Bancontact toestel plus abo

Sphinx606

New member
Op zoek naar leverancier voor bancontact toestel.

Iemand al eens vergelijking gemaakt tussen verschillende leveranciers ? Of advies welke niet te duur is en goede service ?

Aankopen zal het slimst zijn. Met maar 5 tot 10 verrichtingen per werkdag is dit natuurlijk niet veel transacties maar wel een grote kost.
 
Ik heb zelf een Xengo en ik ben daar heel tevreden van.
xengo-white

Werkt met een app via bluetooth.

€99 aankoop en dan zijn er verschillende plannen (heb zelf 20/maand + 0,18cent/transactie)

Het vreemde is dat ik daar er niks meer van zie op de site van wordline.
Ze lijken het niet meer aan te bieden.
 
Is er eigenlijk iets betaalbaar voor mss maar een 10-tal transacties per maand?

Ik heb wel graag dat mensen betalen als ze hun auto ophalen, vaak is dit meer dan 250 euro en werkt payconic dan ook al niet altijd.
Soms zijn dit facturen van 2000 euro die ik meegeef, tot nog toe heeft iedereen gelukkig altijd netjes betaald, kan toch niet vragen aan de mensen om 2000 euro cash mee te brengen?

Los daarvan, kan er zomaar 2000 euro met bancontact betaald worden eigenlijk of zit daar bij veel mensen een limiet op? Want dan sta ik nog even ver :p
 
Is er eigenlijk iets betaalbaar voor mss maar een 10-tal transacties per maand?

Ik heb wel graag dat mensen betalen als ze hun auto ophalen, vaak is dit meer dan 250 euro en werkt payconic dan ook al niet altijd.
Soms zijn dit facturen van 2000 euro die ik meegeef, tot nog toe heeft iedereen gelukkig altijd netjes betaald, kan toch niet vragen aan de mensen om 2000 euro cash mee te brengen?

Los daarvan, kan er zomaar 2000 euro met bancontact betaald worden eigenlijk of zit daar bij veel mensen een limiet op? Want dan sta ik nog even ver :p
Zolang hun dagelijkse limiet dit toelaat kan dat perfect via bancontact betaald worden.
 
Bedragen zijn niet zo hoog.
Zou iets van ongeveer 30 euro per transactie zijn.
Dus 150 tot 300 euro per werkdag via Bancontact

Iemand nog aanbieders ?
 
Sumup en Zettle (eigendom van Paypal) hebben geen native Bancontact ondersteuning. Het nadeel daarvan is dat je op die specifieke betaalterminals geen NFC betalingen via de Payconiq by Bancontact app (op Android) kan ontvangen. Bij betalingen met een fysieke bankkaart al dan niet contactloos vallen beide aanbieders inderdaad terug op Maestro of VPay met de daarvan verbonden transactiekosten.
 
Laatst bewerkt:
Zo'n sumup is voor mij mss nog ideaal.
Geen maandelijkse kost en gewoon % per transactie.

Aangezien ik mss maar 1-5 transacties per maand doe is dat wel ideaal. De meeste rekenen cash of of QR code scannen, maar gaat maar tot 250 euro. Enkel voor de grotere facturen zou ik dan die sumup kunnen aanbieden

edit: al is 2,75% wel veel :D Das 50 euro dat ik afgeef dan op een gemiddelde wrap :p
 
Mollie? Is natuurlijk wel geen terminal, maar je zou bv daar een tablet/pc kunnen zetten en de betaalbakjes van alle banken? :D
 
Terug
Bovenaan