Auto Autonieuws

Ze zijn blijkbaar een overlap aan het maken tussen de 7-reeks en RR:
maybach_inspired_bmw_7_series_shining_shadow_special_edition_autojosh_3.jpg

Prijskaartje is er ook wel naar, 400k$ blijkbaar.
Dat is ook wel gek, voor dat geld koop je toch een RR? Weinig opties misschien, maar wil je echt met een BMW van 400k rondrijden of eerder een 'kale' RR van 400k? Ik denk dat ik eerder voor het laatste zou kiezen.
 
Dat is ook wel gek, voor dat geld koop je toch een RR? Weinig opties misschien, maar wil je echt met een BMW van 400k rondrijden of eerder een 'kale' RR van 400k? Ik denk dat ik eerder voor het laatste zou kiezen.
Ja maar wat maakt een RR een RR?
Toch de bouwkwaliteit en de absurde personalisatie. BMW kan dat ook gewoon hoor.
 
Ja maar wat maakt een RR een RR?
Toch de bouwkwaliteit en de absurde personalisatie. BMW kan dat ook gewoon hoor.
Het is vooral gek dat ze zelf de link leggen tussen BMW en RR imo. Mercedes heeft dit ook al gedaan met Maybach. Dat heeft toch enkel nadelen?
 
Mannekes mannekes, kan het knapper dan dit? :love:

Nieuwe Porsche 911 Sport Classic. :drool::drool::drool:



Ik vind een interieur met zoveel schermen enorm vloeken met dat concept. Als het zo exclusief is etc, mogen ze van mij wel de moeite doen om dat wat properder te krijgen (alles via hud ofzo)
 
Ik vind een interieur met zoveel schermen enorm vloeken met dat concept. Als het zo exclusief is etc, mogen ze van mij wel de moeite doen om dat wat properder te krijgen (alles via hud ofzo)
Ik zie maar twee schermen hoor.

2023-porsche-911-sport-classic-interior-view.jpg



Is toch gewoon heel proper en tegelijk ook wat je verwacht van een moderne wagen?
Ook gewoon super functioneel en doet geen afbreuk aan waar deze wagen naar hint.
 
Dat is wel meer retro, maar ik weet anderzijds ook in welk interieur ik zou willen zitten. En het is niet die bmw.
 
Bwa, BMW heeft met de z8 ook zo'n model gehad en daar was dit het interieur:

Dat vind ik veel beter passen bij het idee om een retromodel te maken
De Z8 is natuurlijk enerzijds al 20 jaar oud, hadden ze die vandaag uitgebracht ik ben er quasi zeker van dat er een scherm zou hebben ingezeten.

Anderzijds is die Z8 ook gewoon een compleet nieuw model als hommage aan de 507. Deze 911 Sport Classic is gewoon een retro versie van de 911. En die ga je imo niet verkocht krijgen zonder het normale 911 comfort. Dan geven de mensen wellicht liever die 270k uit aan een Turbo S ipv deze.
 
De Z8 is natuurlijk enerzijds al 20 jaar oud, hadden ze die vandaag uitgebracht ik ben er quasi zeker van dat er een scherm zou hebben ingezeten.

Anderzijds is die Z8 ook gewoon een compleet nieuw model als hommage aan de 507. Deze 911 Sport Classic is gewoon een retro versie van de 911. En die ga je imo niet verkocht krijgen zonder het normale 911 comfort. Dan geven de mensen wellicht liever die 270k uit aan een Turbo S ipv deze.
Maar ze zouden iets moeten zoeken dat geen functionaliteit verliest, maar wel er tijdloos uitziet he. Vandaar, met een goeie HUD + een soort touchpad + voice control ofzo (ik ben geen auto-ontwerper he) zou je toch al ver moeten geraken.
Om een voorbeeld te geven: https://www.nl.audi.be/content/dam/...0-audi-tt-rs-coupe-cockpit-TTRS_2020_1567.jpg
Dat ziet er toch gewoon veel tijdlozer uit dan een touchscreen in het midden?
 
Maar ze zouden iets moeten zoeken dat geen functionaliteit verliest, maar wel er tijdloos uitziet he. Vandaar, met een goeie HUD + een soort touchpad + voice control ofzo (ik ben geen auto-ontwerper he) zou je toch al ver moeten geraken.
Om een voorbeeld te geven: https://www.nl.audi.be/content/dam/...0-audi-tt-rs-coupe-cockpit-TTRS_2020_1567.jpg
Dat ziet er toch gewoon veel tijdlozer uit dan een touchscreen in het midden?
Nu geef je het toonbeeld van een wagen die gewoon net zo modern is.
Maar die het dan nog slecht uitvoert ook :p

Het niet hebben van een centraal scherm is echt een aderlating.
 
Nu geef je het toonbeeld van een wagen die gewoon net zo modern is.
Maar die het dan nog slecht uitvoert ook :p

Het niet hebben van een centraal scherm is echt een aderlating.
Ik vind het op de tt ook een gekke keuze, omdat dat inderdaad een moderne auto is. Maar zo'n interieur zou imo wel veel mooier in die 911 passen. En ze tonen aan dat het kan in de tt he.
Ik vind het gewoon jammer dat dit een model is dat binnen 40 jaar nog bekeken gaat worden, en dat interieur gaat enorm gedateerd voelen (net zoals we nu naar 80's interieurs kijken bvb).
 
Er zijn weinig auto's gemaakt die ik dat ooit nog zie breken. Eventueel Bugatti type 35 ofzo?
Volgens mij gaan nog 'veel' auto's dat nog doorbreken. Uiteindelijk zeiden we dat indertijd ook van de 10 miljoen en de 25 miljoen.
Hoe meer miljardairs er bij komen, hoe groter de kans dat er nog zo'n hoge bedragen gaan passeren.
 
Volgens mij gaan nog 'veel' auto's dat nog doorbreken. Uiteindelijk zeiden we dat indertijd ook van de 10 miljoen en de 25 miljoen.
Hoe meer miljardairs er bij komen, hoe groter de kans dat er nog zo'n hoge bedragen gaan passeren.
Maar dan gaat deze misschien ook terug verkocht worden he... Dat de waarde nog gaat stijgen, dat geloof ik zeker. Maar veel exclusiever ga je niet vinden in die klassieke modellen he.
 
Terug
Bovenaan