Prime Amazon Prime

Is me niet direct duidelijk of dit topic enkel over Prime Video gaat, of alles van Prime. Dus excuses als dit hier niet hoort.

Weet iemand of je Epic account gekoppeld wordt met Prime Gaming op het moment dat je iets claimt van Epic ? Ik claimde hier Total War: Warhammer en World War Z via Prime Gaming. Maar er werd mij nergens om een Epic account gevraagd. Daarna zag ik dat in mijn browser nog automatisch mijn zoon ingelogd was op Epic. En dus check ik de Epic accounts, en dus ja, die games staan op zijn account ipv de mijne. Geen ramp, maar ik zou nu willen weten of automatisch toekomstige claims van Epic ook op zijn account gaan terecht komen, of dat je gewoon telkens weer moet inloggen (en ik dan dus moet zien dat ik op voorhand op juiste Epic account ingelogd ben).

Had ook al Prime Gaming support gecontacteerd maar die hadden duidelijk geen idee en zeiden dat ik Epic moet contacteren, terwijl me dit toch duidelijk een Prime Gaming ding lijkt. Bij Epic zie ik alleszins geen enkele link naar Prime Gaming.
In principe worden de diensten gelinkt. Je kan in je Twitch settings de link met Epic disconnecten, en dan in jouw Epic settings opnieuw een link maken.
 
In principe worden de diensten gelinkt. Je kan in je Twitch settings de link met Epic disconnecten, en dan in jouw Epic settings opnieuw een link maken.

Ja, maar die link zit goed, want op mijn Epic account kan ik zien dat het mijn Twitch account is dat gelinkt is. Op Twitch kan ik niet zien wat de gelinkte accounts zijn, maar ik ga er dan ook maar van uit dat dat symmetrisch is, en het dus ook mijn Epic account is dat aan Twitch gelinkt is.
Ook in mijn Amazon account zie ik dat mijn eigen Twitch account gelinkt is.
Maar of dat daarom ook wil zeggen dat automatisch mijn Amazon account gelinkt is met mijn Epic account durf ik eigenlijk te betwijfelen. Noch op Amazon, noch op Epic, zie ik een link van de een naar de andere.
Hoedanook, ik zal het in februari dan eens uitproberen (en hopen dat er dan een Epic game gratis aangeboden wordt).
 
Ik was de Harry Potter films allemaal eens aan 't checken omdat ik die filmreeks nooit helemaal gezien heb. Stonden al heel lang op Prime en mij er uiteindelijk aangezet. Ik wil film 5 starten en merk dat ze plots nergens meer te bekennen zijn. Ff googelen. Fokking Streamz heeft nu die rechten...
 
En zo begint het spel weer he met al die diensten. Ik heb Prime (.de) al jaren. Eerst vooral voor de gratis levering maar sinds een jaar toch al wat leuke dingen gezien op Prime video.
 
Ik was de Harry Potter films allemaal eens aan 't checken omdat ik die filmreeks nooit helemaal gezien heb. Stonden al heel lang op Prime en mij er uiteindelijk aangezet. Ik wil film 5 starten en merk dat ze plots nergens meer te bekennen zijn. Ff googelen. Fokking Streamz heeft nu die rechten...
Identiek hetzelfde tegengekomen vandaag met de 5de film. Gelukkig wel hier een gedeelde Streamz
 
Abonnement stop gezet wegens dat ik er nooit naar kijk :/
Wat heb ik wel gezien: Jeremy Clarkson op de boerderij :)

Het aanbod op Netflix overtreft toch wel Prime, en dat is wat we momenteel exclusief bekijken naast de Vlaamse zenders.
 
My 2 cents:
Op Netflix heb je (naar mijn smaak) twee of drie goeie originals per jaar. Dat was mij de maandelijkse prijs niet meer waard. Vorig jaar Netflix opgezegd en de switch gemaakt naar Disney+ en Prime. Voor hetzelfde bedrag heb ik nu de content van twee spelers. Als je Marvel universe volgt is Disney al waar jet moet zijn. De series die ze maken in het Marvel Universe zijn van veel hogere kwaliteit dan deze op Netflix. En Disney is ondertussen ook begonnen met buiten hun standaard melkkoeien (Star Wars, Marvel, ...) andere dingen te maken.

Prime:
- Ik heb na ongeveer 1j nog geen last gehad van 'te weinig' content. Heb nog +- 15 series op men watchlist staan om aan te beginnen.
- Ik zag hier wat issues over 'hoe speel je het af'. Voor Xbox is er gewoon een app die je kan installeren. Met de current gen consoles is het streamen van full hd content niet echt een beproeving van hun hardware, dus fluisterstil.
- Frans gedubte content steekt me soms ook wat tegen. Maar ik heb de indruk dat hier het laatste half jaar serieuze verbetering in zit? Of wel komt het gewoon minder naar boven in de suggesties omdat ik het nooit kijk.

Hoe ik het zie, future is bright in streaming land :) , op voorwaarde dat de huidige versnippering zich niet meer blijft doorzetten. Al vrees ik er wat voor...
 
- Frans gedubte content steekt me soms ook wat tegen. Maar ik heb de indruk dat hier het laatste half jaar serieuze verbetering in zit? Of wel komt het gewoon minder naar boven in de suggesties omdat ik het nooit kijk.
Dit is zo fucking irritant. Ik kan niet begrijpen dat ze niet overal Engelse audio en subs ter beschikking stellen.
 
Vandaag prime genomen. Voorlopig voor de 15 seizoenen van Supernatural, dat is dus nergens te vinden. Wheel of Time lijkt me ook wel iets.
 
Al wie prime neemt moet gwn naar de boys kijken, los daar van zitten er toch wal parels op prime die de 3 euro zeker rechtvaardigt.
 
Welke zijn originals ( en de andere naam ben ik op dit moment effe kwijt ) die je gezien moet hebben? Heb gisteren Good Omens uitgekeken en dit was wel fun entertainment. David Tennant is God.

Carnival Row vond ik ook een topreeks. Wij houden van mystery, fantasy en de occasionele horror.
Preacher ben ik mee begonnen, maar daar raakte ik niet in mee. Misschien opnieuw een kans geven.
 
Al wie prime neemt moet gwn naar de boys kijken, los daar van zitten er toch wal parels op prime die de 3 euro zeker rechtvaardigt.

Die 3 euro idd te rechtvaardigen. Maar bij zowat alle Prime originals heb ik het gevoel, dit is zeker niet slecht, maar echt waaw is het nu ook weer niet.

Heb wel de indruk dat ze er aan het werken zijn om een paar echte topreeksen binnen te halen. me Robot en de Handmades Tales vielen mij alvast op als echte topreeksen om te volgen.
 
Die 3 euro idd te rechtvaardigen. Maar bij zowat alle Prime originals heb ik het gevoel, dit is zeker niet slecht, maar echt waaw is het nu ook weer niet.

Heb wel de indruk dat ze er aan het werken zijn om een paar echte topreeksen binnen te halen. me Robot en de Handmades Tales vielen mij alvast op als echte topreeksen om te volgen.
Tgo je hebt wel goede hoor zkr films udergroundrail road is ook top serie
 
Maar bij zowat alle Prime originals heb ik het gevoel, dit is zeker niet slecht, maar echt waaw is het nu ook weer niet.
Is dat niet bij elke streamingsdienst? Met uitzondering van HBO(max) zijn de originals toch meer 'miss' dan 'hit'. Bij Netflix valt het misschien minder op omdat ze elke maand 100 'originals' uitbrengen, dan blijven er altijd wel een aantal plakken.
 
Terug
Bovenaan