Auto Autonieuws

Los van de debiele looks is het misschien ook niet zo interessant voor de brandweer om een geklemd persoon uit z'n jas te snijden ipv een gordel door te knippen :unsure:
Behalve als je met 1 "klik" plots heel die jas los krijgt natuurlijk?
Maar de looks zal wel een reden zijn waarom niemand het ooit gaat proberen :D
 

Het nieuwe concept van BMW de i Vision DEE. Ik loop er niet warm voor, maar het filmpje is wel zalig!
Het nieuws rond iDrive 9 vind ik erger. Android-based, dat kan positief zijn. Maar de controller weg, dat is echt een facepalm voor mij. Alles met touchscreen, alstublieft niet. BMW was daar nog één van de weinigen die veilige ergonomie nog ondersteunden.

 
Of omdat je een jas kan aandoen als het koud is? 😶
Maar je zou een volledig ventileerbare, verwarmde en gekoelde jas kunnen maken he. Zodat iedereen een klein microklimaat maakt.
Zuiniger en individueler (de huidige versie van multizone is wel vrij absurd...)
 
Het nieuws rond iDrive 9 vind ik erger. Android-based, dat kan positief zijn. Maar de controller weg, dat is echt een facepalm voor mij. Alles met touchscreen, alstublieft niet. BMW was daar nog één van de weinigen die veilige ergonomie nog ondersteunden.


Android cava, ik denk dat Porsche daar ook op draait. In ieder geval de PCCM+ modules voor youngtimers toch.

Geen knoppen meer is een brug te ver. Het wordt allemaal veel te steriel.
 
Voor de mensen die al een tijdje wachten op een elektrische break (of iets in dat genre):

Deze zou blijkbaar naar europa komen.
 
Ze doen toch hun uiterste best vind ik om het zo lelijk mogelijk te maken. Enkel die van 150k en meer zijn mooi 😒
 
We hebben sinds deze week de 408 op het werk in het zwart staan.
Wel nog geen kans gehad om eens mee te rijden.
getImage
 
Normaal geen fan van dit soort wagens, maar deze ziet er imo wel goed uit, ik zou er precies geen nee tegen zeggen.

Alleen iets te uitgesproken body, dat zou wel iets minder agressief mogen.

 
Normaal geen fan van dit soort wagens, maar deze ziet er imo wel goed uit, ik zou er precies geen nee tegen zeggen.

Alleen iets te uitgesproken body, dat zou wel iets minder agressief mogen.

Uitgesproken body ?? Mhauw Me like,maar ik rij dan wel met een uitgesproken bodyauto🙈👍
 
Het nieuws rond iDrive 9 vind ik erger. Android-based, dat kan positief zijn. Maar de controller weg, dat is echt een facepalm voor mij. Alles met touchscreen, alstublieft niet. BMW was daar nog één van de weinigen die veilige ergonomie nog ondersteunden.

Touchscreen is zalig op de Belgische wegen.
Je hebt overal gedrukt en na 30 seconde afgeleid te zijn, heb je nog niet wat je wou.
 
Vanuit andere topic:
Automagazines die zegt dat het 'goed werkt' zonder flitsers, maar geen cijfers kan voorleggen, hoe verrassend.
Zonder cijfers, maar ik denk wel dat die aanpak werkt. Als je een plek hebt om u uit te leven, heb je minder reden om het op andere plekken ook te doen he.
 
Terug
Bovenaan