Atletiek

Jammer dat Thompson er niet bij was. Thiam moest nu gewoon haar ding doen en dan was het goud eigenlijk quasi zeker. (en een nieuw Belgisch Record)

Maar goed, het is toch weer een titel erbij. Echter Dé prestatie van de 5-kamp was echter toch wel Vidts. Ze zet hier een topprestatie neer voor zichzelf.
 
Maureen Koster doet het weer, we waren nog aan het zeggen hier 'zou ze weer vallen'

beter beperken tot 400m en enkel outdoor. :unsure:
 
Idd, ongelooflijke prestatie voor de 24-jarige Vidts !
Uiteraard mogen we het nieuwe Belgische record van Thiam niet vergeten.

Benieuwd wat ze doen op de Olympische Spelen, verwachtingen zijn er in ieder geval.
 
Ik vind dat de Belgen het best wel goed gedaan hebben tot nu toe op dit EK.

Weinig verrassingen naar beneden toe (diegenen die uitgeschakeld zijn op een bepaald moment, daarvan werd ook gewoon niet meer verwacht). Maar wel een paar verrassingen naar boven toe.

Af en toe wel iemand die geluk had, maar OK .. dat hoort erbij.

De gok van niet zo streng te delibereren, is -zoals hierboven reeds gemeld- ook goed uitgepakt. Niemand viel zwaar uit de boot. Plus een paar jongeren hebben inderdaad wat ervaring opgedaan.
 
Wel tactisch eigenlijk geen goeie wedstrijd, had geluk dat daar ineens schuin een plaats kwam. Al was ze veruit de sterkste, en ze lag er bijna uit in de reeksen.

Crestan ook wel sterke 800, eruit achter bosse en kszchot is geen schande
 
Dank u Jacques om met uw traagste man (want anders had er een Borlée niet mogen lopen) te starten. Verlies je elke wissel zeker 0.2s en mss wel meer. Dus zelfs winst zat er eigenlijk in
 
Man Jacques hier met de grote fout (ik vermoed een afrekening - aangezien Alexander al vaker eens kritiek heeft geuit op die selectieprocedure).
Nu heeft hij een reden om hem nooit meer te selecteren.

Je laat Doom nooit starten als 1ste loper en al zeker niet als je ik baan 2 moet starten. Je laat altijd iguacel , Jonathan of Dylan starten die een hele snelle eerste 200m hebben.

Goud ging het mss niet worden maar die medaille was zeker mogelijk
 
Dank u Jacques om met uw traagste man (want anders had er een Borlée niet mogen lopen) te starten. Verlies je elke wissel zeker 0.2s en mss wel meer. Dus zelfs winst zat er eigenlijk in
Jacques heeft véél betekend voor ons landje maar Dylan was dit jaar toch gewoon slecht? Ik kan begrijpen dat Jonathan en Kevin ALTIJD in je ploeg zitten, omdat zij dit gewoon verdienen op basis van hun status uit het verleden -ook al zijn ze uit vorm- maar Dylan?

Ik had Dylan gewoon thuisgelaten en Doom + Iguacel laten lopen. (en inderdaad Doom zeker niet als eerste loper)

Een goeie trainer stelt de beste lopers op, en dat was Dylan dit jaar tot op heden absoluut niet.
 
Ik weet niet of je de reeksen hebt gezien maar daar vond ik Dylan wel sterk genoeg ogen en was ook een goeie tijd. Dus daar had de Jacques wel gelijk om hem niet te laten vallen.
 
Ik weet niet of je de reeksen hebt gezien maar daar vond ik Dylan wel sterk genoeg ogen en was ook een goeie tijd. Dus daar had de Jacques wel gelijk om hem niet te laten vallen.
Ja dat klopt ergens wel, maar op basis van het BK, waar Dylan pas derdes was, zat die nu thuis voor de buis. Als ie thuis zat, kon hij ook géén goeie kwalificaties/reeksen lopen hier hé!

Maar bon, Jacques heeft hier inderdaad Doom serieus gekloot. :frown:
 
Hij heeft watrin thuis gelaten aangezien deze niks gelopen dus daar ligt de discussie niet Of Dylan moest thuis blijven of niet.

Als je met verliezende tijden werkt (zoals ze normaal doen , maar dit jaar niet ) is Dylan ook mee naar de halve finales. Dus hij zat wel in groeiende lijn.
 
3 man mocht individueel lopen dus logisch dat Dylan daar liep.
Ignace al 2 wedstrijden gelopen en laten we wel wezen verschil is er amper (2 tienden?) Dus 4-tal is wel te verdedigen.
Starten met Doom niet

En Jacques veel betekend mja in België ben je een toptrainer als je eens toevallig een toptalent goed laat lopen :p
 
Hij heeft watrin thuis gelaten aangezien deze niks gelopen dus daar ligt de discussie niet Of Dylan moest thuis blijven of niet.
Dat is niet helemaal correct.

Oorspronkelijk mochten van Jacques maar 4 man mee:
Jonathan, Kevin, Dylan en Alexander. Iguacel mocht niet mee maar Jacques is dan uiteindelijk terug gefloten.

Jacques had dus perfekt kunnen gekozen hebben voor Jonathan, Kevin, Alexander en Iguacel. (en Dylan als reserve)

Als je met verliezende tijden werkt (zoals ze normaal doen , maar dit jaar niet ) is Dylan ook mee naar de halve finales. Dus hij zat wel in groeiende lijn.
Das waar
 
Er mocht 6 man mee hoor , maar iguacel moest thuisblijven voor Watrin , daar heeft de commissie Jacques in teruggefloten

Nu de fout ligt gewoon bij de volgorde.
bij indoor 400m de eerste 200m van levensbelang en de bochten moordend voor grote atleten. Zoals we toevallig op de eerste pagina ook vertelden.
Dus je mag Doom al om 2 redenen niet op die eerste plaats zetten. (Wat ik ook al zei op de eerste pagina "laat hem alsjeblieft niet starten") .

Dan had ik nog liever dat ze toch watrin of Vanderbemden meepakten
 
Splittijden van gisteren:

Doom alexander 47.4
Borlee jonathan 47.4
Borlee dylan 46.39
Borlee kevin 45.69 - snelste split van alle deelnemers.
 
Dan valt Jonathan ook gewoon wat tegen he. Verder idd na 1 loper amper kans nog helaas. Was niet het beste plan om hem eerst te laten lopen vanuit baan 2.
 
Dan valt Jonathan ook gewoon wat tegen he. Verder idd na 1 loper amper kans nog helaas. Was niet het beste plan om hem eerst te laten lopen vanuit baan 2.
Klopt maar die heeft ook dom gelopen door te proberen langs binnen te passeren maar dat gaat uiteraard niet en dan weer op te trekken. Puur krachtenverlies. Doom start dan nog uit stilstand, scheelt al snel 3 tienden
 
Terug
Bovenaan