I frikkin loved this!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I frikkin loved this!
Het heeft o.a. te maken met landen waar enkel amazon prime beschikbaar is en niet prime video als appart platform, en/of met aanbod en taxes.Hoe komt het dat de prijs bij DE 5,99€ en bij NL 2,99€ is?

)En je baseert je daarvoor op?Ik vermoed dat ze binnenkort wel een prijsstijging zullen doorvoeren.
Dat het in het buitenland een stuk duurder is?En je baseert je daarvoor op?
Niet bij onsStaat The Green Knight er eigenlijk op? Dacht dat Amazon de streamingrechten had gekocht.
Daar heb je misschien wel gelijk in. Maar heel veel content is enkel met Franse dubs of Engelstalig met Franse dub. Daar kan ik geen gebruik maken. Het zijn nu ook niet bepaald de series die ik direct wil zien. Er zijn heel veel series die ik nog wil zien, en qua aanbod wint Netflix het voor mij van Amazon, maar qua prijs/kwaliteit kan Amazon misschien beter zijn voor iemand anders.Er staat zoveel goede content op Prime voor die belachelijk scherpe prijs. Parks en Rec/The Office zijn al must sees die je ooit moet gezien hebben.
Ik val verder in herhaling maar ook hun originals zoals Goliath, Sneaky Pete, Fleabag, The Last Narc, The Man in the High Castle,... zijn imo echt enorm goed.
Harry Potter films ook eens gebinged. Carnival Row moet ik ook eens beginnen. Nog zoveel nieuwe originals die ik ook eens van dichterbij moet bekijken. En dan heb je nog The Grand Tour, Clarksons Farm,..
Staat The Green Knight er eigenlijk op? Dacht dat Amazon de streamingrechten had gekocht.
Pour le moment, la date de sortie est toujours indéterminée en France.
De Amazon originals er zijn er nochtans genoeg die goed zijn enkele voobeeldenIk heb het proefabonnement gestart omdat ik eens nieuwsgierig was naar het aanbod. De prijs is erg laag, maar dat is uiteindelijk het enige voordeel ook. Ik vind het persoonlijk heel slecht.
De Amazon originals zijn niet bijster uitgebreid. Dat is niet erg, want dat is nog het enige dat interessant is (in 1/10e van de gevallen). Verder een paar 90s/00s films. Maar heel weinig andere content dat echt interessant is, of nergens anders beschikbaar. Geen of nauwelijks foreign language content, heel weinig indie content ook. Op wat Franstalige dingen na, waar geen NL ondertiteling bij zit (of Engelse), dus trek je plan verder. Bijna de helft is enkel Franstalig beschikbaar. Toch gaat Amazon er vanuit dat elke Belg een Fransman is.
Verder qua interface nog slechter dan Netflix (waar ook al verbeteringen mogelijk op zijn). Enige wat ik wel goed vind is dat je als pauzeert, de namen v/d meest prominente acteurs uit dat deel v/d film ziet, alsook het liedje dat bezig is (al ben ik niet zeker of het volledig synchroon is).
Het is duidelijk dat het echt zo een service is dat als extraatje dient voor de andere voordelen dat een Primeabonnement aanbiedt (gratis abonnee op Twitch, wat voordelen bij games maar ik weet niet precies welke, en gratis verzendingen, alleen koop ik niets via Amazon of bijna nooit).
Ik vind het echt slecht, dus ik heb wat films op de kijklijst gezet, en als ik klaar ben met Too Old To Die Young zal ik het al opzeggen, als ik de films ook heb gezien die ik wil zien. Er staan er 17 op de kijklijst, maar ik moet ze niet per se allemaal zien. Het is vooral TOTDY dat ik wil zien, en al aan begonnen ben.
Netflix is duurder, maar hoewel er soms kritiek op hen is, nog steeds meer dan 10 keer beter. Netflix is ook veel meer gericht op mijn smaak (meer YA content, meer indie / meer foreign / meer cult, en quasi evenveel mainstream als Amazon [maar daarvoor moet je Disney+ nemen) - over het algemeen ook veel beter voor vrouwen ook). Interface is beter. En 4-5 keer meer content op Netflix dan op Amazon, wellicht nog veel meer als je "only in french content" wegneemt, wat tussen 1/2e en 1/3e van alle content moet zijn.
Achteraf gezien wel een goed idee om mijn proefabonnement te gebruiken (voor dat HBOMax hier lanceert, al kan dat nog een jaar of een jaar of 2 duren, dat weet je niet). Maar nu kan ik er tenminste wat gebruik van maken.
Dus Amazon is de Microsoft van de streaming service-industrie terwijl Netflix de sony is, en Disney+ de Nintendo.
XBOX game pass = lage prijs Amazon
Microsoft en Amazon hebben beiden "grote" andere focussen naast het voorbeeld
Netflix heeft meeste content. Sony heeft dat ook (PC even buiten beschouwing, maar dat is dan het equivalent v/d illegale wereld)
Disney+ is meer gericht voor kinderen, terwijl Nintendo dat ook is.
Beiden niet overdreven veel content, maar vaak wel content waar de mensen toe aangetrokken zijn
Mario is dan Disney Ani Canon dan zelf (en Sonic mss Pixar)
Marvel is dan Pokemon.
En de Avengers Super Smash Bros Brawl
En Zelda Luke Skywalker, ze vechten allebei met een zwaard

Palm Springs en Sound of Metal zijn twee originals die ik toevallig wou zien gedurende deze proefmaand