Ja, het is gebeurd...Er is een drone neergekomen in New Jersey. Net op dat moment zouden er zowat 10 andere drones verschenen zijn:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar kan ik niet volledig akkoord mee gaan. In de afgelopen jaren zijn er toch wel heel wat interessante posts geweest die niet zomaar te verklaren waren. Ja, veel wordt 'debunked' en dat is maar goed ook. Een klein aantal is echter niet zomaar opzij te zetten en dan gaat het ook niet altijd over foto's of video's, soms gaat het over getuigenissen. Het is bv dankzij die groep dat het tic-tac incident van Cdr. Fravor wereldwijd de aandacht kreeg die het verdiende en grondig onderzocht is geweest. Nu heeft de groep meer dan 3 miljoen leden en dat brengt de nodige nadelen mee, dat klopt. Zoals nu dus...met deze drones. Let wel: de moderators doen er veel aan om de boel onder controle te houden. Als ze van iets weten dat het geen UFO is, wordt dat in gekleurde letters bij de post gezet 'likely identified'.Man R/ufos is echt in collectieve waanzin afgegleden. Elk vliegtuig is een drone of UFO. Zelfs al wordt het duidelijk debunked dat het gewoon een landend vliegtuig is wordt er vlot meegegaan in de massahysterie.
Daar zeggen ze het zelf hé, het zijn geen U.S. Military assets. M.a.w. het kunnen nog steeds drones zijn van U.S. defence contractors. Sowieso weet de overheid daar wat er gaande is, alleen willen ze het niet zeggen. De vraag is natuurlijk waarom.ruling out any classified U.S. military programs.
Defence contractor jaagt iedereen schrik aan met zijn drones.Daar zeggen ze het zelf hé, het zijn geen U.S. Military assets. M.a.w. het kunnen nog steeds drones zijn van U.S. defence contractors. Sowieso weet de overheid daar wat er gaande is, alleen willen ze het niet zeggen. De vraag is natuurlijk waarom.
Dit (420km/h)Op dit filmpje lijkt het allezins niet op drones
In het filmpje zijn wel meerdere vreemde dingen, dus dan is dat niet enkel één zatte rus, maar eerder een organisatie van mensen die het volk aan het bedotten zijn. Dat kan natuurlijk. Maar ik denk niet dat dit dan zomaar hobbyisten los van elkaar zijn.Dit (420km/h)
Wat groene (stevige) ledjes
https://aerobatx.co.uk/shop/LED-night-flying-systems
een low light capable fpv systeem
Reddit is having a field day.
Je wil niet weten wat er tegenwoordig mogelijk is met off the shelf componenten en drones/fpv planes.
DJI O3 gaat vlot 10km met HD signaal en een andere systemen kunnen letterlijk tot bijna in de ruimte.
filmpje van 2013 (!)
Kostprijs is hier mogelijks een 300-400 euro (zonder afstandbediening en bril)
Voor mij zijn er een paar pistes. (or all of the below)
Een zatte rus met een off the shelf gefabriceerde drone om de amerikaan wat te kloten.
Momentum zoeken voor de nieuwe drone bill die mogelijks wat overreach heeft 'alla' patriot act
Hobbyisten die mee op de kar springen voor de fun. (ik ken hier in belgie ook zo een groepje die hier een fieldday zou hebben) alhoewel dit de hobby wel schaadt
zoals? Ik zie de big dipper en een FPV plane dat passeert. Dat die kerel inzoomt en de sterretjes wat raar beginnen te doen door 'the seeing' of gsm artifacts is toch allemaal verklaarbaar?In het filmpje zijn wel meerdere vreemde dingen, dus dan is dat niet enkel één zatte rus, maar eerder een organisatie van mensen die het volk aan het bedotten zijn. Dat kan natuurlijk. Maar ik denk niet dat dit dan zomaar hobbyisten los van elkaar zijn.
Wel cool dat je met DJI apparatuur zo hoog kunt. Ik ken de drone wereld niet, dus ik kan eerlijk gezegd snel overtuigd worden van wat en wat niet kan.

Ik ben het al effe aan het volgen, hierbij een synopsis. Het is begonnen wanneer personeel van Picatinny Arsenal (een militaire basis) 'drones' zouden gezien hebben nabij hun basis. Sindsdien is het aan het uitbreiden binnen New Jersey naar andere infrastructuur en sinds een week ook naar andere staten. Niet alleen qua oppervlakte maar ook de hoeveelheid aan drones en UAP's is aan het toenemen. Toont dit filmpje ook aan, zelfs vanuit een lijnvliegtuig kan je ze zonder moeilijkheden spotten:Iemand een "Out of the loop" samenvatting/bron voor die drones?
Niets zien passeren in de mainstream nieuwssites.

Mijne Phantom 2 kon tot 3km ver en 1km hoog.In het filmpje zijn wel meerdere vreemde dingen, dus dan is dat niet enkel één zatte rus, maar eerder een organisatie van mensen die het volk aan het bedotten zijn. Dat kan natuurlijk. Maar ik denk niet dat dit dan zomaar hobbyisten los van elkaar zijn.
Wel cool dat je met DJI apparatuur zo hoog kunt. Ik ken de drone wereld niet, dus ik kan eerlijk gezegd snel overtuigd worden van wat en wat niet kan.
Sowieso is daar 'iets' aan het gebeuren, de vraag is enkel wat.![]()
In tijden van rampen of oorlog is dat toch een goede manier om de bevolking te informeren.Paar jaar terug waren we nog aan het lachen met de totalitaire staat China, die met drones de bevolking in de gaten hield (face recognition etc), maar het is slechts kwestie van tijd dat het hier ook zal zijn.
Iets gebeurd? Drone in de lucht en megafoon eronder etc..
Goh ja, maar het kan snel afglijden naar iets normaal. 360 graden controle overal.In tijden van rampen of oorlog is dat toch een goede manier om de bevolking te informeren.