Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand die ik ken, heeft er al een tijdje eentje (en een tweede in bestelling), en die is er wel heel tevreden over.Zaterdag na lang wachten eindelijk een testrit met de Toyota GR 86 met manuele bak. Ben benieuwd!
Zaterdag na lang wachten eindelijk een testrit met de Toyota GR 86 met manuele bak. Ben benieuwd!
Voor een 2.4l atmosferisch blok met 240? Pk, lijkt me dat nu ook niet zo uitzonderlijk hoor. Het is gewoon een motor die niet op ecologie is afgestemd he...Er stond 5000km op de teller met een gemiddelde van 10l/100km, is toch ook niet weinig met deze benzineprijzen.
Motor is inderdaad atmosferisch, dus hoog in de toeren jagen was de boodschap, helemaal in strijd met mijn dagelijks rijgedrag.
Eigenlijk het best te beschrijven als de autoversie van een kart, positief bedoeld!
Een MX5 heeft dat niet zo hard imo. Die heeft redelijk wat body roll wat dat gevoel net weg neemt. Een Abarth 500 is een beter voorbeeld van zo'n oversized kartDan moet je maar eens met een MX-5 of een mini JCW gaan rijden
Prijs lijkt ook wel goed mee te vallen.Een MX5 heeft dat niet zo hard imo. Die heeft redelijk wat body roll wat dat gevoel net weg neemt. Een Abarth 500 is een beter voorbeeld van zo'n oversized kart
Nu, ik denk dat die GR86 wel eens heel goed zou kunnen zijn hoor. De GT86 had enkel niet de ideale motor, en die hebben ze nu blijkbaar wel gevonden (op een onconventionele manier, ik had een turbomotor verwacht...)
Honda is al veel te lang veel te ver gegaan om hun doelpubliek nog te vergroten. Er gaan heel weinig mensen, die de vorige niet wilden, nu plots zeggen "ahja, nu koop ik mij een Civic".De motorblok is nog dezelfde als in mn fk2 en de fk8.
Mhh qua uiterlijk gaan ze volgens mij ook een breder publiek aanspreken.
Zelfs "duits" volk
Ik ben zelfs een crv type-r tegengekomen?? Wtf
Mhh qua uiterlijk gaan ze volgens mij ook een breder publiek aanspreken.
Zelfs "duits" volk
Maar jij hebt er al 1, dus u moeten ze niet meer overtuigen. Ik volg de autosector heel goed, en ik wist zelfs amper dat er een nieuwe Civic was. Dat wil zeggen dat het imago van de vorige nog jarenlang gaat blijven gelden...U recht
Net zoals een Golf voor mij een Golf blijft dan
@ anders voor mij is honda een drivers car die je 1 maakt met the road ;-)
Eigenlijk moet dit niet ,hoe minder er rijden hoe beter de verkoopswaarde.
Dat zie ik gewoon al zelfs tussen de fk2 en fk8
Voor de prijs v een fk2 2ehands had ik eigenlijk al een fk8.
Maar daar zit het productienummer voor iets tussen.
Fk2 is maar 1 jaar verkocht geweest en maar iets van 8500 van gemaakt vs 47000 fk8
Ze hebben zich gewoon enorm gefocust op niet-europese markten, waardoor ze bij de massa zelfs niet meer op het "lijstje" terecht komen. Ik ken letterlijk niemand die een Civic overweegt als gezinswagen...De markt varieert tussen parameters vraag en aanbod. Geen aanbod is inderdaad een goede voor de waarde, maar als er ook geen vraag is haalt dat niks uit natuurlijk... En dat is toch wel het geval denk ik.
Je moet toch al een honda fanaat (met oogkleppen) zijn om persé de civic te willen. Of je moet een auto kopen 'oo papier'. Want cijfermatig scoort die misschien ook niet slecht (prijs/vermogen/kwaliteit).
En ik ben niet anti Honda hoor. Heb zelf nog een coupé em2 gehad maar imo hinken ze nu toch achter. Totaalplaatje dan. Ik weet ook wel dat ze technisch wel iets kunnen daar bij honda