Ja maar welke band zonder ster zou je dan willen leggen?Keuzevrijheid en prijs.
Audi heeft daar blijkbaar geen last mee met hun quattro systeem.
Ik weet niet of er iets aan is van xDrive en Quattro met niet sterbanden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja maar welke band zonder ster zou je dan willen leggen?Keuzevrijheid en prijs.
Audi heeft daar blijkbaar geen last mee met hun quattro systeem.
Ik weet niet in hoeverre BMW een speciale compound laat maken voor die "ster-banden", maar bij de Hyundai waren het dus specifieke "HN"-banden die gemaakt werden voor de i30. Porsche doet dit ook (N0 ofzo?). Maar imo zijn Michelin PS banden gewoon beter.Heb je dan pilot sports in het juiste formaat en de juiste indexen als niet sterband?
Oprechte vraag, want ik denk dat elke band die je volgens spec zou moeten gebruiken die in het “premium” segment hoort gewoon een ster heeft.
Ik neem aan dat je wel op bimmerboard zit, als zo'n vurige BMW fan moet dat toch wel?Ja maar welke band zonder ster zou je dan willen leggen?
Ik weet niet of er iets aan is van xDrive en Quattro met niet sterbanden.
Er is wel een filmpje over te vinden en blijkbaar zijn het echt totaal verschillende banden als je vergelijkt met dezelfde band zonder ster.Ik weet niet in hoeverre BMW een speciale compound laat maken voor die "ster-banden", maar bij de Hyundai waren het dus specifieke "HN"-banden die gemaakt werden voor de i30. Porsche doet dit ook (N0 ofzo?). Maar imo zijn Michelin PS banden gewoon beter.
Geen zeer actief lid daarIk neem aan dat je wel op bimmerboard zit, als zo'n vurige BMW fan moet dat toch wel?
Daar waren er tot een paar jaar terug (ik zit er al een tijdje niet meer op) hele discussies over te vinden van problemen met de xDrive na gebruik van niet sterbanden en BMW die zijn handen er van af trekt bij garantie kwesties.
Bij audifora ben ik dat nog niet tegengekomen dat het zo belangrijk is.
Er is wel een filmpje over te vinden en blijkbaar zijn het echt totaal verschillende banden als je vergelijkt met dezelfde band zonder ster.
Maar ik snap gewoonweg niet waarom het zo belangrijk is, als alle banden dezelfde omtrek hebben zou het gewoon in orde moeten zijn.
Da's echt een pareltjeGorgeous old Porsche 911 Targa sells for $1.1m
1972 classic apparently sets a new world record for Targas. Looking costs nothing, thoughwww.topgear.com
Altijd al een zwak gehad voor targa's, deze is inderdaad prachtigDa's echt een pareltje
Wel, vandaag heb ik bijgeleerd dat een Maserati MC12 een Targa isAltijd al een zwak gehad voor targa's, deze is inderdaad prachtig
Wel, vandaag heb ik bijgeleerd dat een Maserati MC12 een Targa is
Who knew...
TIL dat 'targa' een benaming is voor een type wagen en niet gewoon de naam die Porsche aan de Targa 911 heeft gegeven.Wel, vandaag heb ik bijgeleerd dat een Maserati MC12 een Targa is
Who knew...
Hahaha neenee, de Corvette en Lotus Elise zijn bvb ook Targa's . Maar ik denk dat Porsche wel de bekendste maakt.TIL dat 'targa' een benaming is voor een type wagen en niet gewoon de naam die Porsche aan de Targa 911 heeft gegeven.
15 jaar geleden vond iedereen de verwarmbare zetels een overbodige luxe.
Nadien de elektrisch verwarmde voorruit en de stuurverwarming.
Ondertussen heb je de verwarmde armleuningen, waar iedereen van denkt dat het overbodig is maar waarschijnlijk binnen 5 jaar wel wil.
En de volgende in de rij:
Verwarmde gordels!
https://www.autoblog.nl/nieuws/verwarmbare-gordels-leveren-15-range-op-voor-ev-3436282
Die berekening wil ik wel eens zienWant volgens ZF is een besparing van 15% aan actieradius mogelijk!
Ik wacht nog op de verwarmde gaspedaal om mijn voeten te verwarmen!Nu nog verwarmde airbags en dan zijn we er zeker?
Die berekening wil ik wel eens zien
Los van de debiele looks is het misschien ook niet zo interessant voor de brandweer om een geklemd persoon uit z'n jas te snijden ipv een gordel door te knippenIk wacht nog op de verwarmde gaspedaal om mijn voeten te verwarmen!
tov puur conventionele verwarming in ijskoude buitentemperaturen, zal dat wel kunnen.
Alleen... auto's hebben al verwarmde zetels en een verwarmd stuurwiel he. Die hebben exact dezelfde voordelen, zijn efficiënter (groter contactoppervlak).
Nu, als ik er zo over nadenk. Voor EV's is het probleem altijd dat ze heel de ruimte moeten opwarmen en dat dit veel energie vraagt. Zou het niet effectief een idee kunnen zijn om een soort van "jas" als gordel te gebruiken waar je weerstanden in steekt? Je kan daar dan ook actieve koeling en ventilatie insteken, waardoor je altijd een aangenaam klimaat hebt? Buiten de praktische haalbaarheid (niet iedereen is even groot), lijkt me dat eigenlijk nog wel een interessante piste.