Het is misschien omdat Biden niet zijn familie op belangrijke openbare ambten heeft gegeven zonder enige basis, dus heel veel maakt het niet uit voor het openbare ambt van z'n vader of Hunter Biden nu aan de drugs zit, of belastingen ontdoken heeft, toch? Of vind jij het belangrijk voor de president of het presidentschap als zijn familie iets heeft mispeuterd zonder dat dat ook maar in de verste verte een link heeft met het openbare ambt?
Zal ik het zo zeggen: Zou je de beste president ter wereld weg willen omdat zijn zoon iets misdoet? Nee. Dus je grijpt het alleen aan omdat het nu in je kraam past. Het verschil met Trump hier niet zien, prikt gewoon je eigen ballon al lek.
Ivanka Trump: Senior advisor, director of the Office of Economic Initiatives and Entrepreneurship (die classified documenten kon inkijken terwijl ze haar eigen kledinglijn had, en dus belangenvermenging onmogelijk na te trekken zou zijn), of liever Donald Trump Jr., officieel lid van de campagnekern, die met Russische advocaten heeft afgesproken terwijl hij zei van niet, en heeft meegewerkt aan de Russische inmenging tijdens de verkiezingen.
Maar Hunter Biden heeft niet al z'n inkomen aangegeven bij de belastingen en heeft gelogen over drugsgebruik toen hij een wapen heeft gekocht. Waarvoor hij terecht zal gestraft worden, als dat klopt. Als jij me kunt uitleggen wat dat te maken heeft met de Amerikaanse politiek, zal ik het mee opvolgen en er zo nu en dan iets over zetten. Tot dan denk ik dat ik het maar zo laat.