Het zou al helpen moest ge geen vreemde veronderstellingen als waarheid neerpennen (vrouwen verliezen hun libido na kinderen krijgen) en dat ook niet combineren met compleet van de pot gerukte hypotheses (verhoogd aantal scheidingen omdat vrouwen te laag libido hebben na kinderen krijgen).
Voila, een paar gratis tips van een vrouw met kinderen die nog steeds getrouwd is. Kheb zo ne Lamme goedzak die ook bij mij blijft ook al heb ik er geen seks mee
Ik zeg toch ook dat dit wellicht niet de hoofdreden is en geef simpelweg enkele
voorbeelden aan die ik zelf in m'n directe en indirecte omgeving heb zien gebeuren. 't Gaat hier niet om een eenmalig iets die maar één keer om de 30 jaar bij één koppel voorkomt, maar wel iets die wel vaker voorkomt in vele,
'k wil er echt geen cijfer op plakken want ik weet het in feite niet (tien)duizenden relaties in België alleen al. Als ik nu al vrienden of vrienden van vrienden hoor zagen, dan is het geen uniek fenomeen. Dat een vrouw daarom 'slecht' zou zijn zeg of denk ik ook helemaal niet...
Wat is volgens jou, als ervaringsdeskundige, dan de oplossing? Communicatie? Lukt niet altijd...
Misschien (chemische) castratie zodat ge nen lamme goedzak in huis hebt die nooit meer omkijkt naar andere vrouwen waar 'm ook gaat?
Of misschien moeten sommige mannen ook eens wat moeite doen ipv te geloven dat de vrouw er goed moet blijven uit zien en voor de rest ze wel mooi elke avond haar benen zal opgengooien opdat gij met uw vette pens,behaarde reet en al dan niet met uw zatte botten eens goed van jetje zou kunnen geven .
Absoluut, ik scheer m'n ballen en (trim) schaamhaar er af, idem okselhaar, baard en andere gelaatsbeharing, ga af en toe (jaarlijks) naar de mani- & pedicure, juist m'n borsthaar mag erop blijven.
Maar af en toe bloemen, eens een cadeautje op de relatieverjaardag, trouwverjaardag, verjaardag, moederdag, en een andere random dagen helpt al veel hoor.
Nee maar, de mijne wilt er ook altijd goed uitzien, en doet dat ook, ze zegt dat dit een must is voor mij, terwijl dat niet speciaal zo is, van mij mag ze perfect naturel zonder make-up door het leven gaan, heb het haar al vaak gezegd dat ze mooier is zonder dan met, maar 't helpt niet... Precies ook een soort van druk die ze ervaart in gespreksonderwerpen met andere vriendinnen die het ook doen.