Verwachten we niet allemaal teveel van een relatie?
Ik vraag het mij nog steeds af
En waarom ben jij dan al volledig disconnected?
Als ik het goed begrijp zat het op alle vlakken gewoon goed.
Als ze er nu serieus aan werkt en echt aan wil werken en echt haar best wil doen om toch verder te gaan?
Waarom kan jij het dan geen kans meer geven?
Of gewoon al teveel geproefd van iets anders?
Op andere vlakken (behalve dat ze workaholic is), zat het goed. Wij hadden overal dezelfde mening over en konden heel goed op mekaar inspelen.
Dat is nog steeds de vraag die ik me stel "wat als ze aan zichzelf werkt?".. maar kan een persoon plots 180 graden veranderen? (op een blijvende manier dan).
Ik heb anderzijds ook veel geproefd op een ander. Samen met de minnares kunnen proeven van dominante/onderdanige seks, seks in het openbaar, parenclubs. De kick om net niet betrapt te worden. Zelfs in de lift van mijn appartementsblok gedaan om 4u 's nachts.
Vorige week 5 dagen gedate en dan met 3 vrouwen seks gehad. En dan merken dat geen enkele in de buurt komt van de minnares..
Mijn bodycount is de afgelopen dagen x2 of x3 gegaan. En ik ben nog steeds met andere vrouwen aan het daten (wel vaker geen seks dan wel).
Waar ik na 2-3 weken dacht maar 5-6 matches te hebben, zit ik vandaag al aan bijna 60 matches. Ik surf precies op mijn succes momenteel om "ervaring" op te doen...of gewoon te "genieten" van de momenten die ik nooit gehad heb.
Ik merk ook van mezelf dat ik extremen opzoek: de minnares was alles waar ik nooit op zou gevallen zijn. Blond (val ik niet op), weed roken, laaggeschoold, geen echt inhoudelijke babbels. Ook een vrij labiel persoon: vandaag "wit", morgen "zwart". Ze stelde onlangs zelfs voor om nog eens af te spreken omdat hare vriend niet thuis zou zijn die nacht. En ze vroeg of we geen nacht samen konden spenderen. Meanwhile heeft ze officieel zogezegd geen contact met mij...
En dan het constrast met de huidige dates: een rechter, een jurist, een cardioloog. Iemand met een Phd. Veel minder speels dan de minnares.
Nu, ik heb contact met de beste vriendin van de minnares..en die zegt ook dat volledig veranderd is tegenover haar dan wanneer wij een affaire hadden.
Maar het is mij ook zeer duidelijk dat de klassieke dates nooit gaan lukken als de minnares in mijn leven blijft, ook al is het als vrienden.
Waarom ik disconnected ben? De breuk speelt voor mij al van begin dit jaar. Ik heb mijn "rouwproces" precies al gehad. Voor mijn ex is het nog maar van de maand mei geleden.