Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel ja, ik had daar ook problemen mee.Ik blijf het ambetant vinden dat je met niks anders dan een creditcard kan betalen. Geen zin om speciaal daarvoor een creditcard aan te vragen
Waarom niet gewoon Bancontact of Paypal
Alsof het ermee gemoeid is. Vandaag zomaar een brief in de bus gekregen van BNP Paribas Fortis met een nieuwe Visa Debit kaart. Moet ze wel nog activeren maar daarmee kan ik dus ook gewoon Amazon Prime aanschaffenWel ja, ik had daar ook problemen mee.

Well, dit werkt dus NIET.Alsof het ermee gemoeid is. Vandaag zomaar een brief in de bus gekregen van BNP Paribas Fortis met een nieuwe Visa Debit kaart. Moet ze wel nog activeren maar daarmee kan ik dus ook gewoon Amazon Prime aanschaffen![]()
Voor de zekerheid: Ben je zeker dat je kaart al geactiveerd is? Bij mij arriveert er volgende week ook zo eentje, en er stond uitdrukkelijk in de communicatie dat je ze eerst in een bankautomaat of elektronische terminal moet gebruiken voor je ze online kan gebruiken. Verder stond er ook bij dat er mogelijk geografische beperkingen spelen die je eerst moet aanpassen in je web banking.Well, dit werkt dus NIET.
Kan wel alles invullen en betaalmethode opslaan maar op het laatste scherm komt er steeds: aanmeldprobleem.
Ik bestel online _altijd_ via credit:Voeg eens normale betaalmethoden toe Amazon, hoe moeilijk kan het zijn :|
Waarom beperken tot enkel credit cards. Ik kan er mij zonder problemen eentje aanvragen, maar ga dat niet speciaal hiervoor doen. voor de rest heb ik dat niet nodig
Stond zo toch gewoon letterlijk in de communicatie van BNPPF:Heb de kaart al meerdere keren gebruikt in winkels de laatste 2 weken. Zal eens checken of ik iets moet aanpassen in web banking(?). Zou wel raar zijn, wie weet er dat nu
Had al deze week pm gehad van iemand waarbij het ook niet lukte
Je kan bv regio en online betalingen in/uitschakelen.Gebruik uw nieuwe debetkaart een 1e keer om te betalen in een winkel of bij een geldafhaling aan een geldautomaat. Vanaf dat moment kunt u ook contactloos en online betalen! Lukt dit toch niet, kijk dan even uw huidige kaartinstellingen via Easy Banking na.
Die Amazon Photos, ik geraak daar enkel maar op de .fr versie ...Hier ook Prime sinds enkele maanden. Google Photos is betalend geworden en dan krijg je nog maar een beperkte opslag, dus dan betaal ik liever voor onbeperkte opslag aan foto's waar ik dan nog eens extra's bijkrijg zoals Prime Video en gratis verzending bij bestellingen op Amazon.
Het aanbod is inderdaad beperkt, maar voor die prijs is het toch leuk om een 2de optie te hebben naast Netflix. Gisteren "The Marksman" gezien, vond ik best wel een goeie film.
Klopt, soms heb ik het gevoel dat ze alles maar half z'n gat implementeren.Die Amazon Photos, ik geraak daar enkel maar op de .fr versie ...
Nu goed, voor 3 euro per maand ga ik geen hoge eisen stellen met alles wat in het pakket zit, maar er zijn wel meer dingen die niet deftig werken of heel basic zijn. Voor Amazon Photos moet je idd naar de .fr site gaan, de smartphone app is redelijk beperkt in vergelijking met Google Photos (waar is bijvoorbeeld de functie "Free up space" en waarom kan je niet beperken welke foto's je ziet in je app?) en de HDR van Prime Video is way too dark, dus die heb ik moeten uitzetten.Hun uitleg gaat over webshops, dus een eenmalige betaling voor de aankoop van een artikel.Mja, iedereen heeft hier zomaar creditcards dan of zo. Ik ga mij daar niet speciaal voor een creditcard aanschaffen. Heb nochtans al veel via Amazon gekocht met gewoon sepa direct debit. Jammer dat het niet bij Prime video kan. Kleine fail toch, zouden zo veel meer klanten kunnen hebben als ze andere betaalmethoden zouden toevoegen.
Can't blame me for trying, het Visa logo staat er toch;
![]()
![]()
Soit, kga er geen woorden meer aan vuil maken, i'm out