Prime Amazon Prime

Toch veel. Wou gisteren naar Line of Duty beginnen kijken, een Britse reeks. Enkel in Franse audio beschikbaar (waar is het originele geluid naartoe?) en geen subtitles. En dat terwijl ik een abbo heb op amazon.de en mijn taal op Engels staat.
Shhht zeg dit niet tegen KorrelZout anders gaat die jou ook aanvallen dat je overdrijft ... 🙄 Er zijn nu een aantal mensen die hetzelfde hebben opgemerkt zoals ik dat hun content voornamelijk int frans is gedubd, dus ik ben niet de enigste 😉 En idd covers, titels en samenvattingen van films en series zijn ook int frans terwijl mijn menutaal int engels is ingesteld. Maar nee KorrelZout en co zijn blijkbaar blind en zien dat niet 🙄 Mss moeten er nog meer mensen afkomen met hun zelfde bevindingen eer hij dit gaat geloven.
 
ja, dat Frans stoort me ook wel. Daarstraks was ik nog eens de lijst van "mijn spullen" aan het afgaan en echt 75% stond in het Frans.
 
ja, dat Frans stoort me ook wel. Daarstraks was ik nog eens de lijst van "mijn spullen" aan het afgaan en echt 75% stond in het Frans.
Allez, hier gaan we weer. Bij mij is dat 0% :sarcastic:

Denk echt dat dat hele specifieke categorieën zijn of zo. Heb dat eigenlijk nog maar een paar keer voor gehad dat er enkel Franse audio was (en dus bv de originele Engelse er niet bij zat). Maar u ook niet laten misleiden door de titels hè. Soms staat bv de titel in het Frans en zijn er bv wel gewoon Engelse audio en ondertitels. Voor mij is dat voldoende, ik gebruik toch nooit Nederlandse ondertitels. Misschien dat dit voor sommigen wel een vereiste is?
 
Shhht zeg dit niet tegen KorrelZout anders gaat die jou ook aanvallen dat je overdrijft ... 🙄 Er zijn nu een aantal mensen die hetzelfde hebben opgemerkt zoals ik dat hun content voornamelijk int frans is gedubd, dus ik ben niet de enigste 😉 En idd covers, titels en samenvattingen van films en series zijn ook int frans terwijl mijn menutaal int engels is ingesteld. Maar nee KorrelZout en co zijn blijkbaar blind en zien dat niet 🙄 Mss moeten er nog meer mensen afkomen met hun zelfde bevindingen eer hij dit gaat geloven.

Pffff, als je goed kon lezen had je gezien dat ik nergens zeg dat geen probleem is. Hun app heeft zeker en vast nood aan een upgrade waar enkele irritante zaken worden aangepakt, zoals het probleem met die talen. (Dit heb ik zelf al expliciet aangehaald)

Ik heb enkel probleem met jouw klakkeloze percentages die nergens op slaan. Percentages die jij waarschijnljik overdrijft om je punt te maken, maar die andere personen zonder voorkennis als waarheid beginnen te aanschouwen. Mijn woorden verdraaien doe je hier waarschijlijk ook enkel maar om je punt te maken. 🙄

FYI: zeggen dat jouw 90%-opmerking niet klopt != zeggen dat het niet voorkomt. Maarja, ik overdrijf inderdaad... :thinking:
 
Is dat ondertussen al niet beter? Ik moet eerlijk zijn dat ik het bijna niet meer tegenkom.
 
Effe iets anders nu, blijkbaar kan men maanden aan een stuk misbruik maken van die gratis 30 dagen prime 😉 Je hebt amazon.nl, .de, .co.uk, .com etc Ik kijk nu al de 3de maand gratis door simpelweg van de ene amazon naar de andere te springen met uiteraard dezelfde amazonaccount. Eerst had ik 30 dagen gratis bij .de en dan .nl nu gebruik ik prime van co.uk 😂 Volgende stap is .com en zo blijven we verder gratis kijken. Ik ben toch ni de enigste die zo slim genoeg is om hun loophole door te hebben? 🙄😜 Hey ze bieden het zelf aan in koeien van letters op hun site van try prime trial blabla. Er is nog de amerikaanse, australische, franse en spaanse amazon en wss nog vele meer amai nog een aantal maanden gratis prime woot 😂 Wrm word de mens zo blij van gratis 🙄😜
 
Effe iets anders nu, blijkbaar kan men maanden aan een stuk misbruik maken van die gratis 30 dagen prime 😉 Je hebt amazon.nl, .de, .co.uk, .com etc Ik kijk nu al de 3de maand gratis door simpelweg van de ene amazon naar de andere te springen met uiteraard dezelfde amazonaccount. Eerst had ik 30 dagen gratis bij .de en dan .nl nu gebruik ik prime van co.uk 😂 Volgende stap is .com en zo blijven we verder gratis kijken. Ik ben toch ni de enigste die zo slim genoeg is om hun loophole door te hebben? 🙄😜 Hey ze bieden het zelf aan in koeien van letters op hun site van try prime trial blabla. Er is nog de amerikaanse, australische, franse en spaanse amazon en wss nog vele meer amai nog een aantal maanden gratis prime woot 😂 Wrm word de mens zo blij van gratis 🙄😜
Voor 3€ begin ik daar niet mee :p.

Sommigen spenderen dat aan 1 pint. Ik heb het er dan ook voor over om 1 pint minder te drinken.
 
Voor 3€ begin ik daar niet mee :p.

Sommigen spenderen dat aan 1 pint. Ik heb het er dan ook voor over om 1 pint minder te drinken.
Het is enkel 2.99 euro bij amazon.nl al de andere amazons zijn een pak duurder. Bovendien kan ik met vpn de beste die er is maar ook de duurste namelijk nordvpn gebruik maken van bv de uk prime content of amerikaanse content. Ondetecteerbaar 😉 Bv amerikaanse content heeft baywatch remastered in full hd glorie. De uk content heeft de originele star trek series met Kirk en Spock. Vpn is gewoonweg zalig. Maar zelfs met vpn blijven de covers, titels en samenvatting grotendeels int frans pff. Let op dit werkt enkel met de android of ios amazon prime app. Niet op de prime website en niet op bv de telenet tv box of ingebouwde prime app die pre installed is op je non android smart tv. Je moet nordvpn kunnen installeren en draaien op bv je android tv box om gebruik te kunnen maken van de geo unlock. Wrm nordvpn geen effect heeft op de prime website snap ik niet maar boeien wie kijkt er naar prime op de site 🙄 Was gwn om te testen want ik test graag dingen uit. Oja LTTSTORE.com 😜 This message is sponsored by Linus! 😜 Als jullie nu afkomen met wie is Linus dan ga ik in staking! Maandenlang niks meer posten ☝️ 😳👀 lttstore.com 😜
 
Wie is Linus?

Iedereen weet toch dat Linus de tweede Paus was? Kwam direct na Petrus.

Ik denk niet dat die een grote fan zou zijn van overal gratis accounts aan te maken om te freeloaden en 3 a 5 Euro per maand uit te sparen voor streaming content, maar met die devote katholieken weet je uiteraard nooit.
 
Iedereen weet toch dat Linus de tweede Paus was? Kwam direct na Petrus.

Ik denk niet dat die een grote fan zou zijn van overal gratis accounts aan te maken om te freeloaden en 3 a 5 Euro per maand uit te sparen voor streaming content, maar met die devote katholieken weet je uiteraard nooit.
Correctie het is maar 1 account 🙄 Met dezelfde amazon account kan je inloggen op alle amazon sites. Gelieve juiste info mee te delen ☝️
 
Fine. Dat je overal nieuwe subscriptions activeert om een paar Euro per maand uit te sparen dan. Juiste info, iedereen happy nu.
 
Fine. Dat je overal nieuwe subscriptions activeert om een paar Euro per maand uit te sparen dan. Juiste info, iedereen happy nu.
Ik denk dat mensen zoals moi nooit happy gaan zijn 🙄😜 I want more ☝️ Weet je voor de ene is een paar euro niks en voor de ander is een paar euro veel. Niet iedereen heeft het breed. Er is veel armoede. Mensen die het niet breed hebben kijken naar elke cent. We schijten niet allemaal geld. Het grappige is dat ik Kodi heb (op zich legaal) maar 10x beter dan eender welke streamingdienst of alle diensten samen. Kost me 0 euro, enigste waarvoor ik dan wel betaal is real debrid (op zich ook legaal maar word voor illegale dingen gebruikt om bv films/series te kijken) 10 euro per 3 maanden. Premium links van videos in 4k zonder haperingen. Ik kan letterlijk alles bekijken wat je op netflix, prime, disney plus, hbo, hbo max hebt. Ik ben niet gek om voor een beperkte (niet volledige content) streamingdienst maandelijks te betalen terwijl ik semi gratis naar alles dat er is kan kijken. Semi gratis omdat ik niks maandelijks moet betalen voor een streamingdienst en enkel maar voor de diensten van real debrid. @Mods dit is voor alle duidelijkheid zeker legaal. Zowel kodi als real debrid zijn legaal. Wat je daar mee doet is jouw eigen zaak. Maar ik denk wel dat iedereen me begrijpt. Dus ja zo kijk ik al jaren via kodi naar letterlijk alles. Dan komt telenet af met hun streamz aan hun belachelijk hoge prijzen en mager aanbod 🙄 of amazon met hun zielig content voornamelijk oude films, de echte nieuwste films zie je daar uiteraard niet. Triestig voor woorden. Mensen leegzuigen ja. Geef mij maar kodi. 90% vd bevolking zelfs flikken foefelen met "warez". Zo goed als iedereen doet het maar het mag niet besproken worden 🙄 Trust me de movie en music industrie gaan er ni dood van. Ze maken nog altijd miljarden winst. Ik snap eigenlijk niet wrm streamingdiensten uberhaupt bestaan als ze weten dat zo goed als iedereen het in het "zwart" kijkt/download/streamt.
 
Allez, hier gaan we weer. Bij mij is dat 0% :sarcastic:

Denk echt dat dat hele specifieke categorieën zijn of zo. Heb dat eigenlijk nog maar een paar keer voor gehad dat er enkel Franse audio was (en dus bv de originele Engelse er niet bij zat). Maar u ook niet laten misleiden door de titels hè. Soms staat bv de titel in het Frans en zijn er bv wel gewoon Engelse audio en ondertitels. Voor mij is dat voldoende, ik gebruik toch nooit Nederlandse ondertitels. Misschien dat dit voor sommigen wel een vereiste is?

De eps zijn zeker in het Engels. Maar ik vind het persoonlijk storend dat uw titels en beschrijvingen (en de specifieke categorieën zijn sci-fi, sitcoms, actie en family drama's) in het Frans zijn. Er zijn ook wel wat dingen volledig in het Frans, maar het is maar occassioneel dat dat dingen zijn die me boeien. Eigenlijk al te veel, maar ok: Ge betaalt de budgetprijs zeker voor iets en aanpassen naar de taal van de gebieden die het betalen, is mogelijk niet economisch verantwoord tegen zo een prijs.
Ik vind dat geen wereldramp, maar het is wel "vervelend" hoe sommige hier daar de ontkenners over spelen.

Ah en qua timing: Dat was vorige week dat ik nog wat zat te scrollen.

Het is enkel 2.99 euro bij amazon.nl al de andere amazons zijn een pak duurder. Bovendien kan ik met vpn de beste die er is maar ook de duurste namelijk nordvpn gebruik maken van bv de uk prime content of amerikaanse content. Ondetecteerbaar 😉 Bv amerikaanse content heeft baywatch remastered in full hd glorie. De uk content heeft de originele star trek series met Kirk en Spock. Vpn is gewoonweg zalig.

Moet ge daar iets speciaals voor doen? Want ik heb NordVPN actief en krijg effectief een foutmelding dat ik achter een VPN zit en dat niet mag.
 
Moet ge daar iets speciaals voor doen? Want ik heb NordVPN actief en krijg effectief een foutmelding dat ik achter een VPN zit en dat niet mag.
Op welke platform gebruik je prime? Op een pc of browser werkt dat niet. Enkel op android of ios. Eerst nordvpn openen, server kiezen daarna prime app openen.
 
Op welke platform gebruik je prime? Op een pc of browser werkt dat niet. Enkel op android of ios. Eerst nordvpn openen, server kiezen daarna prime app openen.

Was inderdaad getest op PC. Eens doen op Android dan! En je kan dan gewoon casten?
 
Terug
Bovenaan