Er zullen er altijd wel zijn die zich weinig aantrekken van de fiscaliteit
Maar die kopen dan waarschijnlijk ook geen PHEV die er eigenlijk vooral is om fiscale redenen
Dan land je misschien ook al bij een M50i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er zullen er altijd wel zijn die zich weinig aantrekken van de fiscaliteit
Als je hem nog voor 01/07 zou kunnen bestellen is toch enkel de brandstofkost aan 50% aftrekbaar? De rest blijft toch hetzelfde?Beetje te laat voor in België
Over het algemeen rijden eigenaars van X5'en wel veel kilometers volgens mij. En dan wordt het wel heel zuur om met 12l/100km te moeten rijden als je niet de hele tijd met de batterij ondersteuning kan rijden.Als je hem nog voor 01/07 zou kunnen bestellen is toch enkel de brandstofkost aan 50% aftrekbaar? De rest blijft toch hetzelfde?
Als je veel km maakt klopt het inderdaad wel jaOver het algemeen rijden eigenaars van X5'en wel veel kilometers volgens mij. En dan wordt het wel heel zuur om met 12l/100km te moeten rijden als je niet de hele tijd met de batterij ondersteuning kan rijden.
Zeker als je weet dat je tot 31/12/22 de kans had om de brandstof nog volledig aftrekbaar te hebben.
Die specifieke daar wil ik gerust over discussiëren.Maar die kopen dan waarschijnlijk ook geen PHEV die er eigenlijk vooral is om fiscale redenen
Dan land je misschien ook al bij een M50i.
330e is duurder als de 330i (toch toen ik mijne kocht).Die specifieke daar wil ik gerust over discussiëren.
Maar het lijkt me als particulier of wat dan ook toch zeker geen gek idee om een hybride te kopen. Ligt allemaal een beetje aan de elektriciteitsprijzen en het gebruik. Maar pakweg een 330e heeft toch belangrijke troeven voor een 330i te gaan.
Als je dan dit kan combineren met het gros van uw verplaatsingen elektrisch te doen, met goedkopere stroom/100km (lage kWh-prijs of zonne-energie) waardoor je dus goedkoper uitkomt. Waarom zou je het dan niet doen?
Zo een hybride combineert wel veel van beide werelden. Goedkoper per 100km door elektrisch te rijden indien uw traject daarvoor geschikt is, en toch nog de range en het tanken/ snel herladen van een ICE.
Toyota bied al jaren hybrides aan, worden massaal gekocht door particulieren, ja dat is een ander soort hybride met een andere insteek, maar de essentie van goedkoper per km te rijden blijft hetzelfde.
Klopt en klopt.330e is duurder als de 330i (toch toen ik mijne kocht).
Met de elektrische afstand kan ik zelfs mijn woon-werk niet afleggen.
Koffer 330e is kleiner
Voor bvb een X1 25e zou ik je 100% gelijk geven en voor die Toyotas kan ik daar ook perfect inkomen.Die specifieke daar wil ik gerust over discussiëren.
Maar het lijkt me als particulier of wat dan ook toch zeker geen gek idee om een hybride te kopen. Ligt allemaal een beetje aan de elektriciteitsprijzen en het gebruik. Maar pakweg een 330e heeft toch belangrijke troeven voor een 330i te gaan.
Als je dan dit kan combineren met het gros van uw verplaatsingen elektrisch te doen, met goedkopere stroom/100km (lage kWh-prijs of zonne-energie) waardoor je dus goedkoper uitkomt. Waarom zou je het dan niet doen?
Zo een hybride combineert wel veel van beide werelden. Goedkoper per 100km door elektrisch te rijden indien uw traject daarvoor geschikt is, en toch nog de range en het tanken/ snel herladen van een ICE.
Toyota bied al jaren hybrides aan, worden massaal gekocht door particulieren, ja dat is een ander soort hybride met een andere insteek, maar de essentie van goedkoper per km te rijden blijft hetzelfde.
Zou vanaf morgen te bestellen zijn lees ik in een bmw groep op facebook.Beetje te laat voor in België
Ik doe ook veel woon/werk volledig elektrisch, maar de range als ICE is eigenlijk toch ook wel beperkt wegens kleine benzinetank. Denk dat ik een 400-450km doe met een tank (incl 1 volle lading)Die specifieke daar wil ik gerust over discussiëren.
Maar het lijkt me als particulier of wat dan ook toch zeker geen gek idee om een hybride te kopen. Ligt allemaal een beetje aan de elektriciteitsprijzen en het gebruik. Maar pakweg een 330e heeft toch belangrijke troeven voor een 330i te gaan.
Als je dan dit kan combineren met het gros van uw verplaatsingen elektrisch te doen, met goedkopere stroom/100km (lage kWh-prijs of zonne-energie) waardoor je dus goedkoper uitkomt. Waarom zou je het dan niet doen?
Zo een hybride combineert wel veel van beide werelden. Goedkoper per 100km door elektrisch te rijden indien uw traject daarvoor geschikt is, en toch nog de range en het tanken/ snel herladen van een ICE.
Toyota bied al jaren hybrides aan, worden massaal gekocht door particulieren, ja dat is een ander soort hybride met een andere insteek, maar de essentie van goedkoper per km te rijden blijft hetzelfde.
Hoeveel liter kan er maar in je tank, of ligt je benzineverbruik dan zo hoog? Bij mijn Volvo is dat 44 liter, met 1 laadbeurt geraak ik daar toch een goeie 700km ver mee. Uiteraard wel een iets andere motorIk doe ook veel woon/werk volledig elektrisch, maar de range als ICE is eigenlijk toch ook wel beperkt wegens kleine benzinetank. Denk dat ik een 400-450km doe met een tank (incl 1 volle lading)
In realiteit begin ik de week met 450km range en eindig ik de week met 450km range wegens 100% elektrische woon werk. Wel zeer nipt tegenwoordig met het voorverwarmen + koud weer
BMW komt volgende jaar met een X5 50e als LCI voor de huidige X545e.
Klopt niet helemaal. De onthulling is inderdaad pas in februari, maar op een ander forum heb ik gelezen dat de X5 LCI sinds begin deze week bestelbaar is bij de concessies. Ik voorspel er nog een ware stormloop...Beetje te laat voor in België
Zal 40-45 liter zijn, rij hem nooit helemaal leeg. Ik zal ook wel meer kunnen halen denk ik. Maar als ik op benzine rij, rij ik meestal sportief en allerminst zuinig dus. Want je kan hem echt wel laten zuipen als je een beetje het uithangt.Hoeveel liter kan er maar in je tank, of ligt je benzineverbruik dan zo hoog? Bij mijn Volvo is dat 44 liter, met 1 laadbeurt geraak ik daar toch een goeie 700km ver mee. Uiteraard wel een iets andere motor
Goh, Audi (of toch zeker VAG) heeft toch ook gewoon goeie en leuke auto's.Ligt dat niet een beetje in lijn met dat je als autoverkoper of iemand die in de automobiel werkt een bepaalde affectie hebt met auto’s?
En dat Audi in feite geen merk is waar een autoliefhebber echt super warm van wordt? Zeker wanneer het gaat over de beleving van het rijden?
Die heeft ook niet meteen een concurrent bij BMW natuurlijkPersoonlijk verkies ik een RS boven een M. Vandaag net nog een nieuwe RS3 sedan gezien en die is echt wel prachtig!