Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als dat een smal fietspad is moet je inderdaad niet half daarom gaan staan, maar tegenwoordig zijn er heel wat fietspaden die breed genoeg zijn zodat je de fietsers totaal niet hindert wanneer je er gaaf op staat.Tis waanzinnig hoeveel mensen zich half op het fietspad zetten op een baan zonder middenstreep. Je mag op de baan staan, doe dat dan en dan hinder je de fietsers niet. Neen, liever zich half op het fietspad zetten waardoor iedereen gekl*** is.
Geen idee of dat in het bewuste fragment ook het geval was, maar ik zag een kans en het moest er ff uit .
Wat heb je er bij te winnen om op dat fietspad te gaan staan? De wetgever laat het u toe om op de baan stil te staan en parkeren als er geen middenstrook is...Als dat een smal fietspad is moet je inderdaad niet half daarom gaan staan, maar tegenwoordig zijn er heel wat fietspaden die breed genoeg zijn zodat je de fietsers totaal niet hindert wanneer je er gaaf op staat.
(En ik zit veel op de fiets voor mijn werk, dus ik spreek uit ondervinding)
De agent zelf had precies ook wel een slechte dag, want die begon ook heel bot en arrogant, als hij op een normale manier met die man in discussie gegaan was was dat nooit zo zwaar uit de bocht gegaan.Zou het resultaat er zoveel anders uitgezien hebben, mocht die Nederlandse bestelwagenbestuurder wel beleefd zijn geweest?
Want niet (kunnen) betalen voor een buitenlander = wielklem/inbeslagname voertuig.
Dat bellen naar de procureur/OvJ/... is iets dat ze ook moeten doen (hier omdat het een professionele bestuurder is)
Je hindert de fietsers niet (wanneer het fietspad breed genoeg is) en je hindert de auto's minder, want ze hebben een beter overzicht om te zien of ze je voorbij kunnen.Wat heb je er bij te winnen om op dat fietspad te gaan staan? De wetgever laat het u toe om op de baan stil te staan en parkeren als er geen middenstrook is...
Was inderdaad maar een triestige reactie van die agent. Beetje gefrustreerd denk ik.De agent zelf had precies ook wel een slechte dag, want die begon ook heel bot en arrogant, als hij op een normale manier met die man in discussie gegaan was was dat nooit zo zwaar uit de bocht gegaan.
Ze zeggen altijd "je moet respect hebben voor de arm der wet", maar respect is iets wat je moet verdienen en er zijn heel wat agenten die dat vergeten.
Die man weet goed genoeg dat het 350€ zal kosten voor het zeil en had de keuze gemaakt om het niet te leggen. Je zag het stof en zand er zo afwaaien dus echt wel terecht in mijn ogen.Ook een beetje een scheinheilige.
Zeggen dat je enorm meevoelt met de truckchauffeurs maar effectief wel echt alles opschrijft.
350 euro voor een zeil, t'is niet dat die betonblokken eruit zouden vallen.
Geef dan toch de boeite van 175 euro voor uitzondering plaatselijk verkeer en geef een waarschuwing voor het zeil. Die man zal het de volgende keer er wel over leggen met de kennis dat het hem 350 euro zal kosten.
Om dan nog te proberen neuten over een klein deukje in een stalen velg...
Die maakt er effectief wel gewoon een sport van om zoveel mogelijk boetes te kunnen schrijven.
Hij moet zich toch effe laten gelden he, hij wordt gefilmd.Bartje op zijn teentjes getrapt haha
Ik vind dat van professionele chauffeurs inderdaad altijd zo "Da's weer een dag werken voor niets". Nee, het niet doen, is concurrentievervalsing, want mensen die het wel doen, moeten daar tijd en geld instoppen. Natuurlijk is het zo zwartwit niet, dat snap ik ook. En de chauffeur is vaak ook alleen maar de chauffeur, terwijl hij niet degene is die z'n vrachtwagen zelf in orde moet zetten. Maar dan is hij normaal ook niet degene die de boete moet betalen.Die vrachtwagenchauffeur was de zoveelste calimero beunhaas die exact weet of behoort te weten wat hij fout doet. Bord uitgezonderd lokaal verkeer met zo een gevaarte negeren. Geen zeil leggen.
Altijd plezant met uw gloednieuwe of net gewassen wagen rijden en dan zo een onnozelaar waar het stof en kleine steentjes van af vliegen voor uw neus.
En dan maar klagen 'ja ga maar werken voor niets he'. Neen, ken uw beroep en doe 5 minuten moeite om uw vrachtwagen correct in orde te brengen en lees de fucking verkeersborden. Dat is het type mens dat nooit vooruit geraakt in het leven want dat doet maar op, maakt fout na fout en 't is altijd een ander zijn schuld.
Die onnozelaar die fars deed met zijn telefoon in zijn klauwen kreeg ook terecht de volle lading van Bartje imo. Vaak klagen wij dat mensen een grote bek opzetten enzovoort en er mee wegkomen. Wel deze zette een grote bek op en kreeg zijn verdiende loon. Hij was direct een stuk vriendelijker. Bangelijk.
100% wat ik dacht.Die vrachtwagenchauffeur was de zoveelste calimero beunhaas die exact weet of behoort te weten wat hij fout doet. Bord uitgezonderd lokaal verkeer met zo een gevaarte negeren. Geen zeil leggen.
Altijd plezant met uw gloednieuwe of net gewassen wagen rijden en dan zo een onnozelaar waar het stof en kleine steentjes van af vliegen voor uw neus.
En dan maar klagen 'ja ga maar werken voor niets he'. Neen, ken uw beroep en doe 5 minuten moeite om uw vrachtwagen correct in orde te brengen en lees de fucking verkeersborden. Dat is het type mens dat nooit vooruit geraakt in het leven want dat doet maar op, maakt fout na fout en 't is altijd een ander zijn schuld.
Die onnozelaar die fars deed met zijn telefoon in zijn klauwen kreeg ook terecht de volle lading van Bartje imo. Vaak klagen wij dat mensen een grote bek opzetten enzovoort en er mee wegkomen. Wel deze zette een grote bek op en kreeg zijn verdiende loon. Hij was direct een stuk vriendelijker. Bangelijk.
Ik ben zo is een nieuwe voorruit kunnen gaan laten steken omdat men hele voorkant gezandstraald was door zo'n sjarel die zijn zeil "vergeten" was.Geef dan toch de boeite van 175 euro voor uitzondering plaatselijk verkeer en geef een waarschuwing voor het zeil. Die man zal het de volgende keer er wel over leggen met de kennis dat het hem 350 euro zal kosten.
Sorry maar, die Hollander met zijn grote bek, die verdiende gewoon die aanpak?Ik vind dienen Bart echt nen hatelijke flik.
Uiteraard gelden verkeersregels voor ons allemaal,ma die zijn boekje is stevig gevuld na elke shift volgens mij.
Die uitspatting tegen die Nederlander bvb...damn...het zal WSS niet overal zo zijn...maar ik heb al gehoord om motard te halen dat je eerst 2 jaar moet flitsen etc..
Kan café praat zijn natuurlijk.
Ma die gast beboet echt alles...typisch voorbeeld v de overijverige flik.
Thuis zal zijn vrouw de broek dragen en zijn snor slap hangen....zit geen graatje menselijkheid in die man,sorry
Maar je hebt toch hier geen enkel idee in welke tijdspanne die overtredingen allemaal gemaakt worden? Het is niet omdat het in één aflevering zit dat het daarom allemaal op dezelfde dag opgenomen is? Voor hetzelfde geld heeft die maar 2 boetes op een hele dag geschreven.Ik vind dienen Bart echt nen hatelijke flik.
Uiteraard gelden verkeersregels voor ons allemaal,ma die zijn boekje is stevig gevuld na elke shift volgens mij.
Die uitspatting tegen die Nederlander bvb...damn...het zal WSS niet overal zo zijn...maar ik heb al gehoord om motard te halen dat je eerst 2 jaar moet flitsen etc..
Kan café praat zijn natuurlijk.
Ma die gast beboet echt alles...typisch voorbeeld v de overijverige flik.
Thuis zal zijn vrouw de broek dragen en zijn snor slap hangen....zit geen graatje menselijkheid in die man,sorry
Je moet je idd eens afvragen hoeveel keer iemand het al gedaan heeft eer ze er eens voor beboet worden. Dat is niet van 1x een gsm te gebruiken achter het stuur.Ik ben ook geen fan van Bart, maar vond het wel heerlijk hoe die Hollander in 1 sec van een grote bek naar smeken ging. Zalig, zal 'm leren.
En anderzijds, de kans dat je door de politie wordt gepakt is al bijzonder klein, waarom zou je mensen dan niet beboeten? Heel lage pakkans, en dan nog eens verwachten dat die zich wat minder streng opstelt, dat klopt toch niet?
100% wat ik dacht.
Iedere vrachtwagenchauffeur die professioneel vervoer doet heeft zijn code 95 en weet maar al te goed hoe het moet. En zelf al kom je in een situatie dat het niet 100 % koosjer is, doe dan op z’n minst moeite. Leg het zeil er op en in 99% van de gevallen zal men je niet controleren.