Prime Amazon Prime

Was inderdaad getest op PC. Eens doen op Android dan! En je kan dan gewoon casten?
Dus ik schrijf uitdrukkelijk dat het niet werkt op de pc en jij test het uit op pc 🙄😂 Wa bedoel je met casten? Je gaat toch ni van je gsm op je tv casten? Veel delay via wifi je gaat vollenbak haperingen krijgen. Heb je geen android smart tv of android tv box?
 
Dus ik schrijf uitdrukkelijk dat het niet werkt op de pc en jij test het uit op pc 🙄😂 Wa bedoel je met casten? Je gaat toch ni van je gsm op je tv casten? Veel delay via wifi je gaat vollenbak haperingen krijgen. Heb je geen android smart tv of android tv box?

Vriendelijkheid is wel een moeilijke voor u, he?

In de post waar ik in eerste instantie op reageer, zegt ge niks over pc. En in de post waar ik daarna aanhaal dat ik het op mijn pc geprobeerd heb , verwijs ik eigenlijk naar iets dat drie maanden geleden ofzo gebeurd is.

Gewoon een beetje normaal doen voortaan, kan geen kwaad.
 
Dus ik schrijf uitdrukkelijk dat het niet werkt op de pc en jij test het uit op pc 🙄😂 Wa bedoel je met casten? Je gaat toch ni van je gsm op je tv casten? Veel delay via wifi je gaat vollenbak haperingen krijgen. Heb je geen android smart tv of android tv box?
Eh,

Mijn tv is al een tijd aangesloten op wifi. En ik heb daar nog geen enkele hapering mee gehad, behalve de initiële laadcyclus bij de opstart van een serie. En ik kijk op mijn TV prime of netflix.

Daarnaast cast ik regelmatig iets. En dat hapert ook niet.

Waarom zou dit dan haperen?
 
Eh,

Mijn tv is al een tijd aangesloten op wifi. En ik heb daar nog geen enkele hapering mee gehad, behalve de initiële laadcyclus bij de opstart van een serie. En ik kijk op mijn TV prime of netflix.

Daarnaast cast ik regelmatig iets. En dat hapert ook niet.

Waarom zou dit dan haperen?
Als men casten zegt dan betekent dat van gsm naar tv casten (spiegelen) via wifi. Er zit altijd een delay op. Tenzij je je gsm rechtstreeks via hdmi aansluit op de tv dan is er 0.0 delay. Daarover heb ik het. Daarom zei ik ook wrm zou je via je gsm casten als je rechtstreeks op de smart tv met android de apps kunt opstarten.
 
Als men casten zegt dan betekent dat van gsm naar tv casten (spiegelen) via wifi. Er zit altijd een delay op. Tenzij je je gsm rechtstreeks via hdmi aansluit op de tv dan is er 0.0 delay. Daarover heb ik het. Daarom zei ik ook wrm zou je via je gsm casten als je rechtstreeks op de smart tv met android de apps kunt opstarten.

Maar die delay is beperkt hé, dat is echt geen probleem.

De reden waarom men dit via casten doet is omdat ze hoopten dat die nordvpn of whatever het noemt er voor zal zorgen dat ze netflix uk of prime USA kunnen kijken op hunne smart tv die geen android besturing heeft maar vb de webOS van LG waar zoals jij meldde die nordvpn niet kan geïnstalleerd worden of waar het systeem zoals je stelde dan ook niet op werkt.

En als het met casten wel werkt zoals jij meldde, waarom zouden ze dan nog een extra box die plaats inneemt aan de TV erbij zetten?

Maar daarom dat hij dan ook vroeg ofdat het met casten zou werken.
 
Maar die delay is beperkt hé, dat is echt geen probleem.

De reden waarom men dit via casten doet is omdat ze hoopten dat die nordvpn of whatever het noemt er voor zal zorgen dat ze netflix uk of prime USA kunnen kijken op hunne smart tv die geen android besturing heeft maar vb de webOS van LG waar zoals jij meldde die nordvpn niet kan geïnstalleerd worden of waar het systeem zoals je stelde dan ook niet op werkt.

En als het met casten wel werkt zoals jij meldde, waarom zouden ze dan nog een extra box die plaats inneemt aan de TV erbij zetten?

Maar daarom dat hij dan ook vroeg ofdat het met casten zou werken.
Ahzo ja ieder zijn ding he. Ben geen voorstander van casten. Er zit sowieso altijd delay op. Probeer eens een game op je gsm te casten naar je tv 🙄😂 Ge drukt op een knop en 2 sec later doet die een move. Delay dus. En zo een android tv box is echt ni duur ge hebt er al ene voor 40 euro en das veel beter dan met uw gsm casten. Een android tv box is een mini pc met deftige 6 core of 8 core cpu en bv 2gb of 4gb of zelfs 6gb ram en uiteraard ingebouwde igpu waar je zelfs deftig mee kunt gamen en meerdere usb 3.0 poorten, 1 giga ethernetpoort, wifi, bluetooth etc. Android tv boxen zijn zelfs beter/sneller dan eender welke smart tv met android die vaak maar een quad core cpu hebben en 2gb ram max. En uiteraard werkt nordvpn via casten. Das gwn uw beeld van de gsm klonen naar de tv. Dus ja ge start nordvpn op uw gsm ge kiest bv server amerika en je start dan prime op en je kan dan alle amerikaanse content bekijken. Als je UK server pakt dan kan je alle UK content bekijken etc. Mijn tv heeft ook geen android, kheb ne philips totaal andere OS en zo een android tv box is dan de ideale oplossing en das heel klein, neemt niks plaats in, zo groot als uw handpalm.
 
Chill mensen. Ik stel voor dat we het beperken tot de technische opmerkingen en al de rest houden voor elders.
 
Is het aanbod van amazon prime groter/beter dan bvb netflix? Vond disney+ alvast niet de moeite. Hbo max ziet er goed uit maar gaat jammer genoeg niet in Belgie (alhoewel via streamz kunnen we wel de kwalitatievere oudere reeksen herbekijken).
Edit; heb het gevoel dat nogal veel streamingdiensten inzetten op een serie afgeleid van een film wat ik dus totaaaaal niet aantrekkelijk vind en wat meestal uitdraait op een verbastering.
Edit2; en dat de veelal originele ideeën slecht uitgewerkt worden om toch maar rap iets nieuws te kunnen bieden.
 
Is het aanbod van amazon prime groter/beter dan bvb netflix? Vond disney+ alvast niet de moeite. Hbo max ziet er goed uit maar gaat jammer genoeg niet in Belgie (alhoewel via streamz kunnen we wel de kwalitatievere oudere reeksen herbekijken).
Edit; heb het gevoel dat nogal veel streamingdiensten inzetten op een serie afgeleid van een film wat ik dus totaaaaal niet aantrekkelijk vind en wat meestal uitdraait op een verbastering.
Edit2; en dat de veelal originele ideeën slecht uitgewerkt worden om toch maar rap iets nieuws te kunnen bieden.

Nee, volmondig nee. Het aanbod van Prime video is slechts een fractie van het grote aanbod dat Netflix heeft. De prijs is navenant ook stukken goedkoper. Dat gezegd hebbende zitten er in hun original content wel een paar stevige parels, van Fleabag tot Invincible en Mozart in the Jungle tot The expanse en Bosch. Er zitten niet al te veel missers in hun aanbod.

Dat je Disney Plus niet aantrekkelijk vond, dat moet je voor jezelf evalueren. Ligt dat aan Disney, of bij je eigen smaak die niet matcht. Dat op Disney bijna alles afgeleid is van hun films is een feit, maar daar zijn ze altijd transparant in geweest. Disney Plus teert op hun gekende hits en de nostalgie die daar gepaard mee gaat.

Bij de meeste andere streamers is dat hoegenaamd het geval niet. Apple en Amazon en ook Netflix investeren nog steeds in unieke original content. Netflix mag wel wat beginnen kappen met hun fetish voor young adult reeksen die ze na één seizoen al cancellen. Je merkt dat ze echt zitten te jagen steeds op dat publiek dat 13 reasons why en Stranger Things hits gemaakt heeft maar ze lijken vergeten wat die reeksen succesvol maakte om te beginnen.
 
Terug
Bovenaan