Eng hoe je hier toegeeft dat die hele maga zever gewoon een cult is met ja knikkers die niet kritisch nadenken.
Hoezo?

Alles wat hij schrijft is toch 100 procent waarheid ook?

Geef me eens 1 leugen die er in staat?
 
Groot verlies voor de republikeinen (klein verlies voor de democraten), maar grote winst voor de democratie:


Het gerrymanderen (je kiesdistricten zo qua bevolkingskenmerken samenstellen dat je er voordeel door doet) in Alabama is afgekraakt door SCOTUS. Nu moeten ze opnieuw naar de tekentafel en in de praktijk betekent dit een tweede democratische zetel in het huis.

Zo wordt het moeilijker en moeilijker voor (vooral) de republikeinen om méér zetels dan hun stemaandeel te verkrijen. Een praktijk die hen nu tot 20 zetels extra oplevert.
 
Als je dat artikel leest zouden ze in de US beter eens op een proportioneel systeem overschakelen. Nu moeten ze volgens die rechtspraak alle moeite doen om de districten zo in te delen dat het ongeveer proportioneel verdeeld is, maar dat kan eenvoudiger denk ik dan.

Natuurlijk gaat dat er nooit doorkomen maar one can dream
 
Als je dat artikel leest zouden ze in de US beter eens op een proportioneel systeem overschakelen. Nu moeten ze volgens die rechtspraak alle moeite doen om de districten zo in te delen dat het ongeveer proportioneel verdeeld is, maar dat kan eenvoudiger denk ik dan.

Natuurlijk gaat dat er nooit doorkomen maar one can dream
hier kan je (als je klikt op read more) mooi zien hoe ze de zwarte regio's in 2 snijden (behalve 1 gebied) om toch maar "toevallig" net niet voldoende zwarte kiezers te hebben per district:

 
Ondertussen is Trump dus effectief aangeklaagd voor het illegaal achterhouden van overheidsdocumenten, belemmering van de rechtsgang, en het schenden van de spionagewet.

Speciaal aanklager Jack Smith komt blijkbaar in 97% van zijn zaken tot een veroordeling, dus het lijkt mij niet dat dit een of andere frivole, op los zand gebouwde aanklacht is.

Trump zelf is uiteraard al bezig met dit te framen als een politieke afrekening en stuurde nog geen uur na de bekendmaking al een fundraising mail rond.

 
Toch straf dat, moest hij veroordeeld worden, hij zich wel nog altijd kandidaat kan blijven stellen voor de volgende presidentsverkiezingen.
 
De aanklacht tegen Trump is ontzegeld.







Hij bewaarde documenten in de douche. :wtf:

#19
gov.uscourts.flsd.648653.3.0.pdf_-_Google_Chrome_6_9_2023_11_17_17_AM.png


#5
gov.uscourts.flsd.648653.3.0.pdf_-_Google_Chrome_6_9_2023_11_09_04_AM.png


FyM2lVjagAEQkhO

Ze hebben hem zelf op tape dat hij zegt dat hij de documenten niet had gedeclassificeerd en niet mocht hebben. :rofl:
 
Laatst bewerkt:
Ha Ha Ha.... heel volwassen hoor..

Het is nogtans 100 % de waarheid wat daar geschreven werd.
Waarom zou dat 100% de waarheid zijn?

Het ziet er erg naar uit dat Trump zelf zwaar in de fout is gegaan. Als de geruchten (inmiddels wel meer dan geruchten btw) waar zijn, dan heeft hij erg gevoelige documenten op onverantwoorde (en onwettige) wijze bewaard.

Als Biden documenten van dezelfde aard naast zijn Corvette hield, dan zal hij dezelfde gevolgen dragen, maar dat onderzoek is nog niet even ver want dat kwam veel later boven water. Groot bijkomend verschil is ook dat Trump weigerde in te gaan oo het verzoek van NARA voor meer dan een jaar waardoor een raid moest plaastvinden en Biden droeg alle documenten meteen over.

En Hillary… Wel een van Trump zijn beloftes was om haar in de cel te steken. Maar blijkbaar heb je meer bewijzen nodig dan gebeden en fantasietjes om iemand te veroordelen.

Nu nog een verwijzing naar de legendarische Hunter Biden laptop (die al jaren in handen is van Trump & Co en waar nog steeds niets sluitend van is gelekt behalve wat bewijs van het feit dat die kerel een junk is en van hoeren houdt) en we zijn rond.

Trump verkondigt echt constant leugens hoor en dat is heel duidelijk als je naar de feiten kijkt.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo?

Alles wat hij schrijft is toch 100 procent waarheid ook?

Geef me eens 1 leugen die er in staat?
1 leugen?
- How can DOJ charge me? Daarmee impliceert hij dat ze dat niet kunnen of mogen: ze kunnen dat wel en de klacht is ontvankelijk verklaard, dus ze hebben voldoende informatie en bewijzen om er een zaak van te maken. 37 zaken, zelfs.
- Me who did nothing wrong: Uit de bewijzen voorlopig blijkt dat hij heel veel fout heeft gedaan. Bewijzen waaronder zijn eigen woorden.
- Joe Biden has 1850 boxes, much of it classified: Leugen. Hij heeft geen 1850 dozen, die staan in de universiteit. Die papieren zijn ook niet classified, maar zijn persoonlijk bezit. Vijf keywords die het verschil aanduiden: Government property, top secret, international, nuclear.
- Some dating back to his senate day: allemaal, en daardoor persoonlijk bezit
- Clinton had documents and won in court: De documents van Clinton zijn interviews met een journalist, die Clinton zelf heeft bijhgehouden: Vijf keywords die het verschil aanduiden: Government property, top secret, international, nuclear.
- Hillary deleted 33000 emails, many classified, and wasn't close to being charged: Ze was wel "close" to being charged, en niemand weet of er classified mails bij waren. Zij zegt alvast van niet.

Genoeg leugens? Voor 1 tweet vind ik dat al genoeg.
 
Hij was weer op dreef, die brave man, zag ik.
Wel leuk dat ze hem scandeerden en happy birthday wensten. Hij laat het alvast niet aan zn hart komen. Dat beeld met die priesters die hem in het Cubaanse restaurant aanbeden.. Priceless.

En hij moet zich niet al te veel zorgen maken met die rechter die hij heeft aangesteld ook, denk ik.

En desnoods, moties indienen, en de boel rekken tot in november 24. En dan seponeren.

Ik blijf er bij, enkele papieren mee doen voor te bestuderen.. Das wat elke goede patriottische huisvader zou doen.
Biden doet het ook.
 
Hij was weer op dreef, die brave man, zag ik.
Wel leuk dat ze hem scandeerden en happy birthday wensten. Hij laat het alvast niet aan zn hart komen. Dat beeld met die priesters die hem in het Cubaanse restaurant aanbeden.. Priceless.

En hij moet zich niet al te veel zorgen maken met die rechter die hij heeft aangesteld ook, denk ik.

En desnoods, moties indienen, en de boel rekken tot in november 24. En dan seponeren.

Ik blijf er bij, enkele papieren mee doen voor te bestuderen.. Das wat elke goede patriottische huisvader zou doen.
Biden doet het ook.
Sorry mods, maar als ik zeg dat dit pure trolling is, is dat weer strafbaar zeker?

Enige doel van die gast op dit forum door de jaren heen is om iedereen op te jutten met de ene na de andere geschifte mening en er wat plezier in te hebben als daarop serieus gereageerd wordt.

Afgewisseld met wat geveinsde empathie en duidelijk gefantaseerde anekdotes.
Afgetopt met wat seksuele toespelingen en vragen om wetgeving te omzeilen.
 
Sorry mods, maar als ik zeg dat dit pure trolling is, is dat weer strafbaar zeker?

Enige doel van die gast op dit forum door de jaren heen is om iedereen op te jutten met de ene na de andere geschifte mening en er wat plezier in te hebben als daarop serieus gereageerd wordt.

Afgewisseld met wat geveinsde empathie en duidelijk gefantaseerde anekdotes.
Afgetopt met wat seksuele toespelingen en vragen om wetgeving te omzeilen.
Ik geef gewoon de gebeurtenissen weer.

Ik snap wel dat jij dat niet leuk vind, dat ondanks alles, Trump nog overeind staat als een huis, en zijn steun geen sikkepit afneemt. Meer zelfs. Hij heeft terug de GOP volledig in handen, zopas nog bevestigd op het VTM journaal.

Maar als je het niet aan kan, dat ik hem blijf verdedigen, dan kan je mij simpelweg op je ignore plaatsen.
 
Terug
Bovenaan