Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Het zou al helpen moest ge geen vreemde veronderstellingen als waarheid neerpennen (vrouwen verliezen hun libido na kinderen krijgen) en dat ook niet combineren met compleet van de pot gerukte hypotheses (verhoogd aantal scheidingen omdat vrouwen te laag libido hebben na kinderen krijgen).

Voila, een paar gratis tips van een vrouw met kinderen die nog steeds getrouwd is. Kheb zo ne Lamme goedzak die ook bij mij blijft ook al heb ik er geen seks mee :fingerguns_r:
Of misschien moeten sommige mannen ook eens wat moeite doen ipv te geloven dat de vrouw er goed moet blijven uit zien en voor de rest ze wel mooi elke avond haar benen zal opgengooien opdat gij met uw vette pens,behaarde reet en al dan niet met uw zatte botten eens goed van jetje zou kunnen geven .

Of misschien moeten sommige mannen ook eens wat moeite doen ipv te geloven dat de vrouw er goed moet blijven uit zien en voor de rest ze wel mooi elke avond haar benen zal opgengooien opdat gij met uw vette pens,behaarde reet en al dan niet met uw zatte botten eens goed van jetje zou kunnen geven .
Maar nu maak je daar toch ook een karikatuur van? Fysieke aantrekkingskracht is toch ook gewoon belangrijk. Ik verwacht niet dat ze er terug uitziet als 15j geleden, maar ik ben toen ook (niet uitsluitend) verliefd geworden op haar looks.

Ik doe er zelf veel moeite voor. Ik sport, eet relatief ok. Ik probeer er uit te zien zoals op mijn 22ste. Wat niet voor 100% lukt, maar het scheelt niet veel.

In ons gesprek een maand geleden gaf ze ook aan dat ze zichzelf niet meer aantrekkelijk vindt en dus ook niet meer wou tonen aan mij. En nee, dat is niet doordat ik opmerkingen of whatsoever zou gemaakt hebben, integendeel. Dus ze ging dat aanpakken. Als 1 van de stappen richting een beter zelfbeeld. Dus ik geef haar vanzelfsprekend de ruimte en de tijd. Ze plant een personal trainer in afgelopen dinsdag. Het is ‘t moment om te vertrekken en zegt doodleuk: “kheb geen goesting”, trekt de koelkast open en eet een halve kilo tiramisu.

Dat is voor mij ook “werken” aan een relatie. Moeite doen om er voor elkaar aantrekkelijk uit te zien. Ruimte laten voor complimenten. Zorgen dat je jezelf goed voelt in je vel.

En vooraleer ik weer een rant krijg, nee, het is niet haar schuld dat ik haar bedrogen heb. Het ligt bij mij. Maar ik geef gewoon even context. Ik verwacht ook geen gespreide benen. Ik verwacht wel af en toe een kus. En geen walging wanneer ik haar na het opstaan eens wil aanraken.

Iedereen heeft libido, alleen bij de juiste persoon.

Geen libido in relatie => scheiden => nieuwe relatie en ineens wel libido

Of zelfs bij kinderwens: gebeurt wel vaak dat men in de ene relatie geen kinderen wil, men gaat uit elkaar en bij de nieuwe partner hopla zwanger.

Als het op is, is het op.

Het zou al helpen moest ge geen vreemde veronderstellingen als waarheid neerpennen (vrouwen verliezen hun libido na kinderen krijgen) en dat ook niet combineren met compleet van de pot gerukte hypotheses (verhoogd aantal scheidingen omdat vrouwen te laag libido hebben na kinderen krijgen).

Voila, een paar gratis tips van een vrouw met kinderen die nog steeds getrouwd is. Kheb zo ne Lamme goedzak die ook bij mij blijft ook al heb ik er geen seks mee :fingerguns_r:
Ik zeg toch ook dat dit wellicht niet de hoofdreden is en geef simpelweg enkele voorbeelden aan die ik zelf in m'n directe en indirecte omgeving heb zien gebeuren. 't Gaat hier niet om een eenmalig iets die maar één keer om de 30 jaar bij één koppel voorkomt, maar wel iets die wel vaker voorkomt in vele, 'k wil er echt geen cijfer op plakken want ik weet het in feite niet (tien)duizenden relaties in België alleen al. Als ik nu al vrienden of vrienden van vrienden hoor zagen, dan is het geen uniek fenomeen. Dat een vrouw daarom 'slecht' zou zijn zeg of denk ik ook helemaal niet...

Wat is volgens jou, als ervaringsdeskundige, dan de oplossing? Communicatie? Lukt niet altijd...

Misschien (chemische) castratie zodat ge nen lamme goedzak in huis hebt die nooit meer omkijkt naar andere vrouwen waar 'm ook gaat?

Absoluut, ik scheer m'n ballen en (trim) schaamhaar er af, idem okselhaar, baard en andere gelaatsbeharing, ga af en toe (jaarlijks) naar de mani- & pedicure, juist m'n borsthaar mag erop blijven.
Maar af en toe bloemen, eens een cadeautje op de relatieverjaardag, trouwverjaardag, verjaardag, moederdag, en een andere random dagen helpt al veel hoor.
Nee maar, de mijne wilt er ook altijd goed uitzien, en doet dat ook, ze zegt dat dit een must is voor mij, terwijl dat niet speciaal zo is, van mij mag ze perfect naturel zonder make-up door het leven gaan, heb het haar al vaak gezegd dat ze mooier is zonder dan met, maar 't helpt niet... Precies ook een soort van druk die ze ervaart in gespreksonderwerpen met andere vriendinnen die het ook doen.

Als ik nu al vrienden of vrienden van vrienden hoor zagen, dan is het geen uniek fenomeen. Dat een vrouw daarom 'slecht' zou zijn zeg of denk ik ook helemaal niet...
Ik ken persoonlijke eigenlijk meer koppels waar de vrouw zaagt dat de man zo weinig goesting heeft :unsure:
Misschien (chemische) castratie zodat ge nen lamme goedzak in huis hebt die nooit meer omkijkt naar andere vrouwen waar 'm ook gaat?
Well that escalated quickly.

Ik zeg toch ook dat dit wellicht niet de hoofdreden is en geef simpelweg enkele voorbeelden aan die ik zelf in m'n directe en indirecte omgeving heb zien gebeuren. 't Gaat hier niet om een eenmalig iets die maar één keer om de 30 jaar bij één koppel voorkomt, maar wel iets die wel vaker voorkomt in vele, 'k wil er echt geen cijfer op plakken want ik weet het in feite niet (tien)duizenden relaties in België alleen al. Als ik nu al vrienden of vrienden van vrienden hoor zagen, dan is het geen uniek fenomeen. Dat een vrouw daarom 'slecht' zou zijn zeg of denk ik ook helemaal niet...

OT, maar wat zit gij nu constant spoiler tags te gebruiken, voor dingen waar niets spoiler aan is? Dat is best irritant om te lezen.

Bijna elke keer iemand zijn vuile was naar buiten hangt en polst of hij goed of slecht bezig is altijd dat altijd wel erg ongemakkelijk.

Al veel mannen gekend die de rekening zitten op te maken en dan vragen aan mij en meerdere mensen wat wij er van denken. En ik denk eigenlijk altijd, ik ken uw madam niet en hoe ik met mijn vrouw omga(directe communicatie) is niet hoe jij met uw vrouw omgaat. Het idee dat mijn vrouw over mijn slechte kanten zou klagen of zagen en niet direct iets aankaart bij mij gaat ook volledig in tegen mijn idee waar een relatie om draait.

Nu er zijn blijkbaar mensen zonder innerlijke dialoog iets wat bij mij altijd wel overuren draait dus ik begin er meer begrip voor te hebben want ik heb mezelf al uit veel idiote impulsen gepraat, maar euhm, ondanks da'k al veel te veel heb gelezen van deze zever heb ik nog altijd geen echt idee van uw situatie buiten dat ge als een laffe klootzak overkomt. Kan verkeerd zijn. Dat gezegd zijnde
Het is ‘t moment om te vertrekken en zegt doodleuk: “kheb geen goesting”, trekt de koelkast open en eet een halve kilo tiramisu.
Zelfs zonder context, is dit genoeg reden om iemand te dumpen.

Ge zegt dat het wellicht niet de hoofdreden is maar ziet enkel dat als gemene deler? Een relatie zonder seks (tussen mensen waar wel seks was) dat is een gevolg van, geen oorzaak. Dat kan een gevolg zijn van onschuldige dingen zoals tijdstekort en stress door kinderen/bouwen/werk, invloed van ziekte, of vaak genoeg van iets dat fout zit in de relatie. Dus ja, dat wordt ongetwijfeld vaak aangehaald omdat het een heel tastbaar gevolg is van iets dat fout zit.
Het gaat er bij mij dus ook niet in dat ge het gevolg als de oorzaak ligt aan te duiden (en dat ook nog eens linkt aan 'na kinderen').

Maar goed, ge weet zelf evengoed dat ge hier graag gewoon den onnozelaar komt uithangen. Ik ben alvast blij voor u dat ge weet dat ge moeite moet doen voor elkaar en dat het ok neerkomt op kleine dingen zoals bloemen en speciale dagen vieren.

Maar dat is exact hoe de scheefpoeper zijn vrouw en situatie beschrijft seg 😱.
Stel je voor dat straks bovenkomt dat jij zijn vrouw bent. Wat een plot twist zou dat zijn 😅

Of zelfs bij kinderwens: gebeurt wel vaak dat men in de ene relatie geen kinderen wil, men gaat uit elkaar en bij de nieuwe partner hopla zwanger.

Ist echt zo simpel?
Dat vermindert toch met de jaren...
Of dan zouden er nog véél meer koppels scheiden denk ik dan.

Wat een veralgemeningen en clichés…
Geen libido is gewoon niet de juiste persoon? Misschien moet de vraagsteller eens naar zichzelf kijken. Zijn vrouw wil 5j amper seks, maar dat zij in haar eentje voor de kinderen moet zorgen en geen tijd heeft, of geen mentale ruimte heeft, om bezig te zijn met vrouw zijn, laat staan partner zijn, omdat meneer haar alleen laat met de kinderen. Omdat ze behandeld wordt als moeder en nooit als vrouw. Maar het is gewoon niet de juiste persoon en op? Het is gemakkelijk om naar een symptoom te kijken van jarenlang iets wat je met twee hebt gedaan, en daarnaar te wijzen alsof het de oorzaak is. En niet het gevolg.

Zijn ook gewoon mensen met een lager libido. Of zelfs geen. Zulke veralgemeningen doen uitschijnen alsof die hun partner minder graag zien. Of alsof hun relaties ‘settelen’ zijn en niet met de juiste persoon zijn. Wat ook zever is.

Mocht heel dit verhaal waar zijn:

1. Wees eerlijk tegen uw partner/moeder van uw kinderen en biecht alles op, dat had je al veel langer moeten doen.
Onderga wat er op jou af komt, want ook al voel je uzelf ook deels slachtoffer: jij hebt belogen/bedrogen en zij niet.

2. Bekijk na een paar dagen/weken samen of er nog iets te redden valt en vooral of jij nog iets wil redden.
Is dat op een zo normaal mogelijke manier uit elkaar proberen gaan: doe dan dat.

My two cents:
Ik snap niet dat je dit jarenlang kan volhouden, daar moet je een gigantische manipulator en egotripper voor zijn.

Laatst bewerkt:
tijdelijk account is nu gedeactiveerd
Wat een veralgemeningen en clichés…
Geen libido is gewoon niet de juiste persoon? Misschien moet de vraagsteller eens naar zichzelf kijken. Zijn vrouw wil 5j amper seks, maar dat zij in haar eentje voor de kinderen moet zorgen en geen tijd heeft, of geen mentale ruimte heeft, om bezig te zijn met vrouw zijn, laat staan partner zijn, omdat meneer haar alleen laat met de kinderen. Omdat ze behandeld wordt als moeder en nooit als vrouw. Maar het is gewoon niet de juiste persoon en op? Het is gemakkelijk om naar een symptoom te kijken van jarenlang iets wat je met twee hebt gedaan, en daarnaar te wijzen alsof het de oorzaak is. En niet het gevolg.

Zijn ook gewoon mensen met een lager libido. Of zelfs geen. Zulke veralgemeningen doen uitschijnen alsof die hun partner minder graag zien. Of alsof hun relaties ‘settelen’ zijn en niet met de juiste persoon zijn. Wat ook zever is.
Toch even rechtzetten. As we speak in de kinderkamer van de kleinste, wellicht voor de komende 7-8u, troosten, flessen geven.

Dat je elke bedrieger tot slechte echtgenoot en vader wil degraden, ik snap het. Maar iedereen die mij kent, en ook forumgenoten onder mijn “echte” naam, weten dat ik waanzinnig veel doe voor gezin, kinderen, vriend & vijand.

Ik ben 99% van de tijd een betere man en vader dan heel veel mensen. Mijn vrouw weet dat en al mijn vrienden en vriendinnen weten dat. Ik doe alles wat je maar kan verwachten en meer. Ook in een relatie die slabakt.

En nee. Nogmaals Ik zeg dat niet om één greintje begrip te krijgen

Edit: en dat klinkt wellicht bizar/fucked up/hypocriet

Ik heb liever dat mijn vrouw, zonder dat ik het weet, 2 keer per jaar zich laat gaan met een random gast, en voor de rest een perfecte vrouw is, dan zoals het nu is. Want ik denk, op mijn struggles die tegenwoordig wel af en toe naar boven komen na, dat ik een model-man ben. Nieuwe man +++ . Maar bon, ik vertel dit sinds deze ochtend al niet meer voor mezelf. Ik vertel 100% de waarheid, in een topic dat voornamelijk bevolkt wordt door mensen die helaas aan de andere kant stonden. wat doe je hier anders. En ik blijf schuldig pleiten over de hele lijn. Geen, 0,0 verantwoording voor wat ik doe bestaat.

En toch voel ik mij geen slechte echtgenoot en al zeker geen slechte vader.

Laatst bewerkt:
Toch even rechtzetten. As we speak in de kinderkamer van de kleinste, wellicht voor de komende 7-8u, troosten, flessen geven.

Dat je elke bedrieger tot slechte echtgenoot en vader wil degraden, ik snap het. Maar iedereen die mij kent, en ook forumgenoten onder mijn “echte” naam, weten dat ik waanzinnig veel doe voor gezin, kinderen, vriend & vijand.

Ik ben 99% van de tijd een betere man en vader dan heel veel mensen. Mijn vrouw weet dat en al mijn vrienden en vriendinnen weten dat. Ik doe alles wat je maar kan verwachten en meer. Ook in een relatie die slabakt.

En nee. Nogmaals Ik zeg dat niet om één greintje begrip te krijgen

Edit: en dat klinkt wellicht bizar/fucked up/hypocriet

Ik heb liever dat mijn vrouw, zonder dat ik het weet, 2 keer per jaar zich laat gaan met een random gast, en voor de rest een perfecte vrouw is, dan zoals het nu is. Want ik denk, op mijn struggles die tegenwoordig wel af en toe naar boven komen na, dat ik een model-man ben. Nieuwe man +++ . Maar bon, ik vertel dit sinds deze ochtend al niet meer voor mezelf. Ik vertel 100% de waarheid, in een topic dat voornamelijk bevolkt wordt door mensen die helaas aan de andere kant stonden. wat doe je hier anders. En ik blijf schuldig pleiten over de hele lijn. Geen, 0,0 verantwoording voor wat ik doe bestaat.

En toch voel ik mij geen slechte echtgenoot en al zeker geen slechte vader.
Kom dit nog eens vertellen nadat je de ballen gehad hebt om te vertellen aan uw vrouw en kinderen wat je de laatste jaren achter hun rug uitgestoken hebt.

Spoderman-vibes maar dan als hij x-aantal jaar getrouwd is: ik ben de max als partner en beter dan andere vaders/partners, maar ik lieg en bedrieg mijn vrouw wel heel de tijd en zij is de boze en slechte vrouw.

Eerst even algemeen, net zoals het onnozel is om uw maitresse als het kwaad af te schilderen, lijkt het mij onnozel om te gaan beweren dat ge een slechte vader zijt (dat weten we niet :v). Maar ge geeft ook maar met horten en stoten uw verhaal. Alles wat ge bijvoegt geeft mij, tussen de lijnen door, het gevoel dat ge vindt dat uw relatie niet gebalanceerd is in termen van (beslissings)macht, verdeling huishoudelijke taken, moeite/affectie voor de ander. Of dat uw perceptie is (mensen zien vooral wat ze zelf doen, minder wat een ander doet. En typisch zijn er een groot deel mentale taken die al gemakkelijk vergeten worden) of niet doet er op zich weinig toe. Maar als ge nu nog niet doorhebt dat uw affaire een vlucht van uw huidige situatie is (en dat dat ook de hevigheid van uw gevoelens voedt), bij deze nog eens de expliciete bevestiging dat dat het geval is.

Spoderman-vibes maar dan als hij x-aantal jaar getrouwd is: ik ben de max als partner en beter dan andere vaders/partners, maar ik lieg en bedrieg mijn vrouw wel heel de tijd en zij is de boze en slechte vrouw.
Los van mij… kan dat niet dan?

Ik vind van wel.

Ik ken voldoende mannen die niks doen thuis, geen verantwoordelijkheid nemen, elke dag weg zijn, de vrouw moet het maar oplossen. En dat in gigantisch veel gradaties.

Is dat dan echt beter?

Edit: en wanneer ben ik dan aan het bashen op mijn vrouw.

Weet je @Loser, delete mijn account maar. ‘t Was een slecht idee. Jij hebt trouwens, wrs samen met het moderator team 🤷‍♂️, veel meer info over mij dan eender wie. De berichten mogen van mijn part blijven. Er zitten er volgens mij meer in mijn schuitje dan de laatste 2 dagen doen uitschijnen. Maar waarom zouden die ook babbelen. Zwijgen is goud.

Oprecht; dankjewel forum. Dankje dat ik even kon luchten.

Wat mijn vervolgstap is? Van mijn hart een steen naar mijn Baltische. En stop. En wellicht een paar maanden of jaren of whatever afzien. Maar wel proberen thuis.

Laatst bewerkt:
Los van mij… kan dat niet dan?

Ik vind van wel.

Ik ken voldoende mannen die niks doen thuis, geen verantwoordelijkheid nemen, elke dag weg zijn, de vrouw moet het maar oplossen. En dat in gigantisch veel gradaties.

Is dat dan echt beter?
Ik ken anders heel veel vaders die keiveel verantwoordelijkheid nemen, above and beyond gaan voor hun gezin en dat gewoon het minimum vinden dat zij kunnen doen, zij vinden dat vanzelfsprekend. Zij boeken trouwens niet zonder dat hun vrouw het weet congé om op hotel van bil te gaan omdat hun vrouw niet perfect genoeg is. Bij u krijg ik het gevoel dat iedereen moet u moet prijzen gewoon omdat ge voor uw gezin zorgt en dan maar efkes moet vergeten dat ge zelf niet respect genoeg kunt opbrengen voor de moeder van uw kinderen om te zeggen dat het voor u niet meer gaat. Nieuwe man +++

Terug
Bovenaan