Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Typisch HLN om er niet bij te zeggen waarom.Hoe zwaarder de auto, hoe meer kans op overlijden zwakke weggebruiker
Voor kwetsbare weggebruikers is het risico om te overlijden de helft groter als ze aangereden worden door een voertuig van 1.800 kilogram in plaats van een voertuig van 1.200 kilogram. Dat blijkt uit een nieuwe studie van Vias Institute.www.hln.be
Heel dat artikel is zo scheef als ietsTypisch HLN om er niet bij te zeggen waarom.
Weet iemand de reden? Komt een klap van 1800kg harder aan dan eentje van 1200kg? Of omdat ze een langere remweg hebben waardoor het vaker te laat is tov auto's met kortere remweg? ...?
Dat lijkt me de start van de verhuis van productie in Koningshooikt naar China ofzo...Belgische bussenfabrikant Van Hool bouwt alleen nog elektrische bussen
De Belgische bussenfabrikant Van Hool gaat alleen nog maar nul-emissiebussen maken die met accu's, brandstofcellen of bovenleidingen werken. De fabrikant heeft nu 13 bestellingen voor in totaal 162 elektrische bussen, onder meer voor de Vlaamse OV-maatschappij De Lijn.tweakers.net
Algemeen wel, alleen die rare opening in motorkap vind ik raar.Ik vind hem eigenlijk wel best mooi.
Iedereen weet dat extra luchthappers en spoilers u sneller doen gaan.Algemeen wel, alleen die rare opening in motorkap vind ik raar.
Iedereen weet dat extra luchthappers en spoilers u sneller doen gaan.
Ik heb er een smiley bijgezet om het wat duidelijker te maken.Als die daarvoor ontworpen zijn wel ja. Denk dat de polestar 3 zijn gewicht wel hoog genoeg is om aan de weg te kleven .