Tagliata
Well-known member
Oh?! Heb je de link nog?
https://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/k8x44l/what_are_your_thoughts_on_the_galactic_federation
Je moet maar op reddit onder die naam zoeken, vind je wel wat meer zaken terug.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh?! Heb je de link nog?
Leest een beetje als een slechte sci-fi/actie film.Is nu vrij breed, maar, werd ook gezegd dat Amerika door een zeer slechte man ofzoiets ging geregeerd en dat we in een grote oorlog zouden belangen en dat dan de aliens zouden tussenkomen. Wat er nu recent aan het gebeuren is met Trump, Zelensky en de wereld - lijkt me dit toch (met ogen op half zes) toch weer een stapje dichter bij de waarheid komen.
Nen alien die tot hier geraakt die knippert is ne keer met zijne vinger bij wijze van spreken en Poetin en Trump vallen asap morsdood. (bunker of niet)Als aliens slim zijn, blijven ze beter weg bij een relatief dom, narcistisch zelfdestructief wezen als "de mens"
Als aliens tot hier geraken, zullen zij eerder naar ons kijken als wij naar mieren. De grootste kans is dus dat ze ons ongeinteresseerd voorbij lopen.Het punt is - iedereen moet beseffen: Hopelijk geraakt een ander intelligent (opper)wezen NIET tot de aarde, want wij hebben geen schijn van kans. Best case worden wij dan hun slaven. Worst case zijn we met z'n allen binnen de 3 dagen (Hint hint ivm den oorlog) gewoon dood en begraven en niemand zal ze kunnen tegenhouden (De V-serie is fictie). Hopen dat ze vredelievend gaan zijn lijkt mij ijdele hoop.
Mogelijks. Mogelijks vertrappelen ze ons als ze veel groter zijn dan ons. Of ze bezien ons als dieren en eten ons gewoon op als lekkernij. Ze begrijpen onze taal waarschijnlijk ook niet en ze denken: Welk wild retarded beest is me dat hier?Als aliens tot hier geraken, zullen zij eerder naar ons kijken als wij naar mieren. De grootste kans is dus dat ze ons ongeinteresseerd voorbij lopen.
We weten nog niet eens of het wel klopt dat op de andere 7 planeten in ons zonnestelsel echt geen leven is.Voor hetzelfde geld is de rest van het universum gewoon dik bezaaid met leven, maar in onze void (het waarneembare universum voor ons) amper, of buiten wij, gewoon helemaal niets.
Mijn excuses, ik bedoelde inderdaad intelligent levenWe weten nog niet eens of het wel klopt dat op de andere 7 planeten in ons zonnestelsel géén leven is.
Hoog ontwikkeld leven? Neen. Maar microben op Saturnus of zo? Zelfs dat weten we nog niet eens 100% zeker.
Eigenlijk staan we op vlak van leven zoeken buiten onze planeet nog gewoon ergens en nergens.

Ik heb mijn post geupdate. Zelfs dat weten we nog niet. Op de andere planeten: Neen.Mijn excuses, ik bedoelde inderdaad intelligent leven
Voor hetzelfde geld speelt iets soortgelijk als Star Wars zich gewoon echt ergens af op dit moment, in een galaxy far far away, waar intelligent leven overal gewoon de normaalste zaak is.
Ik denk net dat mensen dat wel zouden doen. Misschien een beetje geïnspireerd door Star Trek's "prime directive" "which prohibits Starfleet members from interfering with the natural development of alien civilizations".In mijn beleving gaat er nooit een alien zelf in een soort vliegende schotel rondvliegen, waarom zouden ze. Zouden wij dat doen? Lijkt me niet.
Waarom zouden aliensde aarde koloniseren of leegroven van rijkdommen als ze letterlijk elke earth like planet met mineralen en grondstoffen kunnen bezoeken? Wat maakt ons speciaal?Ik denk net dat mensen dat wel zouden doen. Misschien een beetje geïnspireerd door Star Trek's "prime directive" "which prohibits Starfleet members from interfering with the natural development of alien civilizations".
Dus een stelletje wetenschappers dat van een afstandje het leven op een planeet observeert.
Tegelijkertijd alle moeite van de wereld hebbend om andere louche figuren er van te weerhouden zo'n planeet volledig te koloniseren of leeg te roven van rijkdommen.
Plot twist: trump, putin en Xi ZIJN de aliensLeest een beetje als een slechte sci-fi/actie film.
Slechte president in US, nieuwe oorlog, aliens die tussenkomen.
Enige plottwist is dat als aliens ooit op aarde komen aankloppen, de kans groter is dat zij ons komen bezetten/overheersen/wegvagen dan dat zij gaan tussenkomen in een oorlog. En terwijl de aliens ons overheersen, gaan bepaalde landen/groeperingen onderling nog oorlog voeren om
- of mekaar te dwarsbomen zodat anderen zeker niet met de (onwaarschijnlijke) eer gaan lopen de aliens verslagen te hebben
- of om te collaboreren met de aliens en zo andere landen/groeperingen zelf te kunnen overheersen.
Als aliens slim zijn, blijven ze beter weg bij een relatief dom, narcistisch zelfdestructief wezen als "de mens"
Niets, gewoon de volgende earth-like planet op hun lijst.Waarom zouden aliensde aarde koloniseren of leegroven van rijkdommen als ze letterlijk elke earth like planet met mineralen en grondstoffen kunnen bezoeken? Wat maakt ons speciaal?
Zo zijn er wel heel veel hè. En als het voor grondstoffen is hebben we nog een kuiper gordel en een oort wolk waar ze het gewoon maar moeten opscheppen.Niets, gewoon de volgende earth-like planet op hun lijst.
De kans is microscopisch klein maar onmogelijk is het niet. (Dat er uberhaut leven is op een planeet is namelijk ook microscopisch klein en toch is hier leven dus wie weet?Nog een theorie;
Wij, de mens, zijn de aliens hier.
Omdat onze eerdere planeet onbewoonbaar was geworden en we onmogelijk een verre ruimtereis konden overleven, hebben weons dna op een meteorietgeplanten richting aardegestuurd.
Dino’s sterven uit en ons dna bindt zich met het zoogdier dat het meest op ons vroegere zelf leek.
Voila, the end
)Misschien moet je wat meer fysica leren en wat minder Bill Hicks kijken.Bekijk de wereld eerder vanuit een quantum kijk. Fysieke materie is uiteindelijk een manifestatie van energie dat vibreert aan een bepaalde frequency. Tijd is een illusie en alles speelt zicht tegelijk af.