with, werk aan je eigen geluk. Gelukkige jij is een betere papa dan ongelukkige jij.

Moet je het tegen je vrouw vertellen? Moreel gezien wel, maar ik zou het niet doen. Als je er nog mee weg kan komen om het nu op een vredige manier gedaan te maken, een goede regeling kan vinden voor de kinderen en het allemaal zo pijnloos mogelijk kan laten verlopen. Uiteindelijk is je vrouw beter af als ze niet moet weten dat ze een jaar belogen is, zal haar minder pijn doen en de kans is veel kleiner dat "papa is een eikel" uit je kinderen hun mond gaat komen.
 
Laatst bewerkt:
Tegenwoordig is het wel gemakkelijker. Als je echt een seksdate wil dan kan je gewoon een vrouw opzoeken die ook op seksdate wil gaan en als er dan een match is dan .. in mijn tijd was het natuurlijk iets minder gemakkelijk. Maar toch zit daar een verschil op. De ene man (of vrouw) kan dat gewoon beter dan de andere.

En ik hoor net het omgekeerde dat het vroeger veel makkelijker was. Toch op Tinder

Jup..vraag me niet hoe het komt. In het middelbaar werd ik als "nerdy" afgestempeld..nu zou ik op dates "super zelfzeker" overkomen volgens de meesten. Nochtans..eerste keer in 13 jaar dat ik date (minnares niet meegerekend)

Haha hoe gaat dit dan in zijn werk? Hey poepn?

Of spreken jullie direct bij iemand thuis af?
 
En ik hoor net het omgekeerde dat het vroeger veel makkelijker was. Toch op Tinder



Haha hoe gaat dit dan in zijn werk? Hey poepn?

Of spreken jullie direct bij iemand thuis af?
Hier waren de dates bij hen thuis. Als de date dan om 23u begint, dan weet ge ook wel hoe de avond verder afloopt 😅 .
Eentje had ik al zitten teasen door een week ervoor een massage voor te stellen via chat. En de dag zelf stuurde ze "geldt het aanbod van de massage nog?:shutup:" En er dan zo verder op ingegaan.
 
Hier waren de dates bij hen thuis. Als de date dan om 23u begint, dan weet ge ook wel hoe de avond verder afloopt 😅 .
Waar is den tijd zeg... Na m'n eerste relatie van 3 jaar was het vollen bak daten. Maar ook evengoed daten met ONS als resultaat, ook al was ik dan wel diegene die hen nadien wel wou terugzien om verder te daten...

Zo eens na een eerste date naar Spanje geweest met ene, op dus een 2de korte-vakantie-date. Wat was ik toen op m'n strepen, knappe zalige droomjongedame.

En ook ene van Arendonk, dat was m'n verste Belgische multi-ONS-date. Die had soms vroege shifts en was dan vroeg thuis, ik kwam dan 's avonds na m'n werk toe bij haar thuis om de hele nacht...
 
Dat meiske had de vroege, dus "in de zetel liggen slapen met netflix op de achtergrond", lijkt met realistischer.
Er was gene tv in haar kamer en aangezien ze nog thuis woonde bij de moeder bleef het beperkt tot awkward knikken/goeienavond naar die moeder in haar living of keuken op weg naar de slaapkamer, zonder echt een gesprek aan te gaan dus... Om dan de zus tegen te komen in de deuropening van haar kamer, ook knikken en goeienavond te zeggen. Dan vollenbak vogelen, 2-3-4u slapen. De ochtend daarop om geen awkward situatie te creëren ook tegelijkertijd opstaan zodat we niemand zouden tegenkomen, en hup 2u naar huis... Was echt awkward... Dat meiske had echt een eigen plek nodig. Nu ja, enkele maand later was ze plots verloofd toen ik op haar profiel keek en nog geen jaar later kocht ze een huis. Met een nog actief tinder profiel :ROFLMAO: dan toch maar verwijderd...

'k Mag echt niet klagen, hoe awkward het ook was. Met die in Spanje ook niet, al had het een fijne relatie kunnen geworden zijn, dus wel spijt.

Maar met m'n huidige vriendin mag ik in feite ook niet klagen na 3 jaar, op naar het 4de, 5de ...
 
Kloppend hart. 180 minstens

Ik klop aan

De deur gaat open. Daar staat ze, kleedje aan, prachtige blote voetjes. Ze is even nerveus als ik.

Ik ga binnen. We raken elkaar niet aan. Ze snapt mij. Wat moeten we doen. Ik zet mij in de zetel op haar kamer en zeg dat het niet kan, niet mag. We babbelen. Heel even. Ik word zot. Zot. Zot.

Ik sta recht en op het punt om te vertrekken. Ze komt voor mij staan. Ik neem haar vast en ik voel haar kont, haar lingerie. We beginnen te kussen. Ooh zo fucking heerlijk. Ik gooi haar op bed (het is geen betoog van mijn al dan niet seksuele capaciteiten) en ik doe haar kleedje naar boven. Een lichaam waar een 25-jarige jaloers op moet zijn. Een poesje zo perfect. (Mijn superlatieven, neem ze niet met een korrel zout…). Orale seks waar zij meteen van komt. Dan is het mijn beurt. Fuck. Ook dat. Een passionele beurt waarvan ik het bestaan niet af wist. En dan vrijen we. Hemels fucking vrijen. Neuken. Met dat blondje van dat fucking bedrijfsevent

(Het verhaal gaat nog (veel) verder… maar misschien ben ik nu al verguisd door het halve forum en moet ik stoppen?)

Heftig man, sws is iedereen bloedgeil na deze post.
En waarom leest dit alsof we er allemaal bij waren? Ik zou met dit schrijftalent wel iets doen, 50 shades of grey is er niets bij vergeleken.
 
Terug
Bovenaan