Are we alone...? Het buitenaardse leven-topic.

Dat van die kubussen is zeer controversieel en hoogstwaarschijnlijk een uit-focus helikopter.

Maar...

Die andere waarnemingen (Fravor en Graves) waren geen conventioneel materiaal. Er is geen enkele drone die van 50 000 voet naar zeeniveau kan vallen in minder dan een seconde, geen enkele drone die 5000 G versnelling aan kan (ook geen raket, niets feitelijk zonder dat het uit elkaar valt...tenzij een mortiergranaat of zo), niets dat tienduizenden km/uur kan vliegen in onze atmosfeer zonder dat het de geluidsmuur doorbreekt. Dit wordt gebackupt door visuele waarnemingen en diverse radardata.

Bovendien zou het hier gaan over de US NAVY die zijn eigen vloot voor gek houdt met zijn NEMESIS programma, met bijna botsingen tegen F18's als gevolg. Bijzonder merkwaardig als dit zou kloppen. Het klopt feitelijk al niet met wat men ziet. Die drones zouden zo uit Star Trek moeten komen.
 
@Bernie; daar is geen eenzijdig antwoord op. Dat is een samenspel van een eindeloos aantal factoren geweest. De komeet die de dinosaurussen uitroeide, rechtop lopen, handen vrij, duimen, koken, de rampen die ons naar nieuwe territoria dreven, sociaal dier, leren schrijven en zo non verbaal kennis overdragen op latere generaties, ... en niet te vergeten, oorlog met onszelf. We hebben elkaar constant gedwongen beter te zijn dan onze buur en dit op een alsmaar doelbewustere manier.

Er zijn nog dieren die gereedschappen kunnen gebruiken, kraaien en dolfijnen moeten die met hun hoofd bedienen. Cephalopoda staan ook tamelijk ver. Maar ze staan niet onder al te zware druk om te veranderen. Niet vergeten dat er andere intelligente mens soorten waren maar dat we die hebben uitgeroeid met seks en geweld. Er is maar plek voor 1 soort als ons op deze planeet.
 
Ondertussen leeft het UFO/UAP-gebeuren weer op in de VS. Er is nieuwe materiaal, er komt een officieel rapport volgende maand...:


Dit is toch wel zéér straf:


Volgens die eerste F18 piloot zien ze 'het' dus elke dag, gedurende de afgelopen jaren.

Khad ooit eens een plausible debunked filmpje gezien van deze.
Een andere jet die ze gevolgd hadden met die FLIR radar en zag er identiek hetzelfde uit van vorm. (wanneer deze wat out of focus was)
 
Ondertussen leeft het UFO/UAP-gebeuren weer op in de VS. Er is nieuwe materiaal, er komt een officieel rapport volgende maand...:


Dit is toch wel zéér straf:


Volgens die eerste F18 piloot zien ze 'het' dus elke dag, gedurende de afgelopen jaren.


Ik vind nu wel grappig hoe het gespind wordt
Rubio "is a threat"
die vrouw: "something to defend against"
:p

Ik kan al niet wachten totdat onderzoek uitwijst: "een vogel in samenwerking met de slechte focus van een FLIR-camera"


Kan best geloven dat de Pentagon dacht: Als we het publiek maken, zijn we van die zever vanaf.
Nu zitten ze met een taskforce :p. Plan mislukt :D.
 
Hehe...probleem is inderdaad dat het een beetje ontploft is nu. Voorbije dagen zowat elke dag een item op CNN/FOX over ufo's.
 

Vind ik wel een goeike.
Dat is ook 1 van de mogelijke verklaringen, dat we gewoon allemaal 1 entiteit zijn, en dat het universum zich gewoon focust op 1 persoon per keer. Was het maar zo:rofl:. Doodgaan en dan opnieuw kunnen kiezen tussen miljarden mogelijkheden
We are the universe experiencing itself.
 
Laatst bewerkt:

Vind ik wel een goeike.
Dat is ook 1 van de mogelijke verklaringen, dat we gewoon allemaal 1 entiteit zijn, en dat het universum zich gewoon focust op 1 persoon per keer. Was het maar zo:rofl:. Doodgaan en dan opnieuw kunnen kiezen tussen miljarden mogelijkheden
Wat een tof YT kanaal hebben die gasten ook.
Alles wordt zo simpel uitgelegd dat zelfs ik het kan volgen 😝
De kinderen vinden het zelfs ook plezant om te kijken
 
Wie zegt dat Homo Sapiens de eindhalte van evolutie is? We zijn veel te gelimiteerd om interstellair te reizen. Lichaam met allerlei nadelen, korte levensduur, etc. Maar machines, dat is een ander verhaal. Na x aantal generaties zal de mensheid niet veel meer te betekenen hebben. Wil niet zeggen dat we uitgeroeid of batterijen zullen worden. Maar we zullen niet veel verder geraken dan ons zonnestelsel. AI is waarschijnlijk de volgende stap in de evolutie en klaar om de melkweg te gaan ontdekken. :)

Just my 0.02$ ;)
 
'k Denk dat de mens in een verre toekomst zal versmelten met machines en we allemaal cyborgs worden...
 
'k Denk dat de mens in een verre toekomst zal versmelten met machines en we allemaal cyborgs worden...
Stel je voor :eek:

1*jE8Ky-wSM_zDcEvv6oAugA.jpeg
 
Wat ik ook wel fascinerend vind is het feit dat de mens maar een fractie van zijn hersenen gebruikt.
Misschien wordt de rest na de dood geactiveerd en worden we dus meer den een omhulsel van vlees en bloed.
Zijn dat misschien dan de aliens die in de ruimte (hemel) leven?
Ik weet niet of dat al een bestaande theorie is. 😅
 
Wat ik ook wel fascinerend vind is het feit dat de mens maar een fractie van zijn hersenen gebruikt.
Misschien wordt de rest na de dood geactiveerd en worden we dus meer den een omhulsel van vlees en bloed.
Zijn dat misschien dan de aliens die in de ruimte (hemel) leven?
Ik weet niet of dat al een bestaande theorie is. 😅
das nie waar :p. sommigen gebruiken maar 10% :unsure: maar ik dacht wel dat alle grijze massa aangesproken wordt.

On a side note.
Dankzij het intelligente youtube algoritme (en joe rogan podcast) heb ik een paar keer op een DMT linkje geklikt en nu wordt ik uiteraard volgespammed met filmpjes over DMT
Velen worden echt in een andere dimensie gesmeten en komen vaak 'beings' tegen.
Entities perceived during DMT inebriation have been represented in diverse forms of psychedelic art.[21] The term machine elf was coined by ethnobotanist Terence McKenna for the entities he encountered in DMT "hyperspace", also using terms like fractal elves, or self-transforming machine elves.[22][23] McKenna first encountered the "machine elves" after smoking DMT in Berkeley in 1965. His subsequent speculations regarding the hyperdimensional space in which they were encountered have inspired a great many artists and musicians, and the meaning of DMT entities has been a subject of considerable debate among participants in a networked cultural underground, enthused by McKenna's effusive accounts of DMT hyperspace.[24] Cliff Pickover has also written about the "machine elf" experience, in the book Sex, Drugs, Einstein, & Elves,[6] while Rick Strassman notes many similarities between self-reports of his DMT study participants' encounters with these "entities", and mythological descriptions of figures such as Chayot Ha Kodesh in Ancient religions, including both angels and demons.[25] Strassman also argues for a similarity in his study participants' descriptions of mechanized wheels, gears and machinery in these encounters, with those described in visions of encounters with the Living Creatures and Ophanim of the Hebrew Bible, noting they may stem from a common neuropsychopharmacological experience.[25]

Strassman argues that the more positive of the "external entities" encountered in DMT experiences should be understood as analogous to certain forms of angels:
Iemand al gedaan trouwens? fake nie fake?
 
Dat van die kubussen is zeer controversieel en hoogstwaarschijnlijk een uit-focus helikopter.

Maar...

Die andere waarnemingen (Fravor en Graves) waren geen conventioneel materiaal. Er is geen enkele drone die van 50 000 voet naar zeeniveau kan vallen in minder dan een seconde, geen enkele drone die 5000 G versnelling aan kan (ook geen raket, niets feitelijk zonder dat het uit elkaar valt...tenzij een mortiergranaat of zo), niets dat tienduizenden km/uur kan vliegen in onze atmosfeer zonder dat het de geluidsmuur doorbreekt. Dit wordt gebackupt door visuele waarnemingen en diverse radardata.

Bovendien zou het hier gaan over de US NAVY die zijn eigen vloot voor gek houdt met zijn NEMESIS programma, met bijna botsingen tegen F18's als gevolg. Bijzonder merkwaardig als dit zou kloppen. Het klopt feitelijk al niet met wat men ziet. Die drones zouden zo uit Star Trek moeten komen.
Die snelbewegende lichten zijn toch al lang verklaard? Dit is gewoon energie die vrij komt door wrijving van tectonische platen.

 
Die snelbewegende lichten zijn toch al lang verklaard? Dit is gewoon energie die vrij komt door wrijving van tectonische platen.

Was geen snelbewegend licht hé. Het is best dat je de rapporten, of gesproken getuigenis van Fravor en co, eens leest of hoort. Het ging hem hier over een solide, wit-metaalachtig, tic-tac object dat over de oceaan vloog. Het vertoonde een bizar patroonachtig (en zeer snel, abrupt stoppend en accelererend) vlieggedrag boven het water. Net onder het object zag men de oceaan wit opborrelen in de vorm van een kruis. Toen Fravor met zijn F18 het van dichterbij wou bekijken vertoonde het opeens intelligent gedrag en draaide het zijn richting op. Het vloog naar hem toe, terwijl de F18 in een cirkelbeweging naar zeeniveau vloog. En opeens verdween het voor zijn neus...het was weg. Toen de 2 F18's dan maar terugkeerden naar de carrier, kregen ze van de hoofdradar van de zeevloot plots de boodschap dat het 'ding' terug op hun meeting point was van waar ze het zagen. Ze traceerden verschillende van deze objecten al weken via radar. Lt. Graves, ook een F18 piloot, geeft in een ander interview op Youtube toe dat ze dit de laatste jaren zowat elke dag waarnemen aan de Oostkust van de VS. Het meest bizarre is dat het er niet uitziet als een drone: het heeft geen vleugels en uiterlijke kenmerken van propulsie, het kan heel lang ter plaatse blijven en het vertoont absurde vliegeigenschappen.
 
Ding is ook dat evolutie een soort van exponentiële curve is hé.
Als ge kijkt wat we de laatste 3000 jaar verwezenlijkt hebben, en dat is peanuts vergeleken met de hele menselijke geschiedenis laat staan die van de aarde.

Dus als er leven moet zijn dat op het onze trekt en dat loopt 2000 jaar voor aan dezelfde exponentiële curve als ons qua ontwikkeling, die staan gigantisch voor. En 2000 jaar is echt niks he.
Dit vond ik ook een mooie vergelijking.
Eerste vlucht 1903
Maanlanding 1969
Als je 10 jaar was in 1903 dan kon je de eerste vlucht zien en op je 76 een man op de maan zien landen. Amper 66 jaar tussen deze twee gebeurtenissen. Wat is 2000 jaar dan inderdaad.
 
Ondertussen in de VS:


''US military UFO report 'does not confirm or rule out alien activity''​


Lt. Graves, F18 piloot:


''I have heard through active duty sources that the objects seen on the East Coast (appear like a cube in a sphere) continue today and can also be found on the West Coast''

Gelijk wat ze zijn. Zelfs voormalig president Clinton gaf het voorbije dagen toe: er vliegen zaken rond in het luchtruim van de VS (en hoogstwaarschijnlijk ook in Rusland, China,...) waarvan niemand weet wat ze zijn of waar ze vandaan komen.
 
Laatst bewerkt:
Nu dit uit is, zouden ganse hopen mensen zelf niet eens een kijkje nemen op desbetreffende plaatsen? Of mag je daar niet varen?
Ik verwacht vroeg of laat alleszins (als ze erop mogen varen) wat amateurbeelden tevoorschijn komen.
 
Niet te doen volgens mij. De objecten worden meestal waargenomen nadat ze op radar zijn opgepikt, waarna iemand dan een kijkje gaat nemen. De F18 piloten zijn ze ook maar (en masse: lees dagelijks) beginnen gaan zien nadat ze de nieuwe, hypermoderne, AESA radars geinstalleerd hebben gekregen. De objecten zijn klein, snel en kunnen op behoorlijke hoogtes vliegen. Langs de andere kant is de oceaan zodanig uitgestrekt dat de kans miniem is om ooit iets te zien. Bovendien spreek je hier over militaire oefenzones boven de oceaan, waar je hoogstwaarschijnlijk zelfs niet mag komen. Niet dat ze daarbuiten nooit gezien zijn, want dat zijn ze wel degelijk, maar de kans is zodanig klein dat je je de moeite kan besparen.
 
Terug
Bovenaan