TYPHOON-online
Well-known member
Denk dat er gewoon een omslag naar een volledig elektrisch model zit aan te komen gezien de veranderende regelgeving.
Waarom nog een A en een B klasse aanhouden naast iets gelijk een EQA?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat er gewoon een omslag naar een volledig elektrisch model zit aan te komen gezien de veranderende regelgeving.
Maar toch de CLA behouden, die haast een kopie is van da A.
Dat heeft er zeker mee te maken, ik zou er niet stom van staan als het meer om re-branding gaan dan technische ontwerp.Denk dat er gewoon een omslag naar een volledig elektrisch model zit aan te komen gezien de veranderende regelgeving.
Waarom nog een A en een B klasse aanhouden naast iets gelijk een EQA?
Zoals?Mercedes A klasse een kleine dure wagen van 33 880 euro... voor dat geld heb je best wel wart anders.
Voor mij is een golf niet veel meer of minder als een Audi A3, Renault megane vanaf 25 725 is groter en goedkoper. Opel astra vanaf 22 630, Insignia vanaf 30 970, toyota proace city 19985. Peugeot 308 valt wel duur uit. Kortom er zijn nog genoeg merken die voor een "goede" prijs een grotere wagen aanbieden.Zoals?
De allergoedkoopste Golf start op 30655€...
Voor mij is een golf niet veel meer of minder als een Audi A3, Renault megane vanaf 25 725 is groter en goedkoper. Opel astra vanaf 22 630, Insignia vanaf 30 970, toyota proace city 19985. Peugeot 308 valt wel duur uit. Kortom er zijn nog genoeg merken die voor een "goede" prijs een grotere wagen aanbieden.
Natuurlijk de prijzen die ik opnoem zijn vanaf prijzen daar wil wel duidelijk over zijn.... en natuurlijk het is geen Duits premium merk wat voor mij nu niet bepaald een meerwaarde.
Het probleem is dat de wagens die je opnoemt geen maat zijn voor de A, 1 of A3. Zij spelen echt in een hogere liga.Voor mij is een golf niet veel meer of minder als een Audi A3, Renault megane vanaf 25 725 is groter en goedkoper. Opel astra vanaf 22 630, Insignia vanaf 30 970, toyota proace city 19985. Peugeot 308 valt wel duur uit. Kortom er zijn nog genoeg merken die voor een "goede" prijs een grotere wagen aanbieden.
Natuurlijk de prijzen die ik opnoem zijn vanaf prijzen daar wil wel duidelijk over zijn.... en natuurlijk het is geen Duits premium merk wat voor mij nu niet bepaald een meerwaarde.
En als je ze gelijk uitrust, is het verschil ook plots weg. Auto's zijn gewoon duur geworden.Het probleem is dat de wagens die je opnoemt geen maat zijn voor de A, 1 of A3. Zij spelen echt in een hogere liga.
Een insignia is inderdaad goedkoop vanaf, maar dan ook vrij Spartaanse en een insignia natuurlijk.
Relatief grote batterij en dan nog eens een waterstofmotor er naast?
Don't care if it looks as good as it doesRelatief grote batterij en dan nog eens een waterstofmotor er naast?
Hoeveel gaat dat ding wel niet wegen? 3 ton?
Zolang ze niet boven 3,5 ton gaan is het dik in orde.Relatief grote batterij en dan nog eens een waterstofmotor er naast?
Hoeveel gaat dat ding wel niet wegen? 3 ton?
Dat is effectief zo. Ze zijn aan het lobbyen bij de europese unie daarvoor.Zolang ze niet boven 3,5 ton gaan is het dik in orde.
Bentley zou schijnt vragen voor een kleine buiging van de regels omdat ze elektrisch boven de 3,5ton uitkomen. (Hearsay)
Stel u voor, 90km/u en een camionrijbewijs
Porsche heeft dat toch al veel langer bvb?'t Is zover: ze gaan nu ook al stukken plastiek op een supercar zetten om ze dan voor meer geld te kunnen verkopen:
Toch niet op hun Carrera GT of 918 Spyder?Porsche heeft dat toch al veel langer bvb?
De Huracan is niet het equivalent van een Carrera GT of 918 Spyder. Maar van een 911 he.Toch niet op hun Carrera GT of 918 Spyder?