Prime Amazon Prime

@Marsmillo als je nog wat zaken aan je lijstje wil toevoegen;
De 2 Beste Prime Originals die ze ooit gemaakt hebben zijn imo; Invincible & Undone.

Outer Range, Good Omens & Carnival Row zijn ook best de moeite.
Carnival Row vond ik wat flauw, heb ik niet kunnen uitkijken.

The Expanse is nog een aanrader die ik aan de lijstjes hier zou toevoegen. Vandaag ook een goeie review gelezen van Chloe, die heb ik op mijn lijstje gezet.
 
Ik hoop dat Reacher nog veel seizoenen krijgt. Gebaseerd op boeken zeker? hoeveel boeken zijn er? En is 1 seizoen 1 boek dan?
 
Volgend seizoen zou over boek 11 gaan (heb ik ergens gelezen)
Waar heb je dat gelezen? Laatste dat ik er over had gezien was dat ze gewoon het tweede boek gingen nemen.

Los daarvan: heel leuke serie, het "gevoel" uit de boeken is echt goed omgezet naar het kleine scherm. Ik heb ze (op het laaste boek na) allemaal gelezen en zou er helemaal niet tegenop zien om een seizoentje of 10 te bekijken :biglaugh:.

Vanaf boek 15-20 ofzo zakt het niveau wel behoorlijk, de laatste jaren lees ik ze meer uit gewoonte dan dat ik het nog echt goed vind. Beetje jammer, ik had liever een deftig einde eraan gezien, maarja de koe moet uitgemolken worden zeker... 🤷‍♂️
 
Ik krijg online verschillende antwoorden. Als ik op Amazon prime een game claim en de maand erna mijn subscription stopzet. Behoud ik de games die ik geclaimd heb of worden ze dan niet meer speelbaar ?
 
Ik krijg online verschillende antwoorden. Als ik op Amazon prime een game claim en de maand erna mijn subscription stopzet. Behoud ik de games die ik geclaimd heb of worden ze dan niet meer speelbaar ?
Ik heb prime abo genomen, games geclaimd en abo dag zelf terug opgezegd. Krijg dan nog 2.90 euro teruggestort.

Fm 22 staat nog op mijn epic account bv en zie niet in hoe die onspeelbaar zou worden.
 
fyi, ik wou het nu nog eens proberen om prime lidmaatschap te nemen en het is nu wél eindelijk gelukt met mijn Fortis Visa debit kaart :)
Weird, dus op 20 juli mijn Fortis Visa Debit card kunnen toevoegen op Prime, dus veronderstel dat mijn 1 maand gratis dan gestart is.
Krijg vandaag een mail dat mijn Visa Debit card alsnog geweigerd is, dus kan per direct niet meer kijken naar LOTR serie :sop:
ffs zeg. Zal dus een echte Visa moeten aanvragen zeker vooraleer ik verder kan zien naar LOTR.
Ze maken het echt wel moeilijk om een abbo aan te gaan
 
Terug
Bovenaan