Auto Autonieuws

Ik ben benieuwd welke gemiddelde snelheid ze daar hebben gehaald. Iets minder dan 12u, zou dat met of zonder pauzes zijn geweest? Maakt toch een groot verschil in gemiddelde snelheid.

Desalniettemin: straf!
zonder pauzes is dat al 84km/u gemiddeld, dat is al uitzonderlijk snel he...
Ze gebruiken wel heel rare wiskunde in het artikel, gemiddeld verbruik van 8.7kwh/100km, dat is zeker twee keer zo zuinig. En dan afkomen met voorbeelden met een verbruik van 16kwh/100km :p
 
zonder pauzes is dat al 84km/u gemiddeld, dat is al uitzonderlijk snel he...
Ze gebruiken wel heel rare wiskunde in het artikel, gemiddeld verbruik van 8.7kwh/100km, dat is zeker twee keer zo zuinig. En dan afkomen met voorbeelden met een verbruik van 16kwh/100km :p
Zonder file geraak ik makkelijk van bij mij thuis naar Alpe d'Huez in 9u rijden (943km), dat is +-105 gemiddeld, dat is toch nog een groot verschil met 84? Moest ik dat aan 84km/u gemiddeld doen zou mijn verbruik ook nog een pak lager liggen.

Het is wat bizar geschreven, maar ter verdediging van de auteur, die zet er wel bij dat de 16-17 op papier is, dat dit in realiteit wel wat hoger ligt, en dan klopt de 'zeker twee keer zo zuinig' wel.
 
Ik ben benieuwd welke gemiddelde snelheid ze daar hebben gehaald. Iets minder dan 12u, zou dat met of zonder pauzes zijn geweest? Maakt toch een groot verschil in gemiddelde snelheid.

Desalniettemin: straf!
De test is blijkbaar in het gewone verkeer gedaan, met zelfs uitschieters naar 140km/u. Dus zeer mooie prestatie.
 
Ik vind ze nochtans mooie wagens af leveren, vooral de Leon dan toch en de Ibiza ook nog wel. De rest zegt mij ook niet veel.
Och ja, zo lang ze nog blijven bestaan in de vorm van Cupra kan ik er nog mee leven.
 
Ik vind ze nochtans mooie wagens af leveren, vooral de Leon dan toch en de Ibiza ook nog wel. De rest zegt mij ook niet veel.
Och ja, zo lang ze nog blijven bestaan in de vorm van Cupra kan ik er nog mee leven.
Dat is het punt waarop ze compleet in de mist zijn gegaan he. Ze waren het sportievere merk, maar hun sportieve tak is afgesplitst en is dan nog eens niet-sportieve modellen beginnen maken ook...
 
Zie daar ook weinig bestaansreden voor naast Skoda en VW eigenlijk.
Inderdaad, die 3 merken moeten zichzelf dringend heruitvinden. ( Of er mee stoppen zoals dat artikel suggereert. )
VW is zijn positie als merk tussen de premiums en de niet-premiums kwijtgespeeld lijkt het wel.
En het dringt (of drong tot recent) blijkbaar niet door bij VW, ze kwamen precies compleet uit de lucht gevallen dat de Enyaq populairder zou zijn dan de ID.4 . Maar als je die 2 auto's naast elkaar zet, zie je gewoon dat ze evenwaardig zijn. Als er al onderscheid is tussen Skoda en VW is dit helemaal niet duidelijk.
Passat en Superb lijkt ook zoiets te zijn. Skoda is een enorm grote concurrent geworden van VW.
En Seat is dan het verhaal dat @anders. net zei.
 
Ja accentueer de nieren nog wat meer met er lelijke led rond te hangen 🤮🤮

Maar de mat zwarte versie valt nog wel mee. Dacht wel direct, een break versie hiervan zou nog wel vet zijn.
 
Ja accentueer de nieren nog wat meer met er lelijke led rond te hangen 🤮🤮

Maar de mat zwarte versie valt nog wel mee. Dacht wel direct, een break versie hiervan zou nog wel vet zijn.

Ik was ook aan hetzelfde aan het denken, maar als uw chique limousine er het beste uitziet en matte zwart, is dat geen al te goed teken.
 
Het moet wel een sjieke limousine zijn.
Sjieker is er niet bij de maestro’s van Beieren.

Of je moet bij RR gaan shoppen.
Zal het anders omschrijven.

Ik vind het beide geen klasse limousines. De 7 niet en de eqs evenmin.
De 7 is dit wel langs binnen, langs buiten niet.
Eqs zijn interieur is precies een kermis, zeker met het grote scherm (ben de naam even kwijt van het gedrocht)
 
Het moet wel een sjieke limousine zijn.
Sjieker is er niet bij de maestro’s van Beieren.

Of je moet bij RR gaan shoppen.
Ze zijn blijkbaar een overlap aan het maken tussen de 7-reeks en RR:
maybach_inspired_bmw_7_series_shining_shadow_special_edition_autojosh_3.jpg

Prijskaartje is er ook wel naar, 400k$ blijkbaar.
 
Terug
Bovenaan