Prime Amazon Prime

Bij HBO, Netflix en Disney+ heb ik al echte pareltjes gezien. Bij Amazon blijf ik in dat opzicht wat op mijn honger zitten voorlopig.

Netflix niet slecht als ik zo eens naar de only on Netflix reeksen kijkt. Als ik daar titels zie staan als The Last Dance, Drive To Survive, Last Chance U, The Crown, Rock And Morty, The toys/movies that Made us, … Allemaal toch wel heel sterke content.
 
Man man... echt haat/liefde verhouding met prime video...
Wil ik eens Attack on Titan beginnen kijken op crunchyroll, heeft amazon prime de rechten in benelux... en natuurlijk enkel japans dubbed, frans dubbed of frans subs... Rip
 
Sta op punt om de 30 dagen gratis uit te proberen. Maar had ergens gelezen, dat Prime het je niet gemakkelijk maakt om te annuleren. Veel doorklikken.
klopt dit of hebben ze dit onlangs aangepast om in orde te zijn met de Europese wetgeving ?
 
Het zijn maar 2-3 clicks om te annuleren, ga naar de Amazon pagina, beheer Prime en dan ben je er nog snel vanaf. Mocht je voor een periode al betaald hebben, dan heb je nog toegang tot het eind van die periode.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Oké, ik wil dus men 30 dagen trial opstarten via men PS5, blijkt er twee verschillende abonnementen te zijn ?
Prime maandelijks van Amazon.nl 2,99€ en het ander van Amazon.de voor 5,99€.
Kan je me de Amazon.nl alles bekijken of moet je daar voor de Amazon.de nemen ?
Want er is toch wel een prijsverschil.
 
Het aanbod van films en series hangt af van waar je je bevindt en in ons geval is NL/DE hetzelfde. Het prijsverschil is dat Prime een totaalpakket is en niet enkel streaming, je krijgt gratis verzending, Twitch etc. Als je enkel wil streamen is NL een goede keuze, stel dat je ook enkele producten bestelt in DE dan kan je mss de Duitse versie overwegen.
 
fyi, ik wou het nu nog eens proberen om prime lidmaatschap te nemen en het is nu wél eindelijk gelukt met mijn Fortis Visa debit kaart :)
 
Ik ben nieuw bij Prime
Heb momenteel op mijn lijstje staan:

  • Grand Tour
    Ik ben geen auto freak, maar dit is pure entertainment en helemaal geen autoprogramma...

  • Jack Ryan
    Dit was een aanbeveling van een vriend.
    Zag seizoen 1 ondertussen al en bevalt met wel. Het is geen super serie, maar wel oké.

  • Reacher
    Ook een aanbeveling van een vriend.
    Nog niet zelf naar gekeken.

  • Chuck
    Kende ik van vroeger en heb ik zelf al gezien.
    Voelt soms als een B-serie aan, maar is zoveel meer en volgens mij ondergewaardeerd.
    Mijn vriendin zag het nog niet en we zijn er nu samen naar aan het kijken.

  • Mr Robot
    Stond al zeer lang op mijn lijst, hoor hier veel goeie zaken over.

Heb uit dit topic ook al The Man in the High Castle, The Boys en The Underground Railroad gehaald en toegevoegd aan mijn lijst. The Office zag ik ook nog niet dus die heb ik ook toegevoegd, maar Parks And Recreation kan in niet vinden en lijkt niet meer beschikbaar in België. Ook Battlestar Galacticaer is weg wat ook zeer jammer is.

Suggesties / inspiratie is altijd welkom!

PS:

Ik blijf het ambetant vinden dat je met niks anders dan een creditcard kan betalen. Geen zin om speciaal daarvoor een creditcard aan te vragen
:unsure:

Waarom niet gewoon Bancontact of Paypal

Dit dacht ik ook, maar er is blijkbaar wel een omweg (waar ik ook even heb moeten naar zoeken).
Je kan Prime via amazon cadeaubonnen betalen, die zijn in hun webwinkel te koop (kies zelf het bedrag zoals bijvoorbeeld 2.99 euro), betaal via Bankcontact, ontvang de e-mail en activeer het tegoed op je account. Ten slot moet je je betaalmethode aanpassen naar amazon cadeaubonnen als je Pime afsluit.

Nog geen lid, dan moet je wel minimaal 2.99 op je account hebben staan die ze kunnen reserveren voor je volgende maand. Ik heb geen creditcard aan mijn account gekoppeld staan. Je kan die cadeaubonnen ook elders kopen als je dat wilt, soms met extra korting als je zoekt. Maar let er wel op dat de cadeaubonnen van Amazon per winkel zijn, dus .nl cadeaubonnen voor Nederland, .de voor Duitsland, .fr voor Frankrijk en zo verder en ook je Prime lidmaatschap per winkel is (e.g. Duitse Prime kan je niet via .nl cadeaubonnen betalen).
 
Laatst bewerkt:
Outer Range is ook een aanrader. Ik zit nu aan de 3de aflevering en het is best wel goed.
 
Hier ook sinds kort Prime, komende van Netflix vind ik de interface wel een pak minder.
Ook heel vreemd en ik weet niet of iemand anders dit ook ervaart maar we zijn nu aan een serie begonnen en telkens we de volgende keer willen verder kijken gaat die app (via m'n LG tv) naar de eerste ep van het laatste seizoen, nogal vervelend dat die niet gewoon onthoudt waar we zijn gestopt?
 
Ik ben nieuw bij Prime
Heb momenteel op mijn lijstje staan:

  • Grand Tour
    Ik ben geen auto freak, maar dit is pure entertainment en helemaal geen autoprogramma...

  • Jack Ryan
    Dit was een aanbeveling van een vriend.
    Zag seizoen 1 ondertussen al en bevalt met wel. Het is geen super serie, maar wel oké.

  • Reacher
    Ook een aanbeveling van een vriend.
    Nog niet zelf naar gekeken.

  • Chuck
    Kende ik van vroeger en heb ik zelf al gezien.
    Voelt soms als een B-serie aan, maar is zoveel meer en volgens mij ondergewaardeerd.
    Mijn vriendin zag het nog niet en we zijn er nu samen naar aan het kijken.

  • Mr Robot
    Stond al zeer lang op mijn lijst, hoor hier veel goeie zaken over.

Heb uit dit topic ook al The Man in the High Castle, The Boys en The Underground Railroad gehaald en toegevoegd aan mijn lijst. The Office zag ik ook nog niet dus die heb ik ook toegevoegd, maar Parks And Recreation kan in niet vinden en lijkt niet meer beschikbaar in België. Ook Battlestar Galacticaer is weg wat ook zeer jammer is.

Suggesties / inspiratie is altijd welkom!

PS:



Dit dacht ik ook, maar er is blijkbaar wel een omweg (waar ik ook even heb moeten naar zoeken).
Je kan Prime via amazon cadeaubonnen betalen, die zijn in hun webwinkel te koop (kies zelf het bedrag zoals bijvoorbeeld 2.99 euro), betaal via Bankcontact, ontvang de e-mail en activeer het tegoed op je account. Ten slot moet je je betaalmethode aanpassen naar amazon cadeaubonnen als je Pime afsluit.

Nog geen lid, dan moet je wel minimaal 2.99 op je account hebben staan die ze kunnen reserveren voor je volgende maand. Ik heb geen creditcard aan mijn account gekoppeld staan. Je kan die cadeaubonnen ook elders kopen als je dat wilt, soms met extra korting als je zoekt. Maar let er wel op dat de cadeaubonnen van Amazon per winkel zijn, dus .nl cadeaubonnen voor Nederland, .de voor Duitsland, .fr voor Frankrijk en zo verder en ook je Prime lidmaatschap per winkel is (e.g. Duitse Prime kan je niet via .nl cadeaubonnen betalen).
Fleabag en The Marvelous Mrs Maisel.

Thank me later
 
Ik ben nieuw bij Prime
Heb momenteel op mijn lijstje staan:

  • Grand Tour
    Ik ben geen auto freak, maar dit is pure entertainment en helemaal geen autoprogramma...

  • Jack Ryan
    Dit was een aanbeveling van een vriend.
    Zag seizoen 1 ondertussen al en bevalt met wel. Het is geen super serie, maar wel oké.

  • Reacher
    Ook een aanbeveling van een vriend.
    Nog niet zelf naar gekeken.

  • Chuck
    Kende ik van vroeger en heb ik zelf al gezien.
    Voelt soms als een B-serie aan, maar is zoveel meer en volgens mij ondergewaardeerd.
    Mijn vriendin zag het nog niet en we zijn er nu samen naar aan het kijken.

  • Mr Robot
    Stond al zeer lang op mijn lijst, hoor hier veel goeie zaken over.

Heb uit dit topic ook al The Man in the High Castle, The Boys en The Underground Railroad gehaald en toegevoegd aan mijn lijst. The Office zag ik ook nog niet dus die heb ik ook toegevoegd, maar Parks And Recreation kan in niet vinden en lijkt niet meer beschikbaar in België. Ook Battlestar Galacticaer is weg wat ook zeer jammer is.

Suggesties / inspiratie is altijd welkom!

PS:



Dit dacht ik ook, maar er is blijkbaar wel een omweg (waar ik ook even heb moeten naar zoeken).
Je kan Prime via amazon cadeaubonnen betalen, die zijn in hun webwinkel te koop (kies zelf het bedrag zoals bijvoorbeeld 2.99 euro), betaal via Bankcontact, ontvang de e-mail en activeer het tegoed op je account. Ten slot moet je je betaalmethode aanpassen naar amazon cadeaubonnen als je Pime afsluit.

Nog geen lid, dan moet je wel minimaal 2.99 op je account hebben staan die ze kunnen reserveren voor je volgende maand. Ik heb geen creditcard aan mijn account gekoppeld staan. Je kan die cadeaubonnen ook elders kopen als je dat wilt, soms met extra korting als je zoekt. Maar let er wel op dat de cadeaubonnen van Amazon per winkel zijn, dus .nl cadeaubonnen voor Nederland, .de voor Duitsland, .fr voor Frankrijk en zo verder en ook je Prime lidmaatschap per winkel is (e.g. Duitse Prime kan je niet via .nl cadeaubonnen betalen).
Goliath
Sneaky Pete
Clarkson's farm

Parks and Recreation is inderdaad weg van Prime, echt mega zonde :cry:
 
Terug
Bovenaan