Atletiek


Belachelijk. Laat dan gewoon die 6! Voor de aflossingen thuis en pak daarvoor 6 individuele atleten mee

Edit: dacht dat het puur budget was maar dat wordt voor 4 atleten per proef voorzien door de europese bond? Tja dan is het helemaal belachelijk
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 515
Het is enorm triestig, zeker hun redenen , Lauwaert zou minder in vorm zijn, maar is wel sowieso beter dan in 2018 toen ze net geen top20 was.
Hun analyses trekken op niks denk ik. Jammer dat ze niet bekendmaken welke informatie ze hebben gebruikt om deze beslissing te nemen.

Mocht de KBAB het uit hun eigen zak betalen zou je het nog enigszins snappen, maar er moet toch altijd 4 deelnemers zijn als de europese bond dat voorschiet.

Hopelijk winnen ze hun proces op de rechtbank.

Lander moest toch ook altijd meegaan , zonder dat voorval was hij heel gemakkelijk 4de geworden.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
En hoe bewijst de bond dat die vrouwen geen top 20 gaan halen ?
met hun foute analyse, helemaal onderuit gehaald door onder andere Pieter Desmet en PJ Hannes , die er helemaal niks mee te winnen hebben als ze al dan niet meegaan.

Volgens die analyse van Pieter Desmet maakte Nina trouwens wel veel kans op top 20 ;)
 
En hoe bewijst de bond dat die vrouwen geen top 20 gaan halen ?
met hun foute analyse, helemaal onderuit gehaald door onder andere Pieter Desmet en PJ Hannes , die er helemaal niks mee te winnen hebben als ze al dan niet meegaan.

Volgens die analyse van Pieter Desmet maakte Nina trouwens wel veel kans op top 20 ;)
Wie zegt dat de mannen geselecteerd zijn omdat ze top 20 gaan halen en niet voor top 6 team?

Desmet is samen met Hanna en piste is geen cross. Maar zijn tabel klopt niet, 2021 liep Nina op de piste 16.46 (maar gebruikt hij iets van een wegwedstrijd maar dat is dus totaal iets anders + was die afstand wel correct bv. En met die nieuwe schoenen mss aan?)

 
Sorry maar die rechter is fout. Criteria zijn exact hetzelfde: top 20 individueel of top 6 met ploeg.
Dat kan wel zijn maar als jij voor de rechtbank na de uitspraak tegen de rechter "razend kwaad" begint te brullen dat hij ne pipo is die de wet niet kent, en dat hij ongelijk heeft, dan ga je nog steeds niet gelijk krijgen. :tongue: In tegendeel. Dan ga je een EXTRA rechtzaak aan je been hebben voor smaad aan de rechter. I know life is not fair.

Wat niet wil zeggen dat de rechter dan gelijk heeft natuurlijk. Maar daarvoor bestaat er zoiets als in beroep gaan hé. En ja de bond kan in beroep gaan tegen de uitspraak. (Al denk ik niet dat ze dit gaan doen)
 
Dat kan wel zijn maar als jij voor de rechtbank na de uitspraak tegen de rechter "razend kwaad" begint te brullen dat hij ne pipo is die de wet niet kent, en dat hij ongelijk heeft, dan ga je nog steeds niet gelijk krijgen. :tongue: In tegendeel. Dan ga je een EXTRA rechtzaak aan je been hebben voor smaad aan de rechter. I know life is not fair.

Wat niet wil zeggen dat de rechter dan gelijk heeft natuurlijk. Maar daarvoor bestaat er zoiets als in beroep gaan hé. En ja de bond kan in beroep gaan tegen de uitspraak. (Al denk ik niet dat ze dit gaan doen)
Dan pak ik wat printscreens mij van een chat tussen redelijk wat vrouwen die vroeger tot nu naar EK's zijn geweest. Daar staat pas feministische trashtalk in :p
 

Maar de Borlée's uiteraard wel nog contract (en zeker Dylan, wss voor de 4*400 maarja) wat een farce
 

Maar de Borlée's uiteraard wel nog contract (en zeker Dylan, wss voor de 4*400 maarja) wat een farce
Jacques Borlée is in de achtergrond volgens mij eigenlijk de baas. Dan vind ik, het ergens logisch dat hij zijn zonen erin houdt. Maar dat Kimeli eruit geschot wordt, vind ik wel schandalig.
 
Jacques Borlée is in de achtergrond volgens mij eigenlijk de baas. Dan vind ik, het ergens logisch dat hij zijn zonen erin houdt. Maar dat Kimeli eruit geschot wordt, vind ik wel schandalig.
Iemand die geen Nederlands spreekt zou al geen contract mogen krijgen wat mij betreft bij 'sport Vlaanderen'
 
WK atletiek indoor is van start gegaan. Noor Vidts zowat ons grootste medaillehoop sterk van start met record op 60m horden een dat ze recent pas verbeterd had. Staat meteen gedeeld op kop ook. Johnson Thompson met een 8ste tijd geen topstart.
 
Ik denk dat we met Watrin mss nog eentje hebben , ook met een hele mooie tijd !
Inderdaad sterk bezig sowieso de laatste tijd maar dit was wel heel mooi. Als hij dat volhoudt absoluut kanshebber op een medaille :thumb: .

Vidts prima, staat op kop na 3/5 onderdelen zij het met weinig voorsprong op de eerste achtervolgers. Op basis van pr's wordt het zeker met de Poolse nog erg spannend.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220318-212316.jpg
    Screenshot_20220318-212316.jpg
    136,9 KB · Weergaven: 15
Wat een prestatie van Van Riel afgelopen weekend!
Eigenlijk is dat gewoon knotsgek toch
3h26 voor
  • 1.9 km zwemmen (22m49s) - 5 km/h
  • 90 km fietsen (01h53m28s) - 47.6 km/h
  • 21.1 km lopen (01h07m56s) - 18.6 km/h
Knotsgek.
 
Terug
Bovenaan