Atletiek

Eigenlijk is dat gewoon knotsgek toch
3h26 voor
  • 1.9 km zwemmen (22m49s) - 5 km/h
  • 90 km fietsen (01h53m28s) - 47.6 km/h
  • 21.1 km lopen (01h07m56s) - 18.6 km/h
Knotsgek.
Die HM ... er zijn niet veel Belgen die sneller kunnen lopen op die afstand. En al zeker niet nadat ze 2km gezwommen en 90km gefietst hebben aan hoge snelheid .. :wtf:

Vidts is idd gewoon de tweede die wereldtop is. Proper gedaan nog even die 800m winnen.

Beide aflossingsteams toch weer netjes in de finale. :)

Carmoy proper zesde (en dan te denken dat de limiet eigenlijk op 2m34 stond, een hoogte die één atleet gehaald heeft :laugh: ). Drie centimer hoger en hij springt evenhoog als de nr twee en drie hier. Zou mooi zijn moest die er nog wat centimeters bijkrijgen en dan hebben we voor het eerst in jaren een hoogspringer bij de mannen op niveau (enfin hebben we nu al op zich).

Rojas net met een 15m74 in het hinkstapspringen, 30-40cm meer dan dat het wereldrecord ervoor was :crazy: . Die kan haar snelheid zo gemakkelijk meenemen of omzetten in verte, wauw.

Marcell Jacobs, de verrassende Italiaanse olympische kampioen 100m doet het weer gisteren en wint de 60m tegen het Amerikaanse geweld van oa de uit schorsing terugkerende Coleman.

Watrin had toch nog een stevig stuk van zijn BR moeten doen voor een medaille in de finale, maar had als je de tijden van de nr 5 en 6 ziet misschien wel in die finale moeten staan.

Kogelstoten bij de mannen in de breedte sterk lijkt me met zes boven de 21m en drie boven de 22m, Crouser verliest zowaar zelfs.

Mahuchikh, nog steeds erg jong, wint voor Oekraïne het hoogspringen, mentaal sterk door haar derde poging nodig te hebben om over 2m te gaan, op dat moment achter Patterson die minder pogingen nodig had, maar dan met haar eerste gewoon over 2m02; terechte winnares.

Leuk tornooi gehad, en ik verwacht nog veel van Duplantis, 6m20? Hij kan het volgens mij zeker.

Goud! Eindelijk!

Mag wel echt niet gebeuren om langs binnen ingehaald te worden...
Toch weer de Kevin sé! Echt de man van de grote toernooien, dat is echt iemand die het kan afmaken onder druk.
Dit was misschien wel de laatste kans voor hem op een gouden medaille, want hij wordt er natuurlijk niet jonger op.
Goed gedaan!

Leuk tornooi gehad, en ik verwacht nog veel van Duplantis, 6m20? Hij kan het volgens mij zeker.
:bow:

6m20! :tongue:

Proper proper van de Tornado's!

En uiteraard van springwonder Duplantis, zal hier ongetwijfeld niet stoppen, benieuwd hoe hoog die uiteindelijk geraakt... bijzonder straf.

Ik hoop dat Sacoor tegen de Olympische spelen wel zijn vorm en vooral klasse terugvind , zag er terug niet zo goed uit.
Ik dacht dat hij mooi aan het controleren was maar het was van niet beter kunnen.

Ik hoop voor de Borlees dat ze in Parijs hun carriere kunnen afsluiten in stijl 🥇.

Sacoor was al de backup / vervanger van Dylan hé dus dan weet je al dat Sacoor nog niet in vorm steekt (en dat wist Jacques dus ook al wel), want normaal hadden Dylan en/of Jonathan fit geweest, dan had hij niet eens de finale gelopen.

Bovendien had hij blijkbaar last van de hamstring, waardoor hij zich eerder al afgemeld had voor de reeksen ..

Dus je kan het hem niet echt kwalijk nemen, deed zijn best met zijn huidige vorm (die nog niet top is).

Maar inderdaad ik hoop dat we straks terug de oude Sacoor zien, want naar de USA gaan was een grote vergissing voor zijn carriere. Jacques heeft 'iets' wat ze in Amerika NIET konden triggeren bij Sacoor.

Laatst bewerkt:
Wordt heel moeilijk. Vergeet niet dat dit indoor is, de winter na de OS altijd minder is, en de US niet mee deed.

Maar aan gunnen geen gebrek amai

Weet ik , ik bedoelde vooral eigenlijk een Olympische medaille. Maar Goud is nog beter natuurlijk ;)

Ik zou graag gaan kijken naar die Olympische finale in Parijs maar ik denk dat de tickets bijna niet te betalen zullen zijn en moeilijk aan te raken.

Sommige moeten toch echt voor alles geld hebben van een ander
Als dat uw hobby is dan moet je dat maar zelf bekostigen he

Allé nog niet zo lang geleden

Ruben Van Gucht: Of ik en Blanka Vlašić een relatie hebben? Neen dat is dikke onzin. We kennen elkaar wel en we houden contact, en ik bezoek haar wel eens als ik er ben. Maar ’t is vriendschappelijk. Veel meer dan eens een koffie met Blanka gaan drinken, doe ik niet.”

Vandaag: Vlašić is zwanger van koffie te drinken en ze zijn getrouwd.

Allé de Ruben weet dan toch hoe dat hem ne koffie moet drinken. :biglaugh:

Nu ja hij was vrijgezel (geen idee of hij al samen was met Vlašić voor hij uit elkaar ging met zijn ex, maar dat zijn onze zaken niet), zij ook, an sich niets mis mee. Ik vind het gewoon grappig.

Véél succes aan beiden en hopelijk nog een lang en gelukkig leven. :tongue:

Terug
Bovenaan